XXL Nutrition

Hoe de perfecte vorm in je spieren te krijgen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Alessandro

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 dec 2002
Berichten
261
Waardering
0
Ik weet niet helemaal welk forum ik nu moet nemen voor mijn vraag, maar laat ik dit maar nemen.
Ik wil zo snel mogelijk foto's nemen, dat lijkt me wel eens nuttig na bijna 9 jaar trainen. Maar dan wil ik er natuurlijk wel scherp staan. Het is vrij frusterend om regelmatig in topvorm voor de spiegel te staan, maar als ik het dan eens een keer voor de eeuwigheid vast wil leggen ziet het er niet uit. Ik ben redelijk droog, dat zou op zich goed moeten zijn, maar hoe kun je je spieren nou top krijgen op het moment dat je dat wilt?
Mijn theorie was dat je spieren de beste vorm en pomp hebben als het grootste deel van de spierschade hersteld is, dus 1 of 2 dagen na een training(op het moment meteen na de training na natuurlijk). Mijn pecs neem ik wat dat betreft als leidraad, die zijn het meest bepalend. Maar het lukt me niet echt. Wedstrijdbodybuilders trainen natuurlijk wat voor ze het podium opgaan, maar is dat de enige manier? Want dat duurt maar heel kort, voor ze in elkaar ploffen en het herstel gaat beginnen. Volgens mij heeft de eiwitkwaliteit er ook mee te maken, want ik merk vaak dat mijn spieren mooi strak staan nadat ik kipfilet of biefstuk heb gehad. Maar heeft iemand van jullie nou een wat betere manier om ervoor te zorgen dat je spieren mooi strak staan op het moment dat je dat graag wilt, of dat nu een wedstrijd, een foto of 'het strand' of wat dan ook is?
 
vind t wel een interessante vraag, maar dan maak je toch meer fotos over meerdee dagen om erachter te komen voormijn part:)

wat ik wel weet is dat je je waterinname moet verminderen om er niet zo opgeblazen uit te zien en wat koolhydraten laden om je spieren voller te laten lijken. verder ben ik ook erg beniwud naar andere antwoorden

enne op welk forum je de vraag stelt is geen vraag? dat is hier op dbb natuurlijk:thumb::D en ik denk dat je ook wel de juiste sectie te pakken hebt
 
ik denk dat je met synthol best een eid kunt komen maar dit dan wel als laatste remedie gebruiken en door een kenner laten injecteren
 
Dat meen je toch niet he ?

Wat gaat doen is eerst enkele eiwit dagen houden./

Daarna ga je koolhydraat laden. Hierdoor stappeld je spier zich al erg vol.

Tevens laatste week met bv taraxatone werken als vochtafdrijver.

Dag voor je wedstrijd/foto shoot geen water meer na 6 uur enkel wat nipjes soms.

Tevens werken met sodium load e.d

Zoek eens wat info over wedstrijd voorbereiding.
 
idd carb loaden en vocht verliezen.
 
KaLe zei:
idd carb loaden en vocht verliezen.

Mocht je het heel serieus willen doen, da kun je de avond voorje foto's wilt gaan maken een beetje vochtafdrijven met Aldactone.(raadpleeg wel iemand die er wat van weet) neem niet meer dan een kwartje. Op de ochtend erna kun je nog een kwartje nemen. Voor atleten het podium op moeten laten zij alleen het bloed een beetje in de spieren lopen. Heel licht en meestal alleen met een handoek of elastiek. Als je tevol loopt gaat de vorm uit de spier en trekken de lijnen vlak. Voor je gaat opwarmen zorg je dat even een grote lading suikers binnenkrijgt. (dextrose tabs, likeurtje of gewoon een marsreep) dan lichtelijk opwarmen en knallen maar !
 
En vergeet het glaasje wijn niet :)
 
goeie tips manne!
 
Mijn pecs wisselen het meeste van shape, soms zijn ze lekker opgepompt maar soms zijn ze wat ingezakt. Bij je buik is dit zelfs nog erger. Terwijl dit bij me quads niet het geval is. Wat je kan doen is je vochtiname wat te verminderen de uren voordat je gaat slapen. Als je dan de volgende dag wakker wordt nuttig je direct wat dextrose en eiwitten met een hoge biologiosche waarde zoals het ei van eiwit wat je spieren voor een korte tijd iets voller maakt, geen vocht. Dan warm je je pecs op (en eventueel ook andere spiergroepen) en datn kan je de foto's maken. ;) :thumb:
 
Back
Naar boven