MuscleMeat

Hoe een vrouw vooral niét te versieren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

vrouwen vinden het ook niet aantrekkelijk als je ze zonder reden in hun gezicht spuugt , afrader dus ;)

En als haar snor nou in brand staat???
 
Wat je misschien niet mag doen:
*uit je bek stinken
*je lul na de eerste minuut spreken uit je broek halen, in haar mond proppen en spuiten
*als openingszin aan haar borsten zitten

Wat je zéker niet mag doen:
*geven wat ze wil!

Komt toch op hetzelfde neer???
 
Nee, je kunt ook gewoon van iemand houden ondanks dat ie je als oud vuil behandelt, en daarom toch bij hem blijven.

Ik ken ook zo iemand, mijn beste vriendin, werd ook best wel als oud vuil behandeld, en voorgelogen etc., aan de ene kant wou ze het uitmaken maar toch hield ze van hem en daarom deed ze het niet. Ik zei steeds dat ze haar mond open moest doen, niet over zich heen moest laten lopen, maar volgens mij durfde ze dat niet.

Nu gaat het volgens mij een stuk beter tussen hun (hoewel ik hem nog steeds niet echt mag).

Vrouwen zijn vaag.

zeer goede tip, heeft zeker haar relatie verbeterd ;)
 
net als haar tandartskosten.
 
HLN.be: Vrouw - Hoe een vrouw vooral niét te versieren (30636)


Soms is het beter vlakaf te zeggen wat je vooral niet moet doen in plaats van strikt te definiëren wat wél te doen. Het is eerlijker, duidelijker én de persoonlijkheid wordt meer gerespecteerd. Vandaar, mannen, deze vijf trekjes die de meeste vrouwen niet bepaald weten te appreciëren.

1) Verwaanheid

Jezelf, je eigen nodes en behoeftes bij voorbaat hoger inschatten dan die van een ander? Niet sexy! Opscheppen om indruk te maken, imponeren met wie je kent en wat je kan, verveelt ons vooral. Niet te verwarren met zelfvertrouwen, wat we wél kunnen smaken.

Ik doe dit soms, maar dan om te lachen, terwijl die vrouwen denken dat ik het meen. :rolleyes: Wat een achterlijke wezens soms toch.
 
vrouwe, je ken beter kiepen houwe:D
 
Ik heb de indruk dat vrouwen liever klootzakken hebben die ze als stront behandelen dan jongens die aan hun voeten liggen :duh:
 
Nee, maar dat merk ik wel vaker in mijn omgeving.
 
Nee, maar dat merk ik wel vaker in mijn omgeving.

Ik kan het persoonlijk niet echt begrijpen. Een goede vriend van mij is ook zo'n gek. Heeft een vriendin, maar doet er mijns inziens toch behoorlijk naar tegen. (zij mag niet mee op stap, en al die dingen)

Maar zij vindt het allemaal best. :D
 
Ik heb de indruk dat vrouwen liever klootzakken hebben die ze als stront behandelen dan jongens die aan hun voeten liggen :duh:

Wie valt er meer op voor een mooie vrouw? Al die mannen die haar behandelen als een prinses (en ze weet maar al te goed waarom) of die ene die niet gelijk naar haar ppen danst?
 
Ja, echt achterlijk. Ik zou het niet pikken als ik als oud vuil behandeld werd.

Ik wil geen klootzak! Ik wil een man die aan mijn voeten ligt!
 
Ja, echt achterlijk. Ik zou het niet pikken als ik als oud vuil behandeld werd.

Ik wil geen klootzak! Ik wil een man die aan mijn voeten ligt!

Als je belooft ze dagelijks te wassen, kom ik wel aan jouw voeten liggen ;)
 
Back
Naar boven