AndroidHealthClinic

Hoe een pro cycle anno 2011 uitziet (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ook niet :)

2,5 gram test/week valt niet te rechtvaardigen als je geen pro bent of top amateur en dan zelfs niet.... :p
 
Mwoah:D

Er zijn genoeg die 1/1,5 gram test zetten met 600/800 deca/tren/primo ernaast. Zit je er ook op.
 
Een vriend van mij had van Jay Cutler himself gehoord toen hij vorig jaar in Almere was dat hij oa het volgende aanhield:

Gedurende het hele jaar als basis 5 gr Test per week met daarbij een hoop orals en STH
Dit was zijn basis, dus geen wedstrijdvoorbereiding/cutten etc
 
Een vriend van mij had van Jay Cutler himself gehoord toen hij vorig jaar in Almere was dat hij oa het volgende aanhield:

Gedurende het hele jaar als basis 5 gr Test per week met daarbij een hoop orals en STH
Dit was zijn basis, dus geen wedstrijdvoorbereiding/cutten etc

Alsof Jay Cutler dat tegen een random guy gaat zeggen:roflol:
 
Alsof Jay Cutler dat tegen een random guy gaat zeggen:roflol:

Tja volgens hem was Jay erg melig maar was hij wel onduidelijk over de rest van de spullen, dus het enige concrete is dus die 5 gr Test en die orals/STH welke orals en hoeveel zei hij dus niet.
 
haha al die internet hoax verhaaltjes en mythes, ik denk dat niemand hier echt weet wat Cutler en co gebruiken so keep on guessing :D
 
Jay verdient miljoenen met zijn imago, sponsership enz. en dan gaat hij doodleuk vertellen wat hij gebruikt tegen een random guy terwijl zoiets zijn carrière kan verpesten. Yeah right...
 
Jay verdient miljoenen met zijn imago, sponsership enz. en dan gaat hij doodleuk vertellen wat hij gebruikt tegen een random guy terwijl zoiets zijn carrière kan verpesten. Yeah right...

en als ie dat had gezegd, zou hij wel denken van 'rofl, welke retard gaat hem geloven als ik zeg dat ik 5gr gebruik'

win/win
 
Nee was het maar waar:D dat is guy shaffer die freak uit zuid afrika

---------- Post toegevoegd Mon 31 Oct 2011 om 19:48 ----------



Haha dat is wel ziek jay

Zei ik ook al, maar hij zei dat dat een blast was en niet om elke keer te nemen. Ben benieuwd, je hoort verschillende verhalen over zo hoog gedoseerd kuren. De een merkt niets extra's na een bepaalde dosering, maar bij sommigen is het des te meer des te beter.
 
vertrouw nooit een bodybuilder die liegen over alles, ze liegen zelfs over hun lengte hahahah enige sport waar zoveel met leugens worden gegooid en ja als je kijkt naar de top amateurs wat die allemaal voor doseringen gebruiken wil ik niet eens weten wat jay doet
 
gast die ik ken neemt ook ziek veel, waarschuw m maar hij gaat maar door. Neemt om de 2 weken: 2x test-e, 2x parabolan, 1x winny inject. En dan neemt hij om de 2 weken ook nog methyltren er bij. Hij doe dit nu al een aantal maanden zo, ben benieuwd hoelang hij het nog vol houd
 
gast die ik ken neemt ook ziek veel, waarschuw m maar hij gaat maar door. Neemt om de 2 weken: 2x test-e, 2x parabolan, 1x winny inject. En dan neemt hij om de 2 weken ook nog methyltren er bij. Hij doe dit nu al een aantal maanden zo, ben benieuwd hoelang hij het nog vol houd

Ziet die wel goed uit?:)
 
gast die ik ken neemt ook ziek veel, waarschuw m maar hij gaat maar door. Neemt om de 2 weken: 2x test-e, 2x parabolan, 1x winny inject. En dan neemt hij om de 2 weken ook nog methyltren er bij. Hij doe dit nu al een aantal maanden zo, ben benieuwd hoelang hij het nog vol houd

als die ooit off gaat :rolleyes: what goes up, must go down verrrrry hard :D
 
Ziet die wel goed uit?:)

Toen hij die MT had gebruikt wist ik niet wat ik zag, hij was in 2 weken tijd netzo veel veranderd als veel in een hele kuur doen. Z'n nek kwam ongeveer boven zn oren uit hahaha
 
Toen hij die MT had gebruikt wist ik niet wat ik zag, hij was in 2 weken tijd netzo veel veranderd als veel in een hele kuur doen. Z'n nek kwam ongeveer boven zn oren uit hahaha

Haha nice:D
 
gast die ik ken neemt ook ziek veel, waarschuw m maar hij gaat maar door. Neemt om de 2 weken: 2x test-e, 2x parabolan, 1x winny inject. En dan neemt hij om de 2 weken ook nog methyltren er bij. Hij doe dit nu al een aantal maanden zo, ben benieuwd hoelang hij het nog vol houd

Hoe bedoel je dat?
Nam hij 2 weken 500mg test + 152mg para en 100mg winstrol per week of is dit per dag??
 
Hoe bedoel je dat?
Nam hij 2 weken 500mg test + 152mg para en 100mg winstrol per week of is dit per dag??

ja ik snap het ook ff niet, graag ff in mg en niet in ml en p/d p/w eod etc erbij. Nu is het een aardig warrig verhaal.
 
Back
Naar boven