AndroidHealthClinic

Hoe beginnen, tabletten en met minste - geen bijwerkingen?

Bezoekers in dit topic

Djentsen

Novice
Lid geworden
24 aug 2023
Waardering
2
Lengte
1m89
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Hi, ik ben nieuw hier en heb bewust een account aangemaakt omdat ik misschien wel of toch niet wil beginnen met een keer een anabolenkuur.
Ik ben nu 35 jaar en fitness zo'n 10 tot 15 jaar. Nog nooit anabolen oid gehad.
Ik let goed op mijn eten en vind mezelf ook vrij sterk en zie er goed en fit uit.
Maar het lijkt me tof om mijn resultaten een keer naar de next level te tillen.

Al een tijd zit ik dus aan een anabolenkuur te denken, alleen lees ik overal over de nare bijwerkingen.
Mijn vraag is daarom, hoe kan ik het beste een eerste kuur aanpakken.

Welk middel (het liefst geen injectie, maar tabletten)
Hoe lang
Het hoeft geen agressief spul te zijn. Om plateaus te doorbreken is al goed en om wat massiever en droger te worden is al top.
Met de minst mogelijke bijwerkingen
Hoe na te kuren (is dat uberhaupt echt nodig?)

Graag tips en ideeën vanuit de kenners :)

Cheers

Hi, ik ben nieuw hier en heb bewust een account aangemaakt omdat ik misschien wel of toch niet wil beginnen met een keer een anabolenkuur.
Ik ben nu 35 jaar en fitness zo'n 10 tot 15 jaar. Nog nooit anabolen oid gehad.
Ik let goed op mijn eten en vind mezelf ook vrij sterk en zie er goed en fit uit.
Maar het lijkt me tof om mijn resultaten een keer naar de next level te tillen.

Al een tijd zit ik dus aan een anabolenkuur te denken, alleen lees ik overal over de nare bijwerkingen.
Mijn vraag is daarom, hoe kan ik het beste een eerste kuur aanpakken.

Welk middel (het liefst geen injectie, maar tabletten)
Hoe lang
Het hoeft geen agressief spul te zijn. Om plateaus te doorbreken is al goed en om wat massiever en droger te worden is al top.
Met de minst mogelijke bijwerkingen
Hoe na te kuren (is dat uberhaupt echt nodig?)

Graag tips en ideeën vanuit de kenners :)

Cheers

Dat is mijn vraag dus. Ik weet niet of ik er "aan toe" ben. Ik zit er al een tijd aan te denken, maar ik vind het lastig goede informatie te vinden. Veel commerciële info op verkoopwebsites. Ik hoop hier onafhankelijk info te vinden.

Er staat bijwerkingen en dan bijv.

5/20

5/20

4/20

0/20

4/20

Maar wat zegt dat over een middel. Waar staan die getallen voor. Wat voor bijwerkingen.

Je bent echt te lui om te lezen:

Winstrol:
Bijwerkingen
  • Benigne prostaathypertrofie of BPH (vergroting van de prostaat)

• Acne en vette huid

• Afname van de goede cholesterol

• Toename van het lichaamshaar

• Alopecia androgenetica (haaruitval)

• Vermannelijking (bij vrouwen)

• Gewrichtspijn

Ik ken er meer van. Mijn vraag is welk middel de minste bijwerkingen kent. Hier geef je een opsomming van alle middelen die er beschikbaar zijn. Leuk en aardig. Maar ik wil weten welke dus de minste bijwerkingen geeft in de ervaring van jou / andere gebruikers.

Ik ken er meer van. Mijn vraag is welk middel de minste bijwerkingen kent. Hier geef je een opsomming van alle middelen die er beschikbaar zijn. Leuk en aardig. Maar ik wil weten welke dus de minste bijwerkingen geeft in de ervaring van jou / andere gebruikers.
Dan moet je lezen en zelf ervan leren. Als je dat met 35j nog niet zelf kunt beoordelen, moet je niet gaan kuren.

Bedankt voor je behulpzaamheid 🤣

Ik ben nu 35 jaar en fitness zo'n 10 tot 15 jaar.

Ik let goed op mijn eten
IMG_5731.jpeg

Nog “beter” op je eten letten is de beste tip.

Oxandrolone minste bijwerkingen

Bedankt voor je behulpzaamheid 🤣
Gewoon niet doen.
Hoef je er nooit weer over na te denken, scheelt stress en beter voor je gezondheid op langere termijn, win win win.
Geniet van de reis niet van de bestemming :thumb:

Dat begrijp je verkeerd. Ik heb er geen stress van. Het is gewoon een interessant topic en ik probeer het er hier met kenners / ervaringsdeskundigen over te hebben.
Als je niks zinnigs te melden hebt, kun je beter niks zeggen.

Ik heb even wat uitzoekwerk gedaan en als beginner kom ik tot 2 opties:

Week 1 t/m week 6 Winstrol 50mg per dag over de dag verdeeld
Week 7 t/m week 10 Nolvadex 20mg per dag (nakuur)

Of:

Week 1 t/m 6 60mg Anavar per dag over de dag verdeeld
Week 7 t/m 10 20 mg Nolvadex per dag (nakuur)

Is dat een goede insteek voor een eerste kuur? (deze vraag is voor de ervaren gebruikers)

Ik ben niet op zoek naar bijdehante reacties van dezen of genen, maar wel naar ervaringen van gebruikers en bruikbare antwoorden.
Als je er geen verstand van hebt en alleen maar wilt trollen of loze antwoorden te geven, zou ik zeggen, ga een leven zoeken :)

Dat begrijp je verkeerd. Ik heb er geen stress van. Het is gewoon een interessant topic en ik probeer het er hier met kenners / ervaringsdeskundigen over te hebben.
Als je niks zinnigs te melden hebt, kun je beter niks zeggen.

Ik heb even wat uitzoekwerk gedaan en als beginner kom ik tot 2 opties:

Week 1 t/m week 6 Winstrol 50mg per dag over de dag verdeeld
Week 7 t/m week 10 Nolvadex 20mg per dag (nakuur)

Of:

Week 1 t/m 6 60mg Anavar per dag over de dag verdeeld
Week 7 t/m 10 20 mg Nolvadex per dag (nakuur)

Is dat een goede insteek voor een eerste kuur? (deze vraag is voor de ervaren gebruikers)

Ik ben niet op zoek naar bijdehante reacties van dezen of genen, maar wel naar ervaringen van gebruikers en bruikbare antwoorden.
Als je er geen verstand van hebt en alleen maar wilt trollen of loze antwoorden te geven, zou ik zeggen, ga een leven zoeken :)
6 weekies anavar geen nakuur voor minste bijwerkingen

(ik denk dat nolva meer bijwerkingen geeft dan de oxandrolone zelf)

Ga je ook een logje bijhouden? Ben wel benieuwd

Back
Naar boven