MuscleMeat

hoe erg verveel jij je (1 bezoeker)

hoe erg verveel jij je


  • Totaal stemmers
    41
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

de vrouwtjes houden wel van genots bobbels op derde beens....dus idd een soort van verbetering.
 
de vrouwtjes houden wel van genots bobbels op derde beens....dus idd een soort van verbetering.

Wijsheid komt met de jaren hé, weeral wat bijgeleerd vandaag.
 
hmmmmmm lekkker

moet ik ff watchten tot ik weer genoeg sperma heb.... dan kan ik weer ff lekker fappen op flops fop

Daar moet je het maar mee doen ,denk dat Flop ff klaar is hierzo. :p
 
verveelde me gister zo erg dat ik 'vervelen' googlende..

OT alles behalve de bovenste optie.
 
hmmmmmm lekkker

moet ik ff watchten tot ik weer genoeg sperma heb.... dan kan ik weer ff lekker fappen op flops fop

Hoeveel keer per dag kan je weer sperma dr uit krijgen? 20 keer ofzo?
 
Morgen tentamen. En omdat ik mezelf zaterdag avond helemaal van de wereld gezopen heb, heb ik gisteren dus geen drol gedaan en moet ik vandaag dus werk voor 2 verzetten. Pfff, wat een pauper zooi. Gelukkig komt men een heel eind met een paar ephi's en veels te veel bakken koffie in de nek.
 
Morgen tentamen. En omdat ik mezelf zaterdag avond helemaal van de wereld gezopen heb, heb ik gisteren dus geen drol gedaan en moet ik vandaag dus werk voor 2 verzetten. Pfff, wat een pauper zooi. Gelukkig komt men een heel eind met een paar ephi's en veels te veel bakken koffie in de nek.

Examens, tentamens zijn klote
 
Daar hebben we de uberspammert :p
29K postjes = 4 augustus 2008
28K postjes = 17 juli 2008

:D


ik zal toch eens wat beter mijn best moeten doen, op jouw snelheid had ik daar iets meer dan een week voor nodig gehad!
:eek::p
 
ik verveel me HARD
 
een paar donuts zouden helpen....
 
een paar donuts zouden helpen....
ik loop zometeen wel ff bij tankstation langs............ligt naast ons huis.

dunkin'donuts zit erin, hoeveel moet ik meenemen en welke smaken?
:D:p


oja............je moet ze wel zelf even bij me ophalen, ik kom ze niet brengen!

$4,79 voor 6 stuks

of

$6,99 voor 12 stuks?
;)
 
Back
Naar boven