AndroidHealthClinic

hoe breed ben je (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

swaxxx84

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
5 sep 2006
Berichten
37
Waardering
0
he hallo effe een vraagje hoe breed zijn julie. kan er nog niks over vinden op de site. correct me if i"m wrong ps ben zelf 49 cm smal snik (ecto) en julie?
 
met een meetlint van schouder tot schouder dacht ik???
 
kun je niet fatsoenlijk meten zo
wordt altijd gefoeteld
 
omtrek meten toch?

1 meting hoog onder de oksels en 1 meting met buitenkant schouders...
 
niet zo breed maar redelijk droog. dat ben ik.

mijn fysiek valt niet in de jullie bekende eenheidsmaten uit te drukken.
 
he hallo effe een vraagje hoe breed zijn julie. kan er nog niks over vinden op de site. correct me if i"m wrong ps ben zelf 49 cm smal snik (ecto) en julie?

Je borstomtrek 49 cm? Kom jij van zo'n pro ana forum?
 
borst omtrek 49 cm neeee hahaha zou niet best zijn wat ik bedoelde is alleen breedte rug van schouderpunt tot schouderpunt is bij mij 49 cm
 
Kansloos als je zoiets gaat meten.
 
??? meetlint niet toereikend :D idd een beetje een waardeloos iets om te meten..
 
ze vragen op de site ook naar omtrek biceps borst enz. en daar wordt ook op geandwoord en dat is toch net zo kansloos als wat ik vraag. ik vind dit gewoon interesant en dacht dat ik er voor dit soort vragen op het juiste adres was:sad:
 
ze vragen op de site ook naar omtrek biceps borst enz. en daar wordt ook op geandwoord en dat is toch net zo kansloos als wat ik vraag. ik vind dit gewoon interesant en dacht dat ik er voor dit soort vragen op het juiste adres was:sad:

Ja maar deze vraag wordt nooit gesteld:D Als je je schouderomtrek wil meten, moet je er helemaal omheen meten, niet de helft:D
 
wanneer wordt er een topic geopend met: "Hoegroot is je pink?"
we gaan in ieder geval wel snel die kant op...
 
die jongen toont gewoon interesse, ik vind het anders ook wel redelijk interessant om te weten.

topics als hoe dik zijn je armen worden wel gewaardeerd maar deze niet? hmz vreemd ???
 
Back
Naar boven