MuscleMeat

Hoe begin ik mijn toer als Nederlandse Fitness model?

Bezoekers in dit topic

Fitnessbeer

Novice
Lid geworden
6 jun 2014
Berichten
29
Waardering
0
Lengte
1m96
Massa
99kg
Vetpercentage
7%
Ik ben hard aan het trainen!
Ben ook fitness trainer dus heb zo mijn ervaring.
Maar ik wil nu wedstrijden gaan doen nationaal en internationaal!
Ik wil dit gaan bereiken en hier mijn levensdoel van maken!

Kan iemand mij helpen en vertellen hoe ik daar kan komen?
Ik werk giga hard en ben super gemotiveerd!
dus sponsors zijn uiteraard altijd welkom!
 
Door wedstrijden te winnen en op te vallen door forums foto's youtube ga zo maar door. Maar denk maar niet dat je hier serieus genomen gaat worden. lopen er namelijk heel wat rond die zo denken als jou en maar een klein aantal lukt het.
 
Door wedstrijden te winnen en op te vallen door forums foto's youtube ga zo maar door. Maar denk maar niet dat je hier serieus genomen gaat worden. lopen er namelijk heel wat rond die zo denken als jou en maar een klein aantal lukt het.

Omdat 99% sowieso de genetische aanleg, doorzettingsvermogen, de contacten, en de financiele middelen niet heeft om dat te bereiken......in een ´beetje fitnesslichaam´ op ´t hoogste niveau pomp je al gauw 1000/1500 euro per maand alleen al aan voeding en roids.......

EN begrijp me niet verkeerd want ik ken je verder niet, maar met jouw lengte mag dr best nog wel een kilo of 20 droog bovenop, dat misstaat geen enkel frame van 1.96.......


Ik heb niet alle wijsheid in pacht, maar kan je niet eens bellen met wat modellenbureau´s voor mannen ofzo? Of reclamebureau´s die modellen zoeken?
Ik ga dr dan wel even vanuit dat je naast ´een perfect lichaam´ ook nog een goeie kop met een goeie uitstraling op je frame moet hebben zitten.......nogmaals......dat zijn er niet zoveel. Anyway succes!
 
Laatst bewerkt:
Bedankt alvast voor de reacties!
Ik wil beginnen aan wedstrijden zoals Beach body, maar is het slim om een trainer hier voor te hebben die je kan begeleiden hierin?
 
Jij bent hier toch de fitnesstrainer? Nou snap ik er echt geen reet meer van......

Zorg nou gewoon eerst eens dat je minimaal 20-25 kilo zwaarder bent en beneden de 10% bodyfat blijft.
Dat moet je makkelijk kunnen met hard trainen, veel eten, en eventueel wat supplementen en -of hulpmiddelen.
Dan ben je in jouw geval al gauw een jaar of 3-4 verder, want 90 kilo bij 1.96 is gewoon dun, en spaghettislierten staan nooit op de voorkant van de ´sport en fitness´ blaadjes
 
Er is een fitnessmodel die aardig beroemd is geworden nadat hij een showtje had gegeven met een perzik.
 
Hmm merk dat reacties weinig nut heeft.
Mensen gaan snel haten zie ik.

Ik weet inderdaad zelf hoe alles werkt en dat alles moet groeien, vandaar dat ik ook zeg dat ik beginner ben en er voor werk. Ben van plan om juist te bulken aankomende winter en hoop over 3-4 jaar te beginnen met wedstrijden! Ik wil niet de pro wedstrijden doen want ben natural trainer.

Misschien ga ik maar eens wat doen met perzikken!

---------- Toegevoegd om 09:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:51 ----------

@aap811 ik ben inderdaad instructeur, maar dat heeft weinig tot niks te maken met de wedstrijden.
Ik heb geleerd over voeding en trainingen inderdaad. Dus zo kom ik er wel. Maar geen idee hoe de stappen worden gezet in een wedstrijd!
 
Als je tussen de regels door leest dan zul je tot de conclusie komen dat ik dat ook wel snap,en je feitelijk dit onderstaand advies geef

Bouw nou eerst eens de aankomende jaren solide massa, zodra je n grote gezonde knul met wedstrijdpotentie bent, en daarna zoek je begeleiding om een keer het podium op te kunnen.

Ik lees overigens nergens haat, hooguit een grapje!


PS- Leuk dat je zo fanatiek bent en die droom hebt, maar onderschat het niet. Om mee te kunnen draaien op internationaal niveau is veel toewijding en geld nodig!
 
Alles kan, maar als je ook nog natty wilt blijven maak je voor jezelf de kans wel heel klein.

Wel vertellen dat je natty bent natuurlijk en haten op juicers :P
 
Zorg nou gewoon eerst eens dat je minimaal 20-25 kilo zwaarder bent en beneden de 10% bodyfat blijft.
Dat moet je makkelijk kunnen met hard trainen, veel eten, en eventueel wat supplementen en -of hulpmiddelen.

Sorry? Makkelijk de 120 kg halen onder de 10 %? Was het allemaal maar zo makkelijk.

Dan ben je in jouw geval al gauw een jaar of 3-4 verder, want 90 kilo bij 1.96 is gewoon dun, en spaghettislierten staan nooit op de voorkant van de ´sport en fitness´ blaadjes

Hoe kun je dat nou zeggen zonder foto's. Kijk naar een Detrenmination en sinds kort DannyZ die ( op foto iig ) toch goed flink ogen en beide iets van 1.90 bij om en nabij de 90 kg zijn.

@TS, als je er je levensdoel van wilt maken om internationaal hoge ogen te gaan gooien zou ik toch van het ideaalbeeld van naturel af stappen.
 
Natty wedstrijden heb je ook
 
als natty internationaal hoge toppen scoren :roflol: altijd zo aandoenlijk die naivité van beginnelingen :D
 
Ik bewonder je motivatie maar om meteen als doel de internationale top voor ogen hebben is denk ik wat hard van stapel lopen.
Bouw je fysiek op en leer terwijl je lichaam kennen. Ondertussen weet je ook of het echt iets is voor jou.
Heb je na een 2 a 3 tal jaartjes een aardig fysiek opgebouwd begin dan op het laagste niveau en bouw daar op verder.
Genoeg goede begeleiding te vinden maar in de eerste plaats hangt het van jezelf af...
Succes
 
Sorry? Makkelijk de 120 kg halen onder de 10 %? Was het allemaal maar zo makkelijk.



Hoe kun je dat nou zeggen zonder foto's. Kijk naar een Detrenmination en sinds kort DannyZ die ( op foto iig ) toch goed flink ogen en beide iets van 1.90 bij om en nabij de 90 kg zijn.

@TS, als je er je levensdoel van wilt maken om internationaal hoge ogen te gaan gooien zou ik toch van het ideaalbeeld van naturel af stappen.


Alle respect MikieB, maar dit zeg je nu omdat jij het met jezelf vergelijkt inclusief wat je er zelf indrukt momenteel om dat te behalen? Appels met peren noem ik dat.

Dat kan ik zeggen omdat - Deze jongen is een stuk langer dan jouw-1.96, veel jonger dan jouw- 20 jaar en staat op 7% bij 90 kilo. GENOEG REK DUS de aankomende jaren.

Er vanuitgaande dat hij ´maagd´ is en net begint met liften moet hij MAKKELIJK richting de 115 bij 10% kunnen in een 4-5 jaar serieuze training, en een goed voedingsschema ja.......en zoals ik al eerder zei met ondersteuning of gebruik van hulpmiddelen word het een stuk makkelijker natuurlijk. Dat is aan hem zelf.

PS- zelf kom ik van 74 kilo bij dezelfde lengte. Heb weliswaar al wat kuren achter de rug, maar dat terzijde.
Je grote voorbeeld hier op DBB is geloof ik van 65 naar 125-130 gegaan. ZO zijn er nog wel een paar 100 leden op DBB die 25 kilo gegained hebben in 5 jaar.
Je doet nu net alsof 25 kilo VVM gainen in 4-5 jaar tijd onmogelijk is. Kletskoek natuurlijk, al helemaal op een frame van 1.96 dat al 90 kilo basis is.

Wat was jouw startgewicht toen je ooit begon? EN wat heb je er NATURAL bij aangekweekt voordat de naald er in ging? Gewoon pure interesse......no flame kerel!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven