Ik heb Whey Perfection en Magnificent.
Welke van de 2 kan ik het best VOOR en welke het best NA de training gebruiken?
Whey Perfection uurtje voor de training, daarna direct Magnificent.
Overigens ontopic: iemand met een goed voedingsschema die totaal geen supplementen gebruikt kan harder groeien dan iemand die allerlei supplementen neemt en slechter voedingsschema heeft. Whey is hooguit wat makkelijker en omgerekend goedkoper, maar er is verder niks magisch aan. En het bevat ook niet "nog veel meer dingen enzo" dan gewone melkeiwit, want daar is het van gemaakt.
Als je er voor zorgt dat je voeding top is, met hoogwaardige eiwitten uit voornamelijk eieren en vis en je neemt een uurtje na de training een bord met rijst en kip/vis dan kan geen enkele Whey of Post-workout supplement daar tegenop. En ook ik heb in het verleden vele supplementen gebruikt, dus ik praat uit ervaring
Voeding, training en rust komen op 1. Daarna in de verste verte pas de supplementen. Enkele pro's hebben ook wel eens toegegeven helemaal geen supplementen te gebruiken. Alleen in filmpjes als reclame. En in de tijd van de echte old-skool bodybuilders met de mooiste fysieken ooit (tegenwoordig zit je naar monster freaks te kijken met uitpuilende buikspieren door groeihormoon) waren er nog helemaal geen supplementen.
Laat je niet gek maken