MuscleMeat

Hoe bedoel je sommige mensen denken niet na (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gebruik zelf een riem met ketting en daaraan gewichten bij 't dippen. :)
 
MrJ zei:
Gebruik zelf een riem met ketting en daaraan gewichten bij 't dippen. :)

Ik doe heliumballonnen in mijn broek bij het dippen. Zo lijk ik vet sterk!
 
huckfinn zei:
Ik doe heliumballonnen in mijn broek bij het dippen. Zo lijk ik vet sterk!

EN zwaar geschapen (als je tenminste van die langwerpige gebruikt, anders lijk je alleen maar dik :))
 
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er nooit over na heb gedacht ik pak altijd de kleine maar dat terzijde..
Degenen die hier het hardst noob roepen verdenk ik er ook van.
Wees nou maar eerlijk en roep niet NOOOOB of DOOOOOOOOM om erbij te horen. :p :cool:
 
Blhehehe klinkt heel logisch 3, ik had het zelf ook al gemerkt maar het was nog niet bij me opgekomen dat dat door het tegengewicht van die stang kwam.

En ik wed bijna dat 3/4 die hier lacht zich dat zelf ook nog niet gerealiseerd had voor jij er mee kwam :D
 
Ga maar in een pc winkel werken.. dan vind je dit nog intelligent. :sad:
 
Maar hoeveel kg scheelt zo'n stang nu??
 
ligt eraan he, je hebt zoveel verschillende stangen...

3 had het over een verschil van 6/7 kg, zou goed kunnen
 
Maar we hebben het hier toch wel over een normale pull stang??
Die wegen normaal niet zo zwaar toch?
 
Frenkpie zei:
Ga maar in een pc winkel werken.. dan vind je dit nog intelligent. :sad:
Tja weet je.. ze zijn dan in andere dingen sterk waar wij dan weer geen eene reet van afweten (al kan ik me wel voorstellen dat er soms werkelijk ongelooflijke dingen passeren :))
 
RichardV zei:
Maar we hebben het hier toch wel over een normale pull stang??
Die wegen normaal niet zo zwaar toch?

De grootste stang bij ons weegt een kilo of 10 en is 1.80m lang (stamt nog uit de tijd dat mensen van mening waren dat hoe breder de grip des te breder de lats :) word nu meestal alleen nog gebruikt door de langste leden)

Korte stangetje is een centimer of 40 en weegt iets van 2-3 kilo
 
3XL zei:
De grootste stang bij ons weegt een kilo of 10 en is 1.80m lang (stamt nog uit de tijd dat mensen van mening waren dat hoe breder de grip des te breder de lats :) word nu meestal alleen nog gebruikt door de langste leden)

Korte stangetje is een centimer of 40 en weegt iets van 2-3 kilo

Hehe dacht al joh. Bij ons hebben we 6-7 verschilldende stangen met verschillende grepen, maar schat ze zo rond een kg 4-7.
 
Back
Naar boven