MuscleMeat

Hoe deed Arnold het precies? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mensen kiezen liever een hogere dosis dan dat ze harder gaan trainen...
 
HGH onttrokken uit de hersenen van dode apen werd in de jaren 70 al gebruikt. Aantal subtoppers in de BB wereld en NFL hebben toegegeven in die tijd HGH gebruikt te hebben. Je bent naief als je denkt dat Weider wonderkindje Arnold geen HGH gebruikte.

Dorian Yates zou bekend moeten staan als de man die voor het eerst het Slin protocol onder de knie kreeg. Niet het HGH protocol.

Verder was Deca ook al beschikbaar en die tijd en een hoop andere middelen. Zoveel is de AAS wereld niet veranderd hoor. Tegenwoordig hebben we alleen meer peptides. Maar Slin is niet voor niks beschreven als het meest anabole hormoon en daarom zijn er nu freaks en toen in mindere mate
 
Menselijk HGH... Dorian was een van de eerste die daar mee experimenteerde. Dat was ook de tijd dat de trend "massamonster" ontstond.

Ja precies er zijn ooit twee foto's naast elkaar gelegd van Yates met 1 jaar ertussen. Kan ze helaas niet terugvinden maar het verschil was enorm.
 
De bekende foto met de witte en zwarte sokken, enorm verschil. Ik moet die foto's ergens hebben verdomme.
 
hoe dan ook.... arnold blijft de mooiste BBer die er is en zal zijn.... of hij het nu op primo deed of hgh...er zijn hier gasten die heel veel gebruiken AAS STH PGF SLIN etc. en er niet eens uit zien als een mister holland laat staan arnold schwarzenegger....ook al gebruikte hij hgh de kennis die er in die tijd was heeft hem wel zo gemaakt na die tijd is er niemand meer geweest die zo mooi in elkaar zat....
 
De bekende foto met de witte en zwarte sokken, enorm verschil. Ik moet die foto's ergens hebben verdomme.

Yep! Echt waanzinnig om te zien. Wat 't ook was 't werkte!
 
is er btw niemand die over die 100mg dianabol valt???
en 26weken aan dianabol????
als je nu zulke voorstellen doet verklaren de mensen je zot...
 
De bekende foto met de witte en zwarte sokken, enorm verschil. Ik moet die foto's ergens hebben verdomme.

Bedoel je deze foto?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Jep, die bedoel ik. Insane.
 
gezichtsbedrog denk ik, je kop gaat zo niet groeien, bloaten mss wel maar niet groeien.
 
De rechter foto is van dichterbij genomen slimmeriken, dan lijkt die sowieso groter...
 
De rechter foto is van dichterbij genomen slimmeriken, dan lijkt die sowieso groter...

Ja slimmerik maar dat neemt niet weg dat die toch een flink stuk gegroeid is in een korte tijd. Die transformatie van hem is algemeen bekend.
 
Ja slimmerik maar dat neemt niet weg dat die toch een flink stuk gegroeid is in een korte tijd. Die transformatie van hem is algemeen bekend.

Spreek ik dat tegen?
 
Het alleen jammer dat het AS gebruik van tegenwoordig massamonsters neerzet en in veel mindere mate het mooie lijnenspel van de jaren 70. En dat terwijl ze vandaag de dag gort droger èn groter zijn.
 
ik weet het niet ,dat zal je hem zelf moeten vragen, op zijn hondjes denk ik :D
 
Back
Naar boven