Fitness Seller

Hoe beginnen met een goeie bulk

d4v1d

Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
76kg
Vetpercentage
12%
Ik train nu een jaar en ben zonder voedingsschema van 64 naar 73kg gegaan.
Maar nu wil ik gaan bulken met een schema en ik een paar schema 's van andere gekregen.
Maar kan ik wel aan de slag met iemand anders ze schema want het is allemaal zo veel in vergelijking wat ik nu eet.
Dus eigenlijk vraag ik naar een beetje hulp hoe je moet beginnen met een goede bulk cycle

Ik wil je best helpen. zet ff erin:
Wat je leeftijd is?
Wat je doel is?
Hoe vaak en hoe je traint?
Hoe je lichaam er ongeveer uit ziet? (kan je botten tellen, heb je echt droge massa of redelijk weinig spiermassa en toch een kleine vetlaag?)
Hoe je huidige voedingsschema eruit ziet??

Groet

Hoe begin je met een goede bulk? Door je in te lezen in de voeding sectie om te beginnen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil je best helpen. zet ff erin:
Wat je leeftijd is?
Wat je doel is?
Hoe vaak en hoe je traint?
Hoe je lichaam er ongeveer uit ziet? (kan je botten tellen, heb je echt droge massa of redelijk weinig spiermassa en toch een kleine vetlaag?)
Hoe je huidige voedingsschema eruit ziet??

Groet

Ik ben 18 jaar
Rond de 1,90 lang ik weeg nu 74,40
Ik zit train 4 keer per week
Ik heb nu geen schema omdat ik niet weet waar ik moet beginnen hoe en als ik dan een schema heb dan lijkt het allemaal zo super veel.
Ik train iets langer dan een jaar en ben daar ook 10 kilo bij aangekomen
Ik heb wel een goed lichaam getraind goede chest en buik alleen gewoon te klein wil een stuk groter worden.
Me doel is Jeff seid of richting zyzz

Ik ben 18 jaar
Rond de 1,90 lang ik weeg nu 74,40
Ik zit train 4 keer per week
Ik heb nu geen schema omdat ik niet weet waar ik moet beginnen hoe en als ik dan een schema heb dan lijkt het allemaal zo super veel.
Ik train iets langer dan een jaar en ben daar ook 10 kilo bij aangekomen
Ik heb wel een goed lichaam getraind goede chest en buik alleen gewoon te klein wil een stuk groter worden.
Me doel is Jeff seid of richting zyzz

Makkelijk voor mij om je te helpen dan. Ik ben met diezelfde stats begonnen. Vetpercentage zal jij je dan ook niet te druk over hoeven maken. Gewoon hoog eiwitten en hoog koolhydraten in de bulk. Maak een schema waarbij je iedere 2 of 2,5 uur eet. Neem die maaltijden iedere dag en als je honger hebt en je komt iets tegen, eet je dat ook gewoon. Dan word je groot. Begin ontbijt met een 100g havermout en whey. de rest zal je zelf moeten invullen, aangezien dat 1000 en 1 mogelijkheden zijn en voor iedereen anders is.

Terug
Naar boven