XXL Nutrition

Hoe erg is het om endo te zijn?

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Esperantisto
Volgens mij is het erger om ecto te zijn dan endo, al worden endo's eerder nagewezen, toch?




Als ik mag kiezen doe dan toch maar ecto!!! Lekker alles eten :D
 
Alleen tegen je zin in eten is ook niet alles hoor olimantado.
Als je vol zit en toch nog wat naar binnen moet werken voor de groei is het vrij rottig. Vooral in het begin. Ik had soms dagen dat ik niet at omdat ik gewoon geen zin had in eten. Ok had ik zin kon ik toch wel wat vets pakken wat ik lekker vind en werd toch niet te dik. Nu ben ik van dat overgestapt naar veel eten. Wel makkelijk als je thuis zit, gisteren bv een stuk of 8 maaltijden op en dan krijg je de nodige carbs en eiwitjes binnen. Het gaat wel beter nu met het thuiszitten ben in een week tijd 2.5 kilo aangekomen. Ik moet opletten dadelijk word ik nog te dik :D
 
Dat wel, maar beter te mager dan een speklap toch?
 
Ik ken enkel het gevoel te mager te zijn dus is het moeilijk te beoordelen. Ik denk dat de mate waarin ook een rol zal spelen. Ok het lijkt me erger om in dezelfde verhouding een overgewicht te hebben als wat ik in ondergewicht had. Ik denk wel dat ik zou kiezen dat te mager beter is omdat je dit nog wel wat kunt bedekken. Een dikke trui verbergt veel voor het zicht en met een overgewicht zal het moeilijker zijn. Maar het belangrijkste zal zijn hoe erg je mentaal eronder lijd. Ik voel me eigen nog altijd onzeker vanwege mijn uiterlijk terwijl ik toch al een stuk ben aangekomen. Zelf zie je het niet goed in omdat je geleidelijk aan groeit. Toevallig vandaag vroeg iemand die wist dat ik train hoeveel ik nu woog en raadde me op 76 kilo, dat zijn wel leuke complimentjes. Het is dus maar de vraag wat beter is, de een heeft er meer moeite mee als de ander.
 
Back
Naar boven