AndroidHealthClinic

Hoe eten bereiden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

king18

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
10 jun 2007
Berichten
4
Waardering
0
Hallo mede dbers, ik heb een vraagje hebben jullie advies hoe ik me eten kan bereiden. dus dat ik niet elke dag hoef te koken alvast bedankt
 
1) Voor een paar dagen tegelijk koken
2) Dingen kopen die je niet hoeft te koken
3) Vraag of je moeder het voor je kookt
 
dus dan moet ik gewoon me eten in de vriezer bewaren bedoel je ?
 
een bodybuilder kookt elke dag.
zoek jij maar een andere sport.
 
Als jij voor een week vooruit kookt heb je de vriezer over het algemeen nog niet eens nodig
 
Als je het in de vriezer doet en daarna weer in de magna, ben je opzich ook tijd kwijt aan het bereiden van je eten. Dus als je percee alles op 1 dag wilt koken moet je het koud eten :P

En zoals MironT zegt; als je het binnen een week op eet heb je de vriezer niet nodig
 
Ik doe meestal proteine pannekoeken maken een stuk 0f 20 met appel die rol ik op en in de vriezer zo heb je bijvoorbeel een snack, voor de rest maak ik wat noodles met kip en terayaki vriez ik in of b.v. macaroni en kip met tomaatsaus en 30+ kaas geraspt hup in de vriezer gelijk 40 porties ken je weer ff vooruit zo zijn er eindeloos mogelijkheden ! als je tijd gebrek hebt zoals ik omdat ik in de horeca werk als kok eet ik bij mijn avond eten stoomgroente van iglo kun je ook invriezen! ff in de magnetron en knagen!
 
dag van te voren maken.. bakje proppen en volgende dag meenemen.
 
Back
Naar boven