MuscleMeat

Hoe dik/misbedeeld ben ik

Bezoekers in dit topic

digitalis

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
11 nov 2008
Berichten
38
Waardering
0
Gewoon even van mij afschrijven

Na anderhalf jaar intensieve cardio (anderhalf uur 5x per week en 3x krachttraining per week half uur) is dit mijn bodyfysiek.

Ben 173 lang
Weeg 73 kg
Heupen zijn breed: 104 cm
Schouders: 106 com
Borst omvang: 95 cm
Taille: 86 cm
Bodyfat: 27%

Eet vaak brood, brinta geregeld en warm avondeten.




En wat ik ook doe..ik ben en blijf een dikke vetzak. ???
Ik word er moedeloos van
 
terwijl de ideale maten 90-60-90 zijn....


Mijn god ik lijk wel een kameroliefant!
 
Post je voedingsschemaen misschien kunnen we je helpen.

En niet zo negatief, als je hardcore bezig gaat zijn krijg je hardcore resultaten :D
 
En trouwens met dat gewicht bij die lengte kun je nooit een olifant zijn.
 
Beetje positiever, zo erg is het nu ook niet.

Veel brood, brinta en warm avondeten is uiteraard niet goed als je wil afvallen.
Dan mag je nog zo veel cardio doen; als je meer calorieën binnekrijgt dan je verbrandt op een dag (dagelijkse caloriebehoefte + cardio) zal er niks afgaan
 
Gewoon even van mij afschrijven

Na anderhalf jaar intensieve cardio (anderhalf uur 5x per week en 3x krachttraining per week half uur) is dit mijn bodyfysiek.

Ben 173 lang
Weeg 73 kg
Heupen zijn breed: 104 cm
Schouders: 106 com
Borst omvang: 95 cm
Taille: 86 cm
Bodyfat: 27%

Eet vaak brood, brinta geregeld en warm avondeten.


En wat ik ook doe..ik ben en blijf een dikke vetzak. ???
Ik word er moedeloos van

Wat je ook doet je blijft een vetzak. Lijkt me dat je dan nog niet het juiste geprobeerd hebt.

Vervang die intensieve cardio es door matig intensieve cardio.

En gewoon minder eten, want als je zoveel actief sport dan moet het wel aan de hoeveelheid voedsel (of de verkeerde voeding) die binnenkomt liggen.

Je kunt hier wel gaan roepen dat niks werkt, maar als je niet eerlijk bent over wat je eet dan kunnen we je ook niet helpen.

Ik denk dat je vooral zit met een mentaal probleem. Je vindt jezelf te dik, terwijl 27% BF en je BMI van rond de 24.5 niks is om je voor te schamen.

Sowieso is 90-60-90 een onzin maat. Helemaal niet de ideale maat.

Dus mind ****ed door al die photoshops op glossies en in films en noem maar op.
 
73 kilo op jouw lengte lijkt me allesbehalve een dikke kamerolifant...
en posts zoals ik ben een dikke vetzak en een kamerolifant zijn zo'n beetje het meest onaantrekkelijkst wat er is dus dit was de eerste en de laatste keer he!:D

als je geen vooruitgang boekt dan is daar maar 1 reden voor...je doet iets niet goed, plain and simple...;)
 
terwijl de ideale maten 90-60-90 zijn....

Wie zegt dat ???

Mijn god ik lijk wel een kameroliefant!

Irreël en overdreven. Zie je ook vaak bij anorexia-patiënten.

Kijk waar je vandaan kwam en wat je tot nu toe bereikt hebt en borduur daar verder op. Ontevreden zijn mag af en toe, maar overdrijf het niet. Gewoon lekker sporten en tevreden zijn over kleine resultaten, dan bereik je je doelen sneller en op een veel prettigere manier ;) :D

Succes :cool:
 
Ik las je andere topic, heb je niks aan die tips gehad? hoe zit het met de voeding nu?
 
ik ga nu zeggen wat meestal de mannen zeggen;
FOTO PLS :D;)

om even de kunnen oordelen.
Ik ben ook niet dik, maar ja soms heb je wel eens van die dagen dat je in de spiegel kijkt en je denkt gvd wat een dikke kont heb ik toch o.i.d.
Nu is het moeilijk te geloven ,maar je ziet jezelf ergens dan een anders dat doet.

Waarschijnlijk doe je iets niet goed qua voeding en/of training.
Ik zal beginnen met het cutten van brood... als je zegt veel brood te eten.
Minder of eruit gooien of roggenbrood gaan eten.
 
ik ga nu zeggen wat meestal de mannen zeggen;
FOTO PLS :D;)

om even de kunnen oordelen.
Ik ben ook niet dik, maar ja soms heb je wel eens van die dagen dat je in de spiegel kijkt en je denkt gvd wat een dikke kont heb ik toch o.i.d.
Nu is het moeilijk te geloven ,maar je ziet jezelf ergens dan een anders dat doet.

Waarschijnlijk doe je iets niet goed qua voeding en/of training.
Ik zal beginnen met het cutten van brood... als je zegt veel brood te eten.
Minder of eruit gooien of roggenbrood gaan eten.

hoe kan ik anders mijn zeer deskundige mening geven;)
 
Gewoon even van mij afschrijven

Na anderhalf jaar intensieve cardio (anderhalf uur 5x per week en 3x krachttraining per week half uur) is dit mijn bodyfysiek.

Ben 173 lang
Weeg 73 kg
Heupen zijn breed: 104 cm
Schouders: 106 com
Borst omvang: 95 cm
Taille: 86 cm
Bodyfat: 27%

Eet vaak brood, brinta geregeld en warm avondeten.




En wat ik ook doe..ik ben en blijf een dikke vetzak. ???
Ik word er moedeloos van


27% vet valt erg mee hoor
Een vetzak valt denk ik wel mee maar je kan natuurlijk best werken aan je fysiek en je vet% nog iets laten zakken.
Staar je niet rot op de ideale maten want jouw skelet is misschien heel anders en daardoor zijn die maten misschien niet te halen.
Je kan nu eenmaal niet smaller worden dan de breedte van je botten.
Eerst gaan we werken aan je belangrijkste deel van je lichaam - je hersens
Positief denken meisje daar bereik je meer mee.
Eerst moet jij in je koppie alles op een rijtje hebben en een goed beeld hebben van wat je wil bereiken. Ga voor een doel die haalbaar is en daarna kan je je doel weer verzetten, enz enz.
Als je echt wil dan kan je alles (nee makkelijk is dat niet)
Dus vraag 1 wat is je eerste doel?
 
Gewoon even van mij afschrijven

Na anderhalf jaar intensieve cardio (anderhalf uur 5x per week en 3x krachttraining per week half uur) is dit mijn bodyfysiek.

Ben 173 lang
Weeg 73 kg
Heupen zijn breed: 104 cm
Schouders: 106 com
Borst omvang: 95 cm
Taille: 86 cm
Bodyfat: 27%

Eet vaak brood, brinta geregeld en warm avondeten.








En wat ik ook doe..ik ben en blijf een dikke vetzak. ???
Ik word er moedeloos van



Misschien een tip?..... ik eet om de 2uur (kleine beetjes)
Heeft mijn heel goed geholpen... je gewicht is niet veel...maar cm wordt wel minder .... mijn tallie was toen die tijd rond 85cm nu 65 cm:D maarja.. je moet wel geduld hebben!
en wat positiefer denken:rolleyes: zou ook wel beter zijn;) maar snap je goed!
 
27% valt mee, het 'kamerolifantidee' zit alleen tussen je oren.
(Anders ben ik moddervet ;))

Post trainingsschema, voedingsschema en foto's, en laat ons je helpen!
 
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOh *zucht*

Nou ik vind jullie postings erg lief...maar goh vandaag was ik (wéééér) naar de sportschool en heb ook maar matig getraind....
Gisteren heb ik dan die HIIT dingens geprobeerd. Doe ik wel vaker...dus daar kan het niet aan liggen. Dus dat je een minuut of twee keihard rent en daarna 4 minuten matig aan beweegt. DAt heb ik 35 minuten gedaan. Vervolgens gefietst op 80RPM 50 minuten (weerstand 7)

Dus gebrek aan tip en goede wil/inzet is er bij mij heus niet. Anders ging ik niet iedere keer naar de sportschool. (Soms sta ik ervoor en dan wil ik niet eens meer naar binnen..omdat die mensen daar wel zullen denken...dáááááár is ze weer, maar ze valt niet af) Kan beter thuisblijfen...maar toch zet ik dan maar gewoon door.. GRRR


Ander ding wat ik heb aangepast...ik drink nu al helemaal geen koffie meer (nou ok, 1 klein kopje per dag, met suiker en melk) VErder alleen groene citroen thee (misschien wel een liter per dag) met een zoetje en voor de rest water (minimaal 1,5 liter erbij)
Vraag me af of mijn lichaam dat uberhaupt kan verwerken...? Maar goed, ik doe het maar gewoon omdat het gezond is.

Verder , ja ik eet meergranenbrood!! (ja ja) met mager beleg, ok soms krentebollen (dat is vervanging van koek voor mij) soepjes eet ik ook tussen de middag en en brinta tussendoor omdat het vult, want ik heb de hele dag door honger???
"s avonds wel eens gehakt/spaghetti/groente/soepje/kipfilet etc SOms zou ik ook wel vis willen eten, maar omdat ik nog studeer en weinig geld heb, schiet dat er bij in.
Maar ok, soms koop ik tonijn in blik en die maak ik aan met olijfolie, uitjes tomaten en olijfen en dat eet ik dan. Niet alles tegelijk natuurlijk...maar even een indicatie van mijn voeding.

Oh ja, soms als tussendoortje neem ik appel/sinaasappel/magere yogurt en beetje suiker en dat mix ik dan en eet ik op/

Maar wat moet ik nou eten om voller te raken? Ik heb de godganse dag trek/honger.

En mijn doel is gewoon een lekker wijf te worden van 68 kg (ik hoef al niet meer 63 kg te wegen) en mezelf gewoon te kunnen vertonen op het strand. Nu ga ik van de zomer niet meer naar het strand en kies ik voor een vakantie in de bergen. (Hoef mijn kleding iig niet uit te trekken) Ik wil ook in de spiegel durfen te kijken, zonder van mijzelf te walgen. Ik vind mezelf een tof persoon maar ik zie er niet uit. Ik haat mezelf overigens niet hoor.

MAar nog een vraag...morgen moet ik een tijdje rijden en ik weet nu al dat ik honger zal hebben in de auto. Wat is verstandig om mee te nemen wat die honger stilt en zonder dat ik als ik zondag terug ben van het weekendje weg) niet nog 5 kg rijker ben!

Ohhhhhhhhh ik wou dat ik slank was.


Trouwens...ik ga in augustus naar de KMA en wil daarvoor gewoon er redelijk uitzien...



Trouwens...bedankt voor de reacties.
 
Ideale taille/heup ratio = 0.7:1

Dus, als je heupen 104cm zijn 'mag' je taille 73cm zijn (taille: smalste plek UB) en dan maak je mannen bloedgeil.

Je ben dus niet een vetzak, je hebt alleen een dikke pens. Maar gelukkig kan je die in een paar maanden eraf trainen/eten als je weet wat je doet. Het lijkt me nu dat je gewoon niet goed weet wat je doet. Lijkt me verstandiger als je een paar dagen echt bijhoudt wat je eet en drinkt zodat je weet wat je nu gemiddeld binnen krijgt. (ALLES DUS!!)
En dan je onderhoud (aan de hand van je VVM) berekent en dan daar een paar 100kcal onder gaat zitten.

Vrouwen mogen echt maar bizar weinig eten valt me altijd op, 1500kcal ofzo is eerder regel dan uitzondering.
 
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOh *zucht*

Nou ik vind jullie postings erg lief...maar goh vandaag was ik (wéééér) naar de sportschool en heb ook maar matig getraind....
Gisteren heb ik dan die HIIT dingens geprobeerd. Doe ik wel vaker...dus daar kan het niet aan liggen. Dus dat je een minuut of twee keihard rent en daarna 4 minuten matig aan beweegt. DAt heb ik 35 minuten gedaan. Vervolgens gefietst op 80RPM 50 minuten (weerstand 7)

Dus gebrek aan tip en goede wil/inzet is er bij mij heus niet. Anders ging ik niet iedere keer naar de sportschool. (Soms sta ik ervoor en dan wil ik niet eens meer naar binnen..omdat die mensen daar wel zullen denken...dáááááár is ze weer, maar ze valt niet af) Kan beter thuisblijfen...maar toch zet ik dan maar gewoon door.. GRRR


Ander ding wat ik heb aangepast...ik drink nu al helemaal geen koffie meer (nou ok, 1 klein kopje per dag, met suiker en melk) VErder alleen groene citroen thee (misschien wel een liter per dag) met een zoetje en voor de rest water (minimaal 1,5 liter erbij)
Vraag me af of mijn lichaam dat uberhaupt kan verwerken...? Maar goed, ik doe het maar gewoon omdat het gezond is.

Verder , ja ik eet meergranenbrood!! (ja ja) met mager beleg, ok soms krentebollen (dat is vervanging van koek voor mij) soepjes eet ik ook tussen de middag en en brinta tussendoor omdat het vult, want ik heb de hele dag door honger???
"s avonds wel eens gehakt/spaghetti/groente/soepje/kipfilet etc SOms zou ik ook wel vis willen eten, maar omdat ik nog studeer en weinig geld heb, schiet dat er bij in.
Maar ok, soms koop ik tonijn in blik en die maak ik aan met olijfolie, uitjes tomaten en olijfen en dat eet ik dan. Niet alles tegelijk natuurlijk...maar even een indicatie van mijn voeding.

Oh ja, soms als tussendoortje neem ik appel/sinaasappel/magere yogurt en beetje suiker en dat mix ik dan en eet ik op/

Maar wat moet ik nou eten om voller te raken? Ik heb de godganse dag trek/honger.

En mijn doel is gewoon een lekker wijf te worden van 68 kg (ik hoef al niet meer 63 kg te wegen) en mezelf gewoon te kunnen vertonen op het strand. Nu ga ik van de zomer niet meer naar het strand en kies ik voor een vakantie in de bergen. (Hoef mijn kleding iig niet uit te trekken) Ik wil ook in de spiegel durfen te kijken, zonder van mijzelf te walgen. Ik vind mezelf een tof persoon maar ik zie er niet uit. Ik haat mezelf overigens niet hoor.

MAar nog een vraag...morgen moet ik een tijdje rijden en ik weet nu al dat ik honger zal hebben in de auto. Wat is verstandig om mee te nemen wat die honger stilt en zonder dat ik als ik zondag terug ben van het weekendje weg) niet nog 5 kg rijker ben!

Ohhhhhhhhh ik wou dat ik slank was.


Trouwens...ik ga in augustus naar de KMA en wil daarvoor gewoon er redelijk uitzien...



Trouwens...bedankt voor de reacties.
Hou eens een dagje bij wat je eet - en dan ook werkelijk ALLES. Ik krijg heel erg het gevoel dat je te weinig eet, en daar val je ook niet van af!
Ik kan een paar uur flink vol zitten van 50 gram havermout in water gekookt, met een schepje 'smaak' (whey of cacaopoeder of pindakaas of kaneel met zoetstof of...).
 
@ wazzup...geen idee want er wordt me altijd aangeraden om juist geen kcl. te tellen omdat je dan niet gezond emt eten bezig zou zijn
Vandaag heb ik 1000 kcl verbrand in de sportschool. En vanochtend taille opgemeten en die was 80 cm...ik had verkeerd gemeten...had de borstkas gemeten.
Desalniettemin is niet alleen mijn pens dik...maar de rest ook (alleen gezicht valt mee)

Ik weet echt niet hoe ik die eiwitten kan uitrekenen en koolhydraten enzo

En ik heb ook geen foto van mijzelf in ondergoed...wie zou dat in hemelsnaam van me moeten maken. Ik doe dat niet en verder ken ik niemand die ik foto's van mezelf zou laten maken :-)
 
Back
Naar boven