XXL Nutrition

Hoe gaat jouw omgeving met jouw passie voor BB om?

Bezoekers in dit topic

"Gebruik je ook anabolen?"
Ik ben niet eens buff.

Ach ja, bij gebrek aan kennis...
 
Mijn ouders die hebben af en toe wel hun vragen of het wel allemaal verstandig is wat ik doe. Zoals elke dag een ei en een halve kilo kwark met 2l melk, etc. Maar die houden er ook snel over op want ze weten zelf ook dat ik er meer dan hun vanaf weet en dat ik koppig daarin ben.

Bij vrienden zeg ik ook gewoon dat ik fitness. Zodra je zegt dat je interesse hebt in bodybuilding, krijg je toch allemaal van die domme vooroordelen. Denken dat je er dan meteen als Arnold uit hoort te zien ofzo.
Verder reageer ik niet meer op die domme dingen als:
'' ik koop geen whey shake, wil altijd naturel blijven en wil niet te groot worden weetje ''
... of nog een klassieker...
'' Doe ongeveer 300 sit ups elke dag voor 6-pack. Vinden chickiezz geil, je weet zelf ''.
Of de goude ouwe..
'' Ik had net zulke grote biceps als jij kunnen hebben als ik elke dag deed curle ''
Of de raarste tot nu toe...
'' Moest een tijd lang stoppen met trainen, kreeg er bloeduitstorting van '' Oftewel gewoon aders die zichtbaar worden omdat ze als een gek hun armen aan het pompe zijn.
Negeer het gewoon. Het liefst zou ik ze gewoon helpen maar mensen die zo reageren willen het waarschijnlijk niet eens weten. Ze weten gelukkig niets van mijn voeding af, krijg al '' HARDCORE GOZAAH!! '' te horen als iemand ze verteld dat ik 5 keer per week train.
 
"Je zult straks geen normaal leven meer kunnen leiden als je elke 2 uur moet eten!"
 
Ze vinden het fantastisch. Reden dat ik log is omdat ik het zat werd om al mijn vrienden en familie individueel op de hoogte te houden van mijn progressie en trainingen. Krijg zelfs donaties voor voeding van veel familieleden en als ik ergens ga eten wordt er altijd apart voor mij gekookt.

/me is jelly (serieus)

ben blij voor je :)
 
"Je zult straks geen normaal leven meer kunnen leiden als je elke 2 uur moet eten!"

Moet zeggen dat daar wel een kern van waarheid in zit. Dat steeds eten valt me vies tegen eerlijk gezegd. Je moet je hele dag in delen van 2 uur opdelen das soms wel k*t.
 
Moet zeggen dat daar wel een kern van waarheid in zit. Dat steeds eten valt me vies tegen eerlijk gezegd. Je moet je hele dag in delen van 2 uur opdelen das soms wel k*t.

valt me met de jaren makkelijker en makkelijker
mijn maag is er zelfs op afgestemd :p
 
Mijn moeder reageert daar best wel positief op, ze is blij dat ik gezond bezig ben en ze vraagt af en toe tips aan mij omdat ze haar lijn wil behouden of nog wat wil afvallen.

Alleen mn vader kan wel nog wat zagen over de whey shakies zegt ie altijd ' drinkt nog een poederke, jongen' waarop ik altijd zeg 'zal ik zeker doen vaderlief :p'

Mijn vriendenkring reageert er eigenlijk heel normaal op.. Heb hen uitgelegd hoe het zit en ze begrijpen het :)
 
kan ook elke 3-4 uur, moet je gewoon veel meer eten in 1 maaltijd.

me ouders vinden het abnormaal dat ik zo vaak eet, zoveel eet, en als ik meer dan 1 ei tegelijk bak worden ze woedend omdat dat echt niet normaal is en dat doe je gewoon niet. dat ik 3-4 liter melk per dag drink zijn ze eindelijk een beetje gewend :)
verder andere familie die zegt van ja train niet te hard dat is heel slecht voor je.

of dit weekdn nog :
Ja til jij dat maar ff, je vreet al die shakies niet voor niks.
gebruik geeeneens shakes haha
 
Ze vinden het fantastisch. Reden dat ik log is omdat ik het zat werd om al mijn vrienden en familie individueel op de hoogte te houden van mijn progressie en trainingen. Krijg zelfs donaties voor voeding van veel familieleden en als ik ergens ga eten wordt er altijd apart voor mij gekookt.

Haha ik dacht echt even dat je sarcastisch was. Lucky mother****er. Mijn directe omgeving heeft er geen begrip voor. Standaard gezever, maarja ene oor in, andere oor weer uit. Helpt het best ;)
 
Mijn vriendin heeft moeite met het dieet, aangezien ze 's avonds ook vaak gezonde gerechten voor de kiezen krijgt. Verder heeft ze er geen problemen mee.
Aan de omgeving vertel ik dat ik fitness, meer niet.
 
Leert mij dat de wereld vol zit met achterlijken
 
"Gebruik je ook anabolen?"
Ik ben niet eens buff.

Ach ja, bij gebrek aan kennis...

ik zeg altijd dat ik zwaar aan de RNK zit, meestal stoppen ze dan met zagen, maar als ze dan nog verder doorvragen leg ik uit dat RNK voor rijst en kip staat
 
/me is jelly (serieus)

ben blij voor je :)

Haha ik dacht echt even dat je sarcastisch was. Lucky mother****er. Mijn directe omgeving heeft er geen begrip voor. Standaard gezever, maarja ene oor in, andere oor weer uit. Helpt het best ;)

Haha brosk's, ik zou willen dat het zo was. Reageerde sarcastisch omdat het ondertussen iedereen wel bekend is dat de omgeving 9 van de 10 keer negatief reageert. Bij mij is het niets anders, ik zeg dat ik af en toe fitness en dat ik zoveel eet om energiek te blijven.
 
Je moet ook nooit zeggen dat je aan bodybuilding doet..
Dan roep je het imo ook wel een beetje op jezelf af
 
Omgeving gaat er positief mee om, meeste vrienden hebben respect voor m'n fysiek en discipline die ik er voor op breng. ( vaak ongezonde dingen/alcohol afslaan , perse eerst nog willen trainen voordat ik wat met hun ga doen etc ). M'n vriendin vind het wat minder denk ik, maar toont wel begrip. En m'n grootste sponsor m'n ma natuurlijk haha, al m'n 'normale' voedsel betaald zij :D maar heeft me sowieso altijd gestimuleerd te sporten.
 
zou het niet weten, heb geen passie voor bb
 
Heb het woord obsessie nog niet voorbijzien komen..
Ik kreeg het woord al een paar keer voor m'n kiezen..
Maar diegenen die dat zeiden, waren juist de personen die zo een ongezonde levenstijl hebben.
 
Ik werk in gym dus totaal geen problemen met en als ik een vriendin heb en ze zevert erover mag ze die moment haar spullen nemen en de deur uitgaan :D
 
Sportieve bijna vriendin hebben :P Ouders gaan er ook wel goed mee om, vragen af en toe wat over training en evt (pl/sm) wedstrijden enzo, maar verder eigenlijk bijna niets...
 
Back
Naar boven