XXL Nutrition

Sticky Hoe begin ik aan een homegym? - de ultieme beginners sticky!

Bezoekers in dit topic

valstarerf

Novice
Lid geworden
22 dec 2021
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
** edit: iets met een pot en een ketel **

Laatst bewerkt:

ak

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
7 mei 2021
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
> 50%
Nou, dan leg ik liever iets meer neer voor zo'n halterbank. Dan weet je ook dat je gewoon goede kwaliteit hebt.
Gast geloof me die bench die jij linkt is echt eerste klas kut. Als je heavy gaat benchen dan begrijp je wel waarom.

Overigens die prijs is ook absurd, gorilla verkoopt diezelfde rommel onder een andere naam zit ie denk net onder de 100€, maar wederom kut kwaliteit zodra je heavy gaat.

Fitness Seller

Official Sponsor
Sponsor
+15 jaar member
Lid geworden
16 jun 2007
Laatst bewerkt:

Frederik.dj

Novice
Lid geworden
3 feb 2021
Lengte
1m82
Massa
82kg
Ik ben van plan om mijn kelder/ gym grondig aan te pakken. De ruimte moet zo polyvalent mogelijk zijn maw maximale bergruimte en maximale vrije vloeroppervlakte.
Mijn kelder is (vermoedelijk) door de vorige eigenaar uitgegraven tussen de fundering, waardoor we op 3 kanten met een laag muurtje zitten. Daarom komen daar hoge kasten, waardoor ik het centraal opbergrek kan elimineren.
Eén kant blijft echter vrij, daar wil zou ik op het lage, vlakke gedeelte mijn dumbbells en daarboven mijn verschillende halterstangen willen ophangen. Dat was het initiële plan, dat ik al een tijdje in mijn hoofd heb zitten.

Echter kom ik plaats tekort voor mijn Hex bar, kabelaccesoires ( triceps rope, straight triceps bar, parallel grip, lat bar), bumperplates (2x 20, 2x 15, 2x10, 4x5, 2x2.5, 4x1.25), gewichtsvest, jammer arms, safety spotters ...

Ik volg al een tijd lang verschillende Instagram accounts om inspiratie op te doen, maar meestal wordt er vanalles opgeborgen in rekken, maar dat is nu net wat ik wil vermijden. Alles aan de muur ophangen wordt op den duur ook een wildgroei van vanalles en alles in een kast stoppen is ook niet bepaald praktisch naar gebruik toe.

Heeft iemand ideeën om op een mooie en nette manier mijn spullen op te bergen?

Bijlagen

• Presentatielaag-2-Titel.JPG
    Presentatielaag-2-Titel.JPG
    72,2 KB · Weergaven: 45
  • Presentatielaag-1-Titel.JPG
    Presentatielaag-1-Titel.JPG
    91,6 KB · Weergaven: 41
Naar boven