AndroidHealthClinic

hoe dealen jullie met je zaakje? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rockwell_

Novice
Lid geworden
16 aug 2022
Berichten
25
Waardering
12
Lengte
1m83
Massa
85kg
Vetpercentage
20%
de relatie tussen mijn benen en ballen is nogal grof om het zo te zeggen. ik heb er constant last van sinds dat ik ben begonnen met bodybuilden. Ik ben nog naturel en heb over de jaren best wat massa op mijn benen weten te krijgen. helaas komt dit dus wel met een groot nadeel... het is tot een punt gekomen dat ik niet meer normaal benen kan trainen omdat alles word geplet. Leg extensions, leg curls, deadlifts, good mornings, adductors en abductors kunnen allemaal niet meer omdat dit erg oncomfortabel tot soms zelfs pijnlijk is. Ook slapen gaat moeilijk, ik word soms midden in de nacht wakker omdat ik op mijn zij ben gaan liggen en mn benen trek hebben in roerbak ei. in de zomer wanneer het wat losser hangt doet zelfs lopen pijn omdat het schuurt.

Ik heb al strakkere onderbroeken geprobeerd maar dit maakt het alleen maar oncomfortabeler. Ik zou eigenlijk een soort onderbroek moeten hebben die mn ballen naar voren en beneden trekt ofzo? x)

hoe doen jullie dit? en hoe doen top level bodybuilders dit? (ik snap dat hun testis kleiner zijn door PED gebruik maar dan nog zou dit een probleem moeten zijn)
 
Nergens last van, slechte troll dit wel.
 
troll? ik kan toch echt niet de enige zijn die hier last van heeft?
Als je benen groot genoeg waren is er überhaupt geen ruimte voor je ballen om tussen je benen te komen.
 
Gaat goed hier gelukkig als ik off ben groeien mn ballen wat mn benen krimpen.
 
ik heb een hele grote piemel en ik herken dit probleem
 
de relatie tussen mijn benen en ballen is nogal grof om het zo te zeggen. ik heb er constant last van sinds dat ik ben begonnen met bodybuilden. Ik ben nog naturel en heb over de jaren best wat massa op mijn benen weten te krijgen. helaas komt dit dus wel met een groot nadeel... het is tot een punt gekomen dat ik niet meer normaal benen kan trainen omdat alles word geplet. Leg extensions, leg curls, deadlifts, good mornings, adductors en abductors kunnen allemaal niet meer omdat dit erg oncomfortabel tot soms zelfs pijnlijk is. Ook slapen gaat moeilijk, ik word soms midden in de nacht wakker omdat ik op mijn zij ben gaan liggen en mn benen trek hebben in roerbak ei. in de zomer wanneer het wat losser hangt doet zelfs lopen pijn omdat het schuurt.

Ik heb al strakkere onderbroeken geprobeerd maar dit maakt het alleen maar oncomfortabeler. Ik zou eigenlijk een soort onderbroek moeten hebben die mn ballen naar voren en beneden trekt ofzo? x)

hoe doen jullie dit? en hoe doen top level bodybuilders dit? (ik snap dat hun testis kleiner zijn door PED gebruik maar dan nog zou dit een probleem moeten zijn)
Ik moet die van mij zoeken met leesbril op, dus geen last van. Zal je een tip geven; je moet je zaakje ook niet tussen je benen naar achter leggen, maar lekker los voor laten hangen :D
 
Maak een afspraak met je uroloog.
 
Topic terug open op aanvraag TS.
 
Kan je toch beter voor naar de huisarts gaan indien dit geen troll is :o
Ik weet het maar hij denkt dat hier toch iemand hem kan helpen :dunno:
 
Opgeschoond, troll maar verder in de humor en geouwehoer sectie
 
Wat een gelul dit weer 😂
 
Ha ik herken dit serieus wel, enige wat je kan is je zaakie goed leggen bij betreffende oefening. Als ie goed ligt, ligt ie goed.
 
Post eens wat foto’s van je benen!
 
Back
Naar boven