MuscleMeat

Hoe deed Arnold het precies? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

houston

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 jun 2005
Berichten
3.657
Waardering
23
Lengte
2m29
Massa
44kg
Vetpercentage
28%
ll
 
Laatst bewerkt:
hij schijnt het op primo en dianabol gedaan te hebben... dat waren in die tijd DE spullen
 
Toen bestond STH toch ook al? Denk dat ahnuld dat ook wel gebruikte..
 
Jaren 60-70 zal STH als het er al was zeker niet in grote getallen aanwezig zijn geweest. Maar volgens mij werd Haney toch altijd gezien als het GH beest. Das begin jaren 80 dus naar Arnold.

Maar hoe of wat precies weet ik uiteraard ook niet.
 
dorian yates schijnt het als eerste onder de knie gehad te hebben.....
 
gyno blijft genetisch bepaald, er zijn mensen die er nooit last van hebben, zoals oa Arnold. Stevige(maar geen te zware dosissen) dbol en primobolan zijn inderdaad de meest bevestigde producten.
 
ik hbe ergens een boekje liggen van franco columbo die zegt ook..ik zelf gebruikt niet maar heb gehoord dat dianabol het beste werkt hahaha...
het was in die tijd gewoon heel erg in... willem jonkman deed het meeste ook op primo
 
Dorian was volgens mij een van de eerste die aan de GH ging
 
Arnie heeft echt wel groeihormonen gehad....
 
ik denk het niet....
 
Ik denk dat er voor de pro's spullen in omloop zijn die bij het 'gewone' publiek nog lang niet bekend zijn. Ik herinner me ergens gelezen te hebben dat sommigen zelfs als testkonijn worden gebruikt om nieuwe middelen uit te proberen (contractueel vastgelegd).

Ik denk dat er ten tijde van Arnold ook wel andere zaakjes te krijgen waren dan STH en dianabol.

Maar eerlijkheid gebied me te zeggen dat Arnold en anderen uit die tijd gewoon aanlegmonsters waren. Zonder aanleg kom je er niet, net zoals met voetbal, wielrennen en andere pro sporten.
 
Vergeet niet dat er al vrij vroeg GH op de markt was, de niet syntetische wel te verstaan. koste een paar centen maar dan had je ook wat. Tegenwoordig zijn we in staat om er een syntetische versie van te fabriceren "STh".

Ik meen dat GH al in de jaren 60 te verkrijgen was, kan dit niet onderbouwen maar heb het wel vernomen uit redelijk betrouwbare bronnen. Feedback altijd welkom!!!
 
dorian yates schijnt het als eerste onder de knie gehad te hebben.....

Hij was degene die met zeer hoge doseringen AAS aan de gang was. Ook insulinegebruik wist hij goed mee om te gaan.
 
Vergeet niet dat er al vrij vroeg GH op de markt was, de niet syntetische wel te verstaan. koste een paar centen maar dan had je ook wat. Tegenwoordig zijn we in staat om er een syntetische versie van te fabriceren "STh".

Ik meen dat GH al in de jaren 60 te verkrijgen was, kan dit niet onderbouwen maar heb het wel vernomen uit redelijk betrouwbare bronnen. Feedback altijd welkom!!!

Menselijk HGH... Dorian was een van de eerste die daar mee experimenteerde. Dat was ook de tijd dat de trend "massamonster" ontstond.
 
arnold deed het gewoon met een paar primotjes en dianatjes
 
Naar aanleiding van een stukje op Getbig wil ik er hier ook maar even over beginnen.

Ik heb begrepen dat in de tijden van arnold er nog geen DHT- en Aromatse blockers waren, wat ik me dan afvraag is hoe hij dan precies kuurde.

iemand?


normaal moet je toch wel gyno,acne en andere bijwerking krijgen.
als je bf maar laag genoeg is, is er ook minder van het aromatase enzyme aanwezig in je lichaam, dit enzym wordt namelijk in vetcellen gemaakt
 
In de jaren '30 werd er al vanalles gebruikt.. Denk maar niet dat die kerels teerden op 3 middeltjes.. ;)
 
hahaha...niemand kan hier toegeven dat het wel zo is want dan gooien ze hun eigentheorie tegen de muur an!!!
 
Ik weet wel wat de huidige europese toppers gebruikers, een vriend van me was tweede op het europees middelzwaar en daar zitte echt geen ongelooflijke vernieuwingen in. Trenbolone had hij zelfs nog nooit gezien :).
 
Back
Naar boven