XXL Nutrition

Hoe gaan jullie hiermee om (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rub

Novice
Lid geworden
7 nov 2019
Berichten
3
Waardering
0
Beste,

Ik zit al een tijdje op dit forum maar heb me sinds pas aangemeld. Nu ben ik bezig met een dbol kuur en ben nu vier dagen bezig 50 mg per dag. Nu is het een redelijk onbekend merkt maar diegene bij wie ik het kocht heeft er een wedstrijd voorbereiding op gehad en ging prima op hun test althans.

Nu merk ik er nog vrij weinig van verwacht ook geen wonderen maar nog geen vocht aangekomen en geen extra ander gewicht. Heb wel pieken van energie nadat ik het heb geslikt en moet meer naar de wc. Ook ben ik wat onrustiger en feller. Maar hoe gaan jullie hiermee op als je tijwfelt doe je het bij voorbaat niet of laat je het ergens testen. Of doe je het op goed gevoel.

(BTW ga ook over een paar dagen beginnen met test p erbij te zetten maar wou eerst kijken of die dbol wat is

Stats en kuur verleden

Leeftijd: 22 jaar
Gewicht :106 (14%)
Lengte:1,91
Bench :140
Squat:220
Deadlift:230

Heb vorig jaar kuur gedaan met winstrol kickstart en 500 mg test

(sorry alvast als dit topic op de verkeerde plek staat)
 
Je merkt snel genoeg of het fake is met dianabol, je kan eventueel een foto in de echt nep sectie plaatsen.
 
Je merkt snel genoeg of het fake is met dianabol, je kan eventueel een foto in de echt nep sectie plaatsen.

Precies dit; gewoon geduld. Je merkt wel degelijk verandering dus er is geen reden om na 4 dagen al te denken dat je gear niet goed is.
 
Nee tuurlijk weet dat de gear g2g is tenminste batch nummer klopte. Alleen de vraag is of het merk zelf te vertrouwen is ;). Ja geduld is zeker belangrijk verwacht er ook niet super veel van. Maar vind het altijd lastig wil geen andere troep in me lichaam hebben en weet niet hoe duur bij een lab testen tegenwoordig is.
 
Nee tuurlijk weet dat de gear g2g is tenminste batch nummer klopte. Alleen de vraag is of het merk zelf te vertrouwen is ;). Ja geduld is zeker belangrijk verwacht er ook niet super veel van. Maar vind het altijd lastig wil geen andere troep in me lichaam hebben en weet niet hoe duur bij een lab testen tegenwoordig is.
50mg dianabol ga je echt wel merken.
 
Nee tuurlijk weet dat de gear g2g is tenminste batch nummer klopte. Alleen de vraag is of het merk zelf te vertrouwen is ;). Ja geduld is zeker belangrijk verwacht er ook niet super veel van. Maar vind het altijd lastig wil geen andere troep in me lichaam hebben en weet niet hoe duur bij een lab testen tegenwoordig is.

Een veelvoud van wat je voor je potje dianabol hebt betaald in elk geval ;)

Er bestaan amper labs die rommel in hun producten doen die schadelijker voor je is dan het daadwerkelijke product. Ze willen klanten en geen negatieve ervaringen.
 
Oké wachten we het zoiezo netjes af. Alleen bij deze bron heb ik ook de test p besteld. Maar even flink benadrukken dat ik een wat bekender merk wil.
 
Preventief een slotje voordat er met allerlei merken gegooid wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven