Fitness Seller

Hoe denken jullie over illegale straatraces? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kennis van me had een supra, top wagen tot die hem in Ridderkerk en omgeving in puin reed en op de ic belandde.. onverantwoord kinder gedrag, en het ergste is dat onschuldige omstanders vaak het slachtoffer worden.
 
Toch is motorijden veel vetter ehmm opnieuw:
"Toch VIND IK motorijden veel vetter"
gaat allemaal ff wat sneller dan een auto en geeft een kick! Vooral omdat het open is en in een auto zit je dicht.
Maarre je bent ook veel kwetsbaarder.

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
ik denk er nooit zo over na ,ik DOE het gewoon:D
 
Is idd een nadeel dat je zo kwetsbaar bent op een motor, en je kunt er geen fatsoenlijke stereo in kwijt. Net kwam ik achter een enkele carnavals wagens te rijden, zij hadden muziek hard aan en ik zette hem ook maar eens hard. Ze keken om en lachte vriendelijk, was wel leuk kijken hoe hard je gaat tegenover een carnavalswagen.
 
hallo,

hé speedy heb je zo geen datum en plaatsen van in belgie waar die legale sprints gehouden worden

dank bij voorbaat
greets jimmy
 
Getaway (1 en 2) in Stockholm zijn heerlijk. Met getunede Porches (dacht ik) door lege straten scheuren, en gewoon de politie los in hun hemd zetten ;-)

Was Bubblegum niet gewoon zo snel mogelijk van de ene kant van Europa naar de andere rijden? Doen ook minder rijke mensen aan mee hoor, en da's gewoon verschrikkelijk lang in de auto zitten en zowat alle verkeersregels breken.
Kimble had de laatste keer gewonnen dacht ik, wel door z'n auto op z'n privejet te zetten maarja.
www.kimble.org (one crazy german that is)
 
Zeker allemaal ""the terminator"" gekeken laatst ? :D haha, ik denk dat ik toch liever in de auto zit dan op de motor, want als je met een motor op de bek gaat ben je mooi verkocht.

mzzl rob












Originally posted by IKKE
Dat met de motor scheuren , moedig ik zeker aan......effe de 300 aantikken :)
 
Idd, wat geeft nu een grotere kick !

Straatvechten rules


mzzl rob










Originally posted by Vinny


lol idiots, geef mij maar gewoon lekker straat vechten ^_^
 
Tja 2 goede voorbeelden van idioot gedrag met de wagen ...
Zeker als je ziet op welke manier, die "boneheads" hebben hun wagen niet eens in de hand :mad:

En zo is dat regelmatig ...

Dus beter een officiële hoor!

En jimmy ga eens aan men maat vragen welke er allemaal gebeuren van de jaar, ma tis wel iets te vroeg hé.
Meestal zijn die tijdens de zomer ... droog hé ... hopelijk :D

Met de moto is idd veel leuker rijden, spijtig genoeg heeft de mijne een tijdje geleden de brui aan gegeven.
Nokkenas, cilinder, piston .. etz ... allemaal naar de frieten.

Mja komt hopelijk nog voor de zomer een bandit 1200 binnen dus :cool:

Greetz.

ps: straatgevechten vind ik even onverantwoordelijk hoor, als het moet vlieg ik er ook in maar heb het gelukkig al veel kunnen vermijden ... last resort ...
 
Back
Naar boven