AndroidHealthClinic

Hoe een ijzeren wil kweken?

Bezoekers in dit topic

RendezVous

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
2
Hey,

Ik wil een ijzeren wil kweken, een beetje Arnie style zeg maar. Dat als ik iets in gedachte heb ik er ook 100% voor ga. Nu is dat absoluut niet zo. Ik kan mezelf niet eens dwingen om huiswerk te maken, of mijn kamer op te ruimen laat staan iets "groots".

Dus mensen als jullie weten hoe ik een sterke en krachtige wil kan kweken laat het me horen! Want doorzettingsvermogen heb ik dus echt nada. :(

Er in je dagelijkse leven aan wennen is een goede manier. Dus zorg dat je jezelf dwingt om op bepaalde tijden iets te doen (huiswerk, trainen, werken, eten enz) Dit ipv 'ik zie wel wanneer ik zin heb'. In het begin is dit erg moeilijk maar het zal steeds makkelijker gaan. Als het je makkelijk afgaat heb je dus meer dicipline en een ijzeren wil. :)

Good luck :thumb:

Ik heb er geen last van. Wanneer ik denk, ik heb geen zin om te trainen, dan kijk ik gewoon even naar een trainingsvideo'tje of blader ik even door een flex. Helpt gegarandeerd!

Ik ben ook niet gedisciplineert wat betreft huiswerk ofzo, maar trainen wel. Het is wat KaLe zegt, ik bekijk dan ff wat foto's van wat stevige jongens ofzo en dan ineens heb ik me doel weer in me hoofd, en dan weer flink trainen he :lifter:

Trainen heb ik opzich ook geen probleem mee, maar met andere dingen wel en dat vind ik achteraf altijd zoooo jammer. Als ik gewoon alles zou doen zoals ik het van plan ben zou ik echt veel bereiken denk ik.. maar ben gewoon te lui en verschuif alles door tot het laatste moment om het vervolgens snel af te raffelen enzow.

Vind het gewoon zonde terwijl ik weet dat ik niet makkelijk zal veranderen. :(

Heb ik vaak ook, maar je moet gewoon op een gegeven moment ff een gesprek met jezelf voeren en de knoop doorhakken. Denk maar zo, if it doesn't kill you, it'll make you stronger.

Trainen lukt me ook wel goed. maar mezelf dwingen om mijn kamer op te ruimen lukt me niet :D

Hehehe.. ik heb wel een mooi verhaaltje in de eerste reply maar zelf gaat het ook zeker nog niet perfect :)
Hardlopen en trainen doe ik goed, maar dat is omdat ik het leuk vind. Andere minder leuke dingen (huiswerk, kamer opruimen enz :D) worden nog al eens 'verplaatst' :D

hardlopen is ook zoiets wat ik gewoon niet kan doen.. ik neem me iedere dag voor om de volgende ochtend te gaan cardio'en maja als je net wakker bent wil je maar 1 ding...

schijten

en daarna zo snel mogelijk onbijten :D

ik had vroeger een ijzeren wil, maar toen raakte ik verslaafd aan computerpspelletjes en speelde die voor circa 3 jaar lang meer dan 2 uur per dag=****ed up..

idd, gewoon DOEN! en als je er eenmaal gewend aan bent, dan gaan veel dingen gewoon makkelijker.

Door BB krijg je ook meestal meer doorzettings vermogen, discipline, concentratie , en zelf vertrouwen.

Probeer het rustig op te voeren, dus niet in een keer je leven helemaal omgooien, dat werkt niet. Jezelf qua karakter/instelling veranderen is het moeilijkste wat er is.

Succes! :thumb:

Waar een wil is is een weg hoe graag wil je iets daar heeft het bij mij mee te maken.

Als je echt graag iets wil kun je daar ook heel veel opofferingen voor maken. Ik motiveer me ook door soms door de flex te bladeren als ik ga trainen train ik niet alleen ik heb oorlog met de gewichten ik grom maak me kwaad en overwin. Verder moet je jezelf realistische doelstelligen voor ogen houden (zodat je wint) ook een goede trainings partner kan veel voor je doen.
En je kunt zoveel als dat je denkt dat je kunt vergeet al die mensen die zeggen dat je van steroiden alleen zo groot kunt worden het zit allemaal in je hoofd jij hebt de macht de contole

veel succes

Met trainen heb je die wil of niet, misschien weet je het nog niet... maar als je tijdens je setjes niet van opgeven weet en desondanks alle traagheid van spiergroei door blijft trainen, dan heb je die wil....

Ga voor de spiegel staan en bekijk je lichaam uitvoerig. Werk jezelf 2 maanden helemaal de naad uit; train strikt, eet strikt en rust strikt. Ga na die maanden weer voor de spiegel staan en je weet waar je het voor doet!

Moet je natuurlijk wel 2 maanden door de zure appel heen bijten :)

Na 2 maanden heb je echt nog geen transformatie doorgemaakt hoor, 2 maanden loopt hooguit op een teleurstelling uit. Kijk eerder na een jaar, hou je gewichten bij, en kijk wat je na 2 maanden meer tilt dan eerst. Dat lijkt me beter.

Niet? Als je toch 2 maanden lang alles op alles zet boek je echt wel wat zichtbare resultaten! Nutuurlijk met je genetics te maken maar toch, zeker als je nog niet zo lang trained!

ja maar t is wel lastig, want bb wordt t op een gegeven moment een verslaving, netzoals met sigaretten bijv. Dat is niet zo met huiswerk maken :D

frietbakker zei:
Na 2 maanden heb je echt nog geen transformatie doorgemaakt hoor, 2 maanden loopt hooguit op een teleurstelling uit. Kijk eerder na een jaar, hou je gewichten bij, en kijk wat je na 2 maanden meer tilt dan eerst. Dat lijkt me beter.

Met 40 ampullen testovirons wel :D transformation :cool:

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven