AndroidHealthClinic

Hoe breed zijn brede schouders? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

honestis

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 aug 2006
Berichten
1
Waardering
0
Hey,

Een vraagje... Ik heb een schouderbreedte van 46 centimeter... Is dat breed? Ik denk het niet, maar ik ben wel redelijk mager... Kan iemand mij wat hints geven?:(
 
dat klinkt inderdaad maar magertjes...
 
vind je jezelf breed?
 
wil je Br3ejuHh schouders dan moet je gaan trainen. Vergeet je voeding ook niet..
 
als je door een deur loopt en vast komt te zitten , pff ja , als je mager bent zoals je zelf zegt en (aan je vraag te zien) nog niet lang traint dan zal je natuurlijk geen brede schouders hebben
 
als ik 'honest' mag zijn.. ideale Br3JuHh schouderbreedte = lullengte x 10 / 2
 
ik denk dat de topicstarter het serieus bedoeld hoor, hij geeft zelf aan magertjes te zijn....
 
wat is breed? Net of cijfers zeggen of je breed bent (ok, soms wel ;)). Vind je van jezelf dat je niet breed bent dan kun je er iets aan doen. Breder worden = harde training + goede voeding + voldoende rust
 
Breed? schouderomterk van 120 bij een lengte van 175. Weet ik veel, de spiegel is het om te zien of je breed bent, ik zie ook graatmagere mensen lopen die waarschijnlijk een net zo grote schouderomvang hebben als mij en ongeveer net zo lang zijn.
 
gaat natuurlijk om het totaalplaatje, taille en schouders, als jij 120cm schouders hebt en 100cm taille lijk je niet echt breed ofzo.
 
Als je 150+ KG kan overhead pressen heb je brede schouders.
 
Hey,

Een vraagje... Ik heb een schouderbreedte van 46 centimeter... Is dat breed? Ik denk het niet, maar ik ben wel redelijk mager... Kan iemand mij wat hints geven?:(

Dat is redelijk normaal. Vergeet niet, dat je nu de breedte van je schouders hebt, zonder spieren, dus alleen je skelet.
Die is voor iedereen (mannen iig) rond de 45 cm gemiddeld.
De breedte waar iedereen het hier over heeft is gemeten rond de schouderkoppen en dan ook nog eens helemaal rond het lichaam.
 
hehe hoe is 45cm nou precies gemeten, dat kun je imo niet echt goed bij jezelf meten.
 
Als je breed oogt, ben je breed.
 
Dat is de waarheid als een koe, kaLe!
 
Ik ben denk ik ook maar 55 cm ofzo wijd. Ook maar smal eigenlijk:(
 
Back
Naar boven