XXL Nutrition

Hoe eten jullie je Brinta?

Bezoekers in dit topic

80sCasual

Novice
Lid geworden
7 apr 2014
Berichten
28
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
74kg
Vetpercentage
14%
Ben wel benieuwd, misschien dat er nog lekkere receptjes bekend worden :)

Zelf ik eet het normaal altijd gewoon 250ml melk in de magnetron, daarna 5 eetlepels brinta erbij en een klein schepje suiker.
Maar net eens geprobeerd zonder suiker maar met een appel en wat kaneel erdoor, zo ga ik hem vaker maken, heeeeerlijk :D
 
met mn mond
 
ik inject het in de spiergroep doe ik ga trainen of getraind heb die dag=gainz
 
Ik at voorheen havermout met warme melk als ontbijt. Heerlijk. kan ook met brinta. Koud kan ook. Met water raad ik niet aan. Ook kun je blenden in een shake. Voor de rest blijft er weinig over. succes
 
Ben wel benieuwd, misschien dat er nog lekkere receptjes bekend worden :)



Zelf ik eet het normaal altijd gewoon 250ml melk in de magnetron, daarna 5 eetlepels brinta erbij en een klein schepje suiker.

Maar net eens geprobeerd zonder suiker maar met een appel en wat kaneel erdoor, zo ga ik hem vaker maken, heeeeerlijk :D


120g brinta icm 600ml half volle melk en 25g whey innde blender! Heerlijke pap heb je dan! Gebruik dr smaken; Vanilia, Lemon Ice en Stracetella. Super lekker! En ook nog eens 10g Pindakaas Crunchy erdoorheen. Aanrader!
 
Brinta/havermout
2 Bananen
Magere kwark
Volle melk
Soms nog een beetje aardbeienjam erbij!
 
Melk opwarmen en havermout toevoegen. Leerde ik toen ik 6 was. Doei.
 
Ff in de magnetron, klontje boter en beetje suiker :D
 
Brinta/yoghurt/banaan/eiwitten/lijnzaadolie
Stevige hap en kan je lekker lang op door. Ook leker met havermout, havervlokken of quinoavlokken.
 
Het gaat lekker in al die topics, weinig blijft serieus.
Maar goed, ik vindt brinta echt goor, dus gaat met melk in de blender en snel erin, koud.

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------


Wil niet weten wat jij met je mond doet. :p
 
Melk/water met eiwit poeder mixen, havermout(in jouw geval brinta) erbij in mikken en de avond ervoor in de koelkast zetten :D of melk + brinta opwarmen en erbij ingooien wat je lekker vind; fruit, whey, pindakaas
 
40 gr Brinta + 10 gr havermout + 20 gr rozijnen + 150 ml melk (tijdens cut, tijdens bulk is dit x2)

Ik eet dit koud.
 
Melk opwarmen in de magnetron en heel af en toe een beetje citroensap doorheen. Vervolgens de brinta erbij (zonder suiker).
 
In de magentron met melk en een schep protein powder vanille erdoor :D
 
100g brinta
300ml melk
30g whey speculaas

lepel paken
roeren
roeren
roeren
lepel vol met brinta in mn mond doen
eten
mmm...
genieten
mmm....
lepel weer terug in brinta
lepel vol met brinta weer naar mn mond
eten
mmm...
genieten
mmm...

(x15)
 
Brinta afwegen, glas pakken, glas vullen met water Brinta erbij tot het net geen dikke pap wordt, opdrinken. Blijven herhalen tot alle Brinta erin zit. Als je dit eenmaal een paar maanden doet is het vieze er wel vanaf en vind het tot nu toe de "lekkerste" manier om Brinta weg te werken. Vies spul to the max haha
 
Back
Naar boven