Fitness Seller

Hoe en wanneer creatine. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MaxFit

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
19 jun 2016
Berichten
361
Waardering
98
Lengte
1m87
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
Ayy,

Oke, ik ben niet van de supplementen maar na eens goed nadenken wil ik toch maar gaan beginnen aan creatine. Ik heb eigenlijk al mijn nodige huiswerk gedaan maar ik zit nog steeds met wat vragen. Aangezien ik me lijf niet wil verpesten heb ik me goed ingelezen over de 'oplaadfase' van creatine. Ik wil eigenlijk van helemaal niks, dus nog nooit creatine gebruikt, 5 gram per dag gaan consumeren en dit tot mijn 1kg zak op is. Ik denk dat ik het gewoon bij mijn ontbijt wil gaan nemen en dat wil ik dan gaan doen door 5 gram creatine te mixen met gewoon water, beetje te roeren en opdrinken maar. Dus voor het trainen. Is dit juist? Raden jullie iets anders aan of doe ik iets fout?

Laat het me weten!
 
Creatine is niet zo spannend hoor, gewoon 5 gram per dag, wanneer innemen maakt weinig uit.
Oplaadfase kan maar is geen noodzaak.
 
Creatine is niet zo spannend hoor, gewoon 5 gram per dag, wanneer innemen maakt weinig uit.
Oplaadfase kan maar is geen noodzaak.
Raad je nog een stop periode aan?
 
Tip: roer het door warm water, dan lost het beter op. Ff roeren totdat het water helder is geworden schijnt ook beter te zijn voor de opname. Verwacht er niet te veel van, ik ben er alleen een beetje explosiever van geworden (denk ik, lastig te meten)
 
Tip: roer het door warm water, dan lost het beter op. Ff roeren totdat het water helder is geworden schijnt ook beter te zijn voor de opname. Verwacht er niet te veel van, ik ben er alleen een beetje explosiever van geworden (denk ik, lastig te meten)

Mijn eerste keer creatine vond ik anders wel spectaculair.Zeker voor een supplement.
 
Ik maak een pot van 500 gram op in 8 weken en dan stop ik (min 4-6wkn).
 
Back
Naar boven