MuscleMeat

Hoe gaat jouw omgeving met jouw passie voor BB om? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

coolblue

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
14 jun 2008
Berichten
49
Waardering
1
Ik zal aftrappen: Een aantal mensen in mn omgeving waarderen mijn passie voor het Bodybuilden alleen is er nu natuurlijk ook een hoop gezever. Meeste gaat over voeding etc. Ben benieuwd hoe het bij jullie is.
 
directe omgeving is aan gewend , rest laat ik altijd maar geen zin in discussies met Noobs die het toch niet willen snappen en denken alles (beter) te weten. Zeg dan ook nooit dat ik train als ze ernaar vragen zeg ik dat ik naar gym ga en laat het daarbij
 
zo vaak zit ik helemaal niet op bb.com
 
passie voor bb?
 
vinden dat ik overdrijf
 
Ze vinden het fantastisch. Reden dat ik log is omdat ik het zat werd om al mijn vrienden en familie individueel op de hoogte te houden van mijn progressie en trainingen. Krijg zelfs donaties voor voeding van veel familieleden en als ik ergens ga eten wordt er altijd apart voor mij gekookt.
 
directe omgeving is aan gewend , rest laat ik altijd maar geen zin in discussies met Noobs die het toch niet willen snappen en denken alles (beter) te weten. Zeg dan ook nooit dat ik train als ze ernaar vragen zeg ik dat ik naar gym ga en laat het daarbij

Had ik laatst ook, kreeg ik de vraag van een chick of het fanatiek was of gewoon beetje aanrommelen. Of ik supplementen gebruikte en dat dat onnatuurlijk en slecht voor je lichaam zou zijn blabla...
 
ik train niet? ...
 
Had ik laatst ook, kreeg ik de vraag van een chick of het fanatiek was of gewoon beetje aanrommelen. Of ik supplementen gebruikte en dat dat onnatuurlijk en slecht voor je lichaam zou zijn blabla...

Is vooral onwetendheid denk ik.. :o Ooit moeite genomen het uit te leggen :p?
 
Ik heb niet eens een omgeving.
 
Met wat dan? Met letten op wat je eet? Met hoeveelheid dat je traint? Weten ze wat je doelen zijn of niet?

dat ik op me eten let en als iedereen patat neem dat ik dan oversla en dat ik teveel train
 
Had ik laatst ook, kreeg ik de vraag van een chick of het fanatiek was of gewoon beetje aanrommelen. Of ik supplementen gebruikte en dat dat onnatuurlijk en slecht voor je lichaam zou zijn blabla...
:rolleyes:id dan krijg je van dat oeverloos gelul en iedereen heeft zijn mening wel.
 
vaak word men moeder boos dattik alle eieren opeet
 
Vrij goed. Vraag m'n pa en/of ma regelmatig om te spotten. Kreeg in het begin wel vaak te horen dat ik me niet zo mocht forceren, nu zijn ze het gelukkig al gewoon.
 
Is vooral onwetendheid denk ik.. :o Ooit moeite genomen het uit te leggen :p?
Die moeite kan je je beter besparen outsiders weten vaak alleen de bakerpraatjes en hebben hun mening al klaar. Mensen die echt interesse hebben zijn diegene die zich er zelf in verdiepen of uiteindelijk wel een serieus gesprek aangaan en dat merk je snel genoeg aan de manier van vragen en dan ben ik nooit te beroerd om iemand het uit te leggen.
 
Is vooral onwetendheid denk ik.. :o Ooit moeite genomen het uit te leggen :p?
Bish: "ja ik weet wel hoe spier wordt aangezet, mijn zus is diëtiste dus die zal het wel weten he"
Tartarus: "ok, jouw feestje"
gesprek was daarna gelijk dood :P
 
Tarta:"maar ik streef wel meer na dan dat ik momenteel heb"
Bish: "je verlegt je eigen limiet... das in mijn ogen niet gezond das het enige dat ik zei meer dan je lichaam momenteel aan kan maken bedoel je
>je vraagt meer van je lichaam dan het aankan.. dus prop je er teveel in.. zodat het ook teveel spier aan kan maken...
>ja echt super gezond"

Gewoon altijd zegt dat je fitnesst voor de cardio.
 
Back
Naar boven