MuscleMeat

Hoe begin ik mijn toer als Nederlandse Fitness model?

Bezoekers in dit topic

Ik neem aan dat je op Testo doelt, ook die is zo uit m'n hoofd nu 4 jaar constant ON en weegt nu idd 30 kg meer. 4 jaar non stop ON is niet 'even makkelijk 30 kg gainen'. TS geeft daarnaast ook nog eens aan natty te willen blijven, goodluck dan met uberhaupt die 120 kg halen onder de 10 %.

Onzin discussie overigens ook, hij geeft aan fitness model te worden. Geen idee hoe zo'n klasse eruit ziet maar ik denk dan aan die lui in zwembroek, die wegen ook never nooit 120 kg bij 1.96 :P
 
Onzin discussie idd. Deze jongen is maagd en beginner. Dus heeft feitelijk al 25 kilo voorsprong op bv testo, die vanaf 90 kilo de naald erin knalde, 40 kilo gainde, en er 30 behoud. Wat ik overigens heel knap vind van hem.......

IK doel met die 120 kilo op bodymass. Dat hij dan uiteindelijk ergens tussen de 102-108 shredded uitkomt is een reeele doelstelling voor iemand van 1.96 mtr met zulke ambities.
Dat zijn toch ook ongeveer de stats van zo´n zwembroek dude op hoog niveau?

Komt er trouwens nog wat van. Wat was jouw startgewicht toen je ooit begon? EN wat heb je er NATURAL bij aangekweekt voordat de naald er in ging? IK durf te zeggen dat je inmiddels ook wel 25 kilo gegained hebt afgelopen 5 jaar, en dat terwijl ik je niet eens ken.......


PS- kijk eens in de log van REUS. Dan zie je exact wat deze jongen-topicstarter ambieert.

http://forum.dutchbodybuilding.com/...etic-physique-14-12-2014-a-365020/index5.html
 
Laatst bewerkt:
Ik ben hard aan het trainen!
Ben ook fitness trainer dus heb zo mijn ervaring.
Maar ik wil nu wedstrijden gaan doen nationaal en internationaal!
Ik wil dit gaan bereiken en hier mijn levensdoel van maken!

Kan iemand mij helpen en vertellen hoe ik daar kan komen?
Ik werk giga hard en ben super gemotiveerd!
dus sponsors zijn uiteraard altijd welkom!

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
 
Stronk trol is stronk
 
Ik neem aan dat je op Testo doelt, ook die is zo uit m'n hoofd nu 4 jaar constant ON en weegt nu idd 30 kg meer. 4 jaar non stop ON is niet 'even makkelijk 30 kg gainen'. TS geeft daarnaast ook nog eens aan natty te willen blijven, goodluck dan met uberhaupt die 120 kg halen onder de 10 %.

Onzin discussie overigens ook, hij geeft aan fitness model te worden. Geen idee hoe zo'n klasse eruit ziet maar ik denk dan aan die lui in zwembroek, die wegen ook never nooit 120 kg bij 1.96 :P

On the moment 120kg

IMG_20140606_142506.jpg
 
Sorry? Makkelijk de 120 kg halen onder de 10 %? Was het allemaal maar zo makkelijk.



Hoe kun je dat nou zeggen zonder foto's. Kijk naar een Detrenmination en sinds kort DannyZ die ( op foto iig ) toch goed flink ogen en beide iets van 1.90 bij om en nabij de 90 kg zijn.

@TS, als je er je levensdoel van wilt maken om internationaal hoge ogen te gaan gooien zou ik toch van het ideaalbeeld van naturel af stappen.

90Kg is echt niks hoor bij 1.90. Ben jij dat op je avatar? Je ziet er zwaarder uit dan 110.
 
On the moment 120kg

Als jij wat ik zo op foto zie, naast gasten in de MAP gaat staan passen er ook 2 van die gozers in jou man. :p

90Kg is echt niks hoor bij 1.90. Ben jij dat op je avatar? Je ziet er zwaarder uit dan 110.

Klopt, 90 kg is ook weinig, maar kijk voor de grap eens naar Determination en DannyZ. Beide ongeveer die stats, goed droog en gewoon grote gasten. En nee, dat is een IFBB Pro :P
 
Ze zien er zeker geweldig uit! Spierkwaliteit, shredded en goeie curves......resultaat van jarenlange trainingservaring.

Ze zijn ook natural toch, wat ik zo las?
Daarom OGEN ze misschien groot........maar dat zijn ze niet! Er kan nog makkelijk 20 kilo VVM bij op.

Maatje van mij is overigens 1.70 en 74 kilo ripped. Ziet er uit als n beer!!
ALs je hem in een trui ziet rondlopen zou je niet eens zeggen dat ie lift!!!
 
Maatje van mij is overigens 1.70 en 74 kilo ripped. Ziet er uit als n beer!!
ALs je hem in een trui ziet rondlopen zou je niet eens zeggen dat ie lift!!!

Ottermode! nice man dat is mijn streef
 
Dit topic is useless zonder fotos.

Natuurlijk zijn er jongens die komen haten.

Post even een foto van je huidige fysiek, dan kunnen we je wat inhoudelijke adviezen geven.

Ik ga ook een Mens Athletic Fysiek wedstrijd mee doen en een jongen die bij hetzelfde team zit is rond de 80kg op jouw lengte, en hij kwam er super uit op een MAP wedstrijd.

Ik zie je fotos wel in dit topic verschijnen.
 
Jij bent hier toch de fitnesstrainer? Nou snap ik er echt geen reet meer van......

Zorg nou gewoon eerst eens dat je minimaal 20-25 kilo zwaarder bent en beneden de 10% bodyfat blijft.
Dat moet je makkelijk kunnen met hard trainen, veel eten, en eventueel wat supplementen en -of hulpmiddelen.
Dan ben je in jouw geval al gauw een jaar of 3-4 verder, want 90 kilo bij 1.96 is gewoon dun, en spaghettislierten staan nooit op de voorkant van de ´sport en fitness´ blaadjes

Ik ben ook fitness trainer, dat wil niet zeggen dat je het allemaal zelf kan!! Alle pro's die al jaren en jaren een routine aanhouden hebben toch ook nog steeds iets aan een trainer? 2 andere ogen vanuit een andere hoek kan al veel helpen! Dan erbij is fitness trainer of wedstrijd-prep toch een wereld van verschil!
 
Nou ik zal het stoppen omdat mensen het richting de onzin gaan vinden!
Word wel vrolijk van de vele reacties en hoop dat als er mensen zijn die toch er van uit gaan dat het Natty kan mij willen Kikken: MRBOES.
Ik ga kei hard strijden en uiteraard trainen.
Ga nog een extra voeding studie volgen en wil hard bulken (4,5k cal mini per dag).

Daarnaast blijf ik kijken maar focus mij naar een doel toe en kijk daarna verder.
Maar zoals Calum von Moger zei:
Visualiseer je droom, en werk er kei hard naar toe! Mij doel heb ik, maar dan is de kennis ernaast wel belangrijk !

---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:16 ----------

Foto's en verdere gegevens heb ik op Instagram: FitnessBear of op kik..
Dus mocht je toch een bijdrage in mijn toekomstige succes leven willen brengen hoor ik t graag!
 
Maar zoals Calum von Moger zei:
Visualiseer je droom, en werk er kei hard naar toe! Mij doel heb ik, maar dan is de kennis ernaast wel belangrijk !

Zolang je maar in je achterhoofd houdt dat Calum von Moger alles behalve naturel is en realistisch bent in het stellen van doelen
 
Zoals iemand anders al aangaf misschien is het handiger om foto's te posten!
 
Nou ik zal het stoppen omdat mensen het richting de onzin gaan vinden!
Word wel vrolijk van de vele reacties en hoop dat als er mensen zijn die toch er van uit gaan dat het Natty kan mij willen Kikken: MRBOES.
Ik ga kei hard strijden en uiteraard trainen.
Ga nog een extra voeding studie volgen en wil hard bulken (4,5k cal mini per dag).

Daarnaast blijf ik kijken maar focus mij naar een doel toe en kijk daarna verder.
Maar zoals Calum von Moger zei:
Visualiseer je droom, en werk er kei hard naar toe! Mij doel heb ik, maar dan is de kennis ernaast wel belangrijk !


---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:16 ----------

Foto's en verdere gegevens heb ik op Instagram: FitnessBear of op kik..
Dus mocht je toch een bijdrage in mijn toekomstige succes leven willen brengen hoor ik t graag!

true, en slin abuse.
 
Back
Naar boven