Rockwell_
Novice
- Lid geworden
- 16 aug 2022
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 20%
de relatie tussen mijn benen en ballen is nogal grof om het zo te zeggen. ik heb er constant last van sinds dat ik ben begonnen met bodybuilden. Ik ben nog naturel en heb over de jaren best wat massa op mijn benen weten te krijgen. helaas komt dit dus wel met een groot nadeel... het is tot een punt gekomen dat ik niet meer normaal benen kan trainen omdat alles word geplet. Leg extensions, leg curls, deadlifts, good mornings, adductors en abductors kunnen allemaal niet meer omdat dit erg oncomfortabel tot soms zelfs pijnlijk is. Ook slapen gaat moeilijk, ik word soms midden in de nacht wakker omdat ik op mijn zij ben gaan liggen en mn benen trek hebben in roerbak ei. in de zomer wanneer het wat losser hangt doet zelfs lopen pijn omdat het schuurt.
Ik heb al strakkere onderbroeken geprobeerd maar dit maakt het alleen maar oncomfortabeler. Ik zou eigenlijk een soort onderbroek moeten hebben die mn ballen naar voren en beneden trekt ofzo? x)
hoe doen jullie dit? en hoe doen top level bodybuilders dit? (ik snap dat hun testis kleiner zijn door PED gebruik maar dan nog zou dit een probleem moeten zijn)
Ik heb al strakkere onderbroeken geprobeerd maar dit maakt het alleen maar oncomfortabeler. Ik zou eigenlijk een soort onderbroek moeten hebben die mn ballen naar voren en beneden trekt ofzo? x)
hoe doen jullie dit? en hoe doen top level bodybuilders dit? (ik snap dat hun testis kleiner zijn door PED gebruik maar dan nog zou dit een probleem moeten zijn)