XXL Nutrition

Hoe doucht een vrouw, hoe doucht een man? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big Steve

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 feb 2003
Berichten
3.963
Waardering
5
Hoe doucht een vrouw: :booty:

Doet al haar kleren uit en doet deze op kleur gesorteerd, in de wasmand.
Loopt naar de badkamer in haar ochtendjas. Als ze haar man/vriend onderweg tegenkomt bedekt ze alle, eventuele, blote plekjes en haast zich naar de badkamer.
Bekijkt haar lichamelijke gesteldheid in de spiegel. Ze zet haar buik uit zodat ze nog meer kan klagen over het feit dat ze te dik is.
Stapt de douche in maar niet zonder een washandje, een spons, een puimsteentje en een scheermesje.
Ze wast haar haren met Komkommer en Kamille shampoo waar 85 extra vitamines aan toegevoegd zijn.
Wast haar haar nogmaals met Komkommer en Kamille shampoo waar 85 extra vitamines aan toegevoegd zijn.
Doet Komkommer en Kamille cremespoeling in haar haren waar 85 extra vitamines aan toegevoegd zijn. Laat dit minstens een kwartier zitten. Wast haar gezicht met abrikozen scrub totdat het rood en rauw is. Wast de rest van haar lichaam met Walnoten en Mandarijnen body wash. Spoelt de cremespoeling uit haar haren. Dit duurt zeker 15 minuten aangezien ze er zeker van moet zijn dat alle restjes uit haar haren verdwenen zijn. Scheert onder haar oksels en haar benen. Twijfelt of ze haar bikinilijn ook moet doen maar besluit die te waxen. Gilt de hele boel bij elkaar als vriend/man aan de kraan beneden zit waardoor bij haar de temperatuur daalt/stijgt. Draait de kranen dicht. Droogt alle druppels af met een washandje. Stapt uit de douche. Droogt zich af met een handdoek die het formaat heeft van een klein land in Afrika. Wikkelt een handdoek van het zelfde formaat om haar haren. Checkt haar hele lichaam op de eventuele aanwezigheid van puistjes o.i.d. Indien gevonden gaat ze ze te lijf met nagels en tang. Smeert haar hele lichaam 2 x in met een hydraterende bodymilk. Gaat terug naar de slaapkamer gehuld in een ochtendjas. Als ze vriend/man onderweg tegenkomt verhuld ze alle eventueel aanwezige blote plekjes en trekt een sprintje naar de slaapkamer. Doet er anderhalf uur over om zich aan te kleden.

Hoe doucht een man: :beerbang:

Trekt op de rand van het bed al zijn kleren uit en laat ze daar op een hoop liggen. Loopt in zijn nakie naar de badkamer. Als hij zijn vriendin/vrouw onderweg tegenkomt doet ie alsof hij haar wil grijpen terwijl hij oerkreten uitslaat. Kijkt in de spiegel naar zijn goddelijke lijf en checkt of zijn spieren al gegroeid zijn (nee). Bewonderd het formaat van zijn geslachtsdeel. Krabt aan zijn zak en ruikt daarna aan zijn vingers Stapt onder de douche. Zoekt niet naar een washandje o.i.d., die gebruikt hij toch niet. Wast zijn gezicht. Wast zijn oksels. Lacht zich dood om het geluid dat zijn winden maken onder de doucheWast zijn geslachtsdeel en de omliggende gebieden. Wast zijn bilnaad waarna er haren op het stuk zeep blijven zitten. Wast zijn haar met shampoo, laat de cremespoeling staan op het plankje (dat gebruikt ie never). Maakt een hanenkam van zijn ingezeepte haren. Trekt het douchegordijn opzij om zichzelf in de spiegel te bekijken. Piest (gewoon onder de douche) Spoelt zich af en stapt uit de douche. Daarbij niet lettend op het water dat op de vloer is beland omdat het douchegordijn buiten de douche heeft gehangen. Droogt zich gedeeltelijk af.Bekijkt zichzelf in de spiegel en bewonderd de maat van zijn geslachtsdeel. Slaat een handdoek om zijn onderlijf. Laat het douchegordijn open en laat de natte badmat op de vloer liggen. Laat het licht en de ventilator aan. Loopt terug naar de slaapkamer. Als hij onderweg zijn vriendin/vrouw tegenkomt rukt hij de handdoek van zich af, grijpt zijn geslachtsdeel en roept: Kop maar op moppie hahahah.Gooit de natte handdoek op het bed en is binnen 2 minuten klaar met aankleden!

Steve :who:
 
hmm nee ik herken me er zelf totaal niet in eigenlijk :D zoveel tijd trek ik nooit voor mezelf uit om te douchen.. zonde van mn vrije tijd:D als ik maar schoon en fris onder de douche kom..
 
hahaha...kom maar op moppie hehehehe, idd
 
Originally posted by Big Steve


Als hij onderweg zijn vriendin/vrouw tegenkomt rukt hij zich af, grijpt weer zijn geslachtsdeel en roept: Kop maar op moppie hahahah.Gooit de "natte" handdoek op het bed en is binnen 2 minuten klaar!

Steve :who:

jaja, puberaal gedrag, sorry, kon t niet laten:D
 
alle mannen zijn gewoon pubers in een volwassen lichaam ;)
 
Die steve die snapt het niet helemaal...

Ik ben ook altijd wel redelijk snel klaar met douchen, maar vind het wel belangrijk lekker schoon en fris te zijn.
 
Hahaha, hij klopt wel op het gedeelte: ze bedekt elk naakt plekje van haar lichaam na.
 
zit wel wat waarheid in :)
 
wat ik ook niet snap, vrouwen wikkelen zonder moeite in een handopslag een handdoek om hun heen en lopen ermee t hele huis door zonder dat die valt en als ik dat probeer dan moet ik m eerst 20x vastknopen en dan nog valt die 30 x op de grond.
snap je toch niet. ???

edit: ik ben ook niet een van de handigste...
 
Laatst bewerkt:
Zij hebben lange haren waar die handdoek grip aan pakt... denk ik....
 
Originally posted by Rob G
Zij hebben lange haren waar die handdoek grip aan pakt... denk ik....

vind ik niet echt een theorie waar je karma mee verdient;)
 
Originally posted by dandyman


vind ik niet echt een theorie waar je karma mee verdient;)

Ohhh, ok, ehum:

zij hebben enorme dikke en zachte, doch ferme prammen. Deze overweldigende memmen zogen voor een opwaardse kracht die bovendien nog eens versterkt word door haar sensuele vulva, waarboven een schattig klein welkomsmatje op het ritme van de wind danst. Door deze krachten is het voor de vrouw mogelijk een handdoek op haar hoofd te houden zonder deze te laten vallen.
 
Originally posted by Rob G


Ohhh, ok, ehum:

zij hebben enorme dikke en zachte, doch ferme prammen. Deze overweldigende memmen zogen voor een opwaardse kracht die bovendien nog eens versterkt word door haar sensuele vulva, waarboven een schattig klein welkomsmatje op het ritme van de wind danst. Door deze krachten is het voor de vrouw mogelijk een handdoek op haar hoofd te houden zonder deze te laten vallen.

kijk, dat zijn theorieen waar iedereen wat aan heeft!:thumb: :thumbs:
 
Originally posted by Rob G


Ohhh, ok, ehum:

zij hebben enorme dikke en zachte, doch ferme prammen. Deze overweldigende memmen zogen voor een opwaardse kracht die bovendien nog eens versterkt word door haar sensuele vulva, waarboven een schattig klein welkomsmatje op het ritme van de wind danst. Door deze krachten is het voor de vrouw mogelijk een handdoek op haar hoofd te houden zonder deze te laten vallen.


ehm... JUIST!
 
Ehum, kreeg van iemand hiero karma. Natuurlijk helemaal te gek en thnx alotta daar voor. Maar waarom zuigt mijn avatar?

Dat is wel mooi Alex!

"There was me, that is Alex and my three droogs, that is Pete, Georgie and Dim. And we sat in the Korova milkbar trying to make up our razoodocks what to do with the evening. The Korova milkbar served milk plus. Milk plus vellocet, or synthemesc, or drencrom, which was what we were drinking. This would sharpen you up and make you ready for a bit of the old ultra-violence.

Viddy well, little brother. Viddy well."

Respect voor alex :) Hij is de man! :)
 
Originally posted by Rob G
Ehum, kreeg van iemand hiero karma. Natuurlijk helemaal te gek en thnx alotta daar voor. Maar waarom zuigt mijn avatar?

Vind dat je een mooie ava hebt Rob.. Vanwaar komt dat gekke gemene kopie??
 
Dat is Alex, de hoofdpersoon van de geweldige film 'a clockwork orange ' van Stanley Kubrick.


[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven