Fitness Seller

Hoe eten jullie je havermout?

Bezoekers in dit topic

mike96

Cool Novice
Lid geworden
24 okt 2014
Berichten
43
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
87kg
Hoe eten jullie je havermout?
Als ik 100 gram havermout met melk eet ben ik echt zeker wel een half uur bezig om het weg te werken.

Wat doen jullie om havermout snel weg te werken?

Als ik shakes maak met havermout doe ik er 50 gram in want 100 gram dan wordt het een dikke pap die ik niet door mijn strot krijg hehe.
 
puur havermout eet ik niet, wordt gemengd onder de brinta

80 gr brinta
20 gr havermout
15 gr rozijnen
20 gr shake (om het lekker te maken)
300 ml melk
 
80 gram havermout, 2 scoops whey,, water uit de waterkoker, en aftoppen met een banaan, elke ochtend!
 
70 gram havermout, 250ml melk, 100 gram blauwe bessen, even in de magnetron. Aanvullen met 50gr kwark, scoop whey, wat rozijnen en 5 gram cacaopoeder, heerlijk!
 
Met mn mond.
 
ca. 80 gr havervlokken/quinoavlokken + lijnzaadolie + 1 scoop eiwitten + 1 scoop zemelen in een flinke bak yoghurt.
In 10 min weg.
 
125gr havermout - 30g pindakaas met water
 
50gr havermout
250ml water/melk
Scoop whey
150gr eiwit
30gr pindakaas
Ik doe meestal nog appel en banaan door
 
In de ochtend 150 gram ultra fine oats + 20 gram whey + 500 mL halfvolle melk in de blender. Tussen de middag 90 gram ultra fine oats + 140 mL halfvolle melk + 2 eieren en dat goed mengen en in de koekenpan met een beetje olijfolie.
 
In de ochtend 125 gram havermout met water in de magnetron --> scoop whey erbij + appel + banaan + kaneel.
 
Met melk, heel vloeibaar, en met een beetje suiker/zoetstof. Anders eet ik liever wat anders.
 
100gr havermout
40gr vanille whey
kaneel
kurkuma
15ml lijnzaadolie

Wat water erbij, goed roeren en lepel het zo weg
 
Gebruik de perfect oats van xxl. 100 gram + 40 gram whey + water ff shaken en opdrinken. Die oats klonteren niet.
 
Water + 150 gram havermout, dan de staafmixer er doorheen halen en opdrinken
 
150g havermout, whey isolaat, banaan, beetje pindakaas en melk/water allemaal in de blender. Drink het vervolgens aardig snel op.
 
Havermout + halve bak magere kwark + scheut magere melk of yoghurt (hoeveelheid afhankelijk van de hoeveelheid havermout).
Minstens 2 uur in de koelkast laten staan en eten maar.
Daarbij kun je nog extra dingen toevoegen als fruit, kaneel, cacao, whey, pindakaas of wat dan ook.
 
Avond van te voren weken in jawel... water!

basis:
1 eetlepel gemalen havermout
2 eetlepels havervlokken
handje pompoenpitten
handje rozijnen
5 amandelen
flink wat kaneel
en als je durft: rasp er een bospeentje door... (maakt zoeter en gelijk groenten in het ontbijt)

optioneel:
Met handje bosbessen
Met geraspte appel
met stukjes banaan
Met stukjes pompoen en speculaaskruiden
Ook lekker rasp van een halve citroenschil met muntblaadjes (alleen koud lekker)

water erop, in de koelkast zetten en volgende ochtend eetlepel lijnzaad erdoor, lepel amandelpasta (bij de banaanvariant) of aftoppen met raw cacao-nibs en een schepje pure cacao et voila TOP havermout.
 
100 gram havermout
333 ML amandelmelk (ongezoet)
200 gram diepvries fruit
30 gram cacao
20 gram hennepzaad
 
Heel basic.
80 gram ultra fine oats (lost beter op dan gewone havermout dus is ook niet zo dik dan).
40 gram whey
in de shakebeker met 250 ml volle melk en 50 ml water (kan ook 300 ml melk doen, maar dit werkt voor mij beter)
 
Back
Naar boven