XXL Nutrition

hoe breed ben je

Bezoekers in dit topic

Outer

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
8 dec 2005
Lengte
1m80
Massa
92kg
Vetpercentage
16%
Wat een gezeik over dat het kansloos is, door genetische brede schouders krijg je vooral die brede look.
Je kan trainen wat je wilt maar iemand van 49 cm romp kan nooit in de buurt komen bij iemand die bv 75cm heeft.

builderB

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
11 apr 2005
schouderbreedte schijn je het beste te kunnen meten met een 'caliper', ken het nederlandse woord er eigenlijk niet voor. Een soort van passer om afstanden te meten.

Imo een behoorlijk genetisch bepaalde grootte, waaraan je niet heel gek veel kunt veranderen ivm bijv je arm omtrek.

christG

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
22 jan 2004
Lengte
1m83
Massa
85kg
schouderbreedte schijn je het beste te kunnen meten met een 'caliper', ken het nederlandse woord er eigenlijk niet voor. Een soort van passer om afstanden te meten.

Huidplooimeter is 'caliper' in 't Engels, maar die zul je wel niet bedoelen zeker? ;)

3XL

Senior Moderator
Super Mod
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Huidplooimeter is 'caliper' in 't Engels, maar die zul je wel niet bedoelen zeker? ;)

Ik denk dat hij iets dergelijks bedoelt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Lengte
1m69
Massa
95kg
Haha, dat zegt toch niets. Een schrale magere hein met breed gebouwde schouderbotstructuur, zou dan breder zijn dan een buffel van 120kg met een smallere botbouw.

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Lengte
1m69
Massa
95kg
topics als hoe dik zijn je armen worden wel gewaardeerd maar deze niet? hmz vreemd ???

Het gaat om de totale omtrekken. Die zeggen wat, niet de breedte of hoogte ;)

Outer

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
8 dec 2005
Lengte
1m80
Massa
92kg
Vetpercentage
16%
Haha, dat zegt toch niets. Een schrale magere hein met breed gebouwde schouderbotstructuur, zou dan breder zijn dan een buffel van 120kg met een smallere botbouw.

Iemand van 120kg heeft meestal/altijd goede genen, tenzij je hoger dan 1.90 bent ofzo.
En ongetrainde gasten met goede genen zijn niet altijd mager.

Maar het zegt idd verder niks behalve je genetic potential.

Clean Muscle

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
18 aug 2006
Ik ben altijd al breed geweest in de schouders, en nu ik zo train ben ik nog veel groter geworden altans lijkt zo

Jwan

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
26 aug 2006
Ik ben altijd al breed geweest in de schouders, en nu ik zo train ben ik nog veel groter geworden altans lijkt zo

pardon, breed in je schouders?

dat ben jij toch in je avatar neem ik aan?

Naar boven