XXL Nutrition

hoe breed ben je (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat een gezeik over dat het kansloos is, door genetische brede schouders krijg je vooral die brede look.
Je kan trainen wat je wilt maar iemand van 49 cm romp kan nooit in de buurt komen bij iemand die bv 75cm heeft.
 
schouderbreedte schijn je het beste te kunnen meten met een 'caliper', ken het nederlandse woord er eigenlijk niet voor. Een soort van passer om afstanden te meten.

Imo een behoorlijk genetisch bepaalde grootte, waaraan je niet heel gek veel kunt veranderen ivm bijv je arm omtrek.
 
schouderbreedte schijn je het beste te kunnen meten met een 'caliper', ken het nederlandse woord er eigenlijk niet voor. Een soort van passer om afstanden te meten.


Huidplooimeter is 'caliper' in 't Engels, maar die zul je wel niet bedoelen zeker? ;)
 
Huidplooimeter is 'caliper' in 't Engels, maar die zul je wel niet bedoelen zeker? ;)


Ik denk dat hij iets dergelijks bedoelt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Haha, dat zegt toch niets. Een schrale magere hein met breed gebouwde schouderbotstructuur, zou dan breder zijn dan een buffel van 120kg met een smallere botbouw.
 
topics als hoe dik zijn je armen worden wel gewaardeerd maar deze niet? hmz vreemd ???

Het gaat om de totale omtrekken. Die zeggen wat, niet de breedte of hoogte ;)
 
Haha, dat zegt toch niets. Een schrale magere hein met breed gebouwde schouderbotstructuur, zou dan breder zijn dan een buffel van 120kg met een smallere botbouw.

Iemand van 120kg heeft meestal/altijd goede genen, tenzij je hoger dan 1.90 bent ofzo.
En ongetrainde gasten met goede genen zijn niet altijd mager.

Maar het zegt idd verder niks behalve je genetic potential.
 
Ik ben altijd al breed geweest in de schouders, en nu ik zo train ben ik nog veel groter geworden altans lijkt zo
 
Ik ben altijd al breed geweest in de schouders, en nu ik zo train ben ik nog veel groter geworden altans lijkt zo

pardon, breed in je schouders?

dat ben jij toch in je avatar neem ik aan?
 
Back
Naar boven