XXL Nutrition

Hoe gaat jouw omgeving met jouw passie voor BB om? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Die moeite kan je je beter besparen outsiders weten vaak alleen de bakerpraatjes en hebben hun mening al klaar. Mensen die echt interesse hebben zijn diegene die zich er zelf in verdiepen of uiteindelijk wel een serieus gesprek aangaan en dat merk je snel genoeg aan de manier van vragen en dan ben ik nooit te beroerd om iemand het uit te leggen.

Nou ja.. ik had in het begin ook geen idee en dacht precies hetzelfde als die 'chick' maar als iemand de moeite neemt het uit te leggen neem ik ook wel de moeite mijn vooroordeel(want dat is het dan) te veranderen.
 
Goed, nooit gezever.
 
Nou ja.. ik had in het begin ook geen idee en dacht precies hetzelfde als die 'chick' maar als iemand de moeite neemt het uit te leggen neem ik ook wel de moeite mijn vooroordeel(want dat is het dan) te veranderen.

Dan ben je 1 van die die interesse heeft of heeft gekregen en dat is wat ik bedoel dan kom je vanzelf met serieuze vragen en sta je open voor feitelijke informatie. Maar merendeel van de mensen is verspilde moeite en heb wel wat beters te doen dan elke keer alles uit te moeten leggen .heb dat in het verlden al te vaak geprobeerd.
 
Dan ben je 1 van die die interesse heeft of heeft gekregen en dat is wat ik bedoel dan kom je vanzelf met serieuze vragen en sta je open voor feitelijke informatie. Maar merendeel van de mensen is verspilde moeite en heb wel wat beters te doen dan elke keer alles uit te moeten leggen .heb dat in het verlden al te vaak geprobeerd.

Jep! Klopt. Ik snap het wel vanuit jouw kant hoor ;)
 
Op veel discussies komt het ''Je bent alleen maar met jezelf bezig''-argument naar voren...

Lekker makkelijk om te zeggen als je niets anders doet dan kantoorzitten en bankzitten :rolleyes:
 
Ik train soms met mijn vader.

Mijn ma die kan alleen om BB zeiken.
 
Bish: "ja ik weet wel hoe spier wordt aangezet, mijn zus is diëtiste dus die zal het wel weten he"
Tartarus: "ok, jouw feestje"
gesprek was daarna gelijk dood :P

Dat haat ik dus ook, laats iemand gehad waarvan de moeder sportarts is.Hij zij dat hij alleen protein shake van de apotheek haalde want de andere worden verwerkt in labben waar er ook anabolen verwerkt worden waardoor er ook in protein shakes anabolen zitten....
 
Ik heb het er gewoon nooit over. Mocht iemand er wel over beginnen, dan verander ik altijd van onderwerp (tenzij het iemand is die er wel echt verstand van heeft en met (de) sport begaan is).

Het zou al een hoop schelen als mensen eens zouden beseffen dat ze eens hun klep niet open zouden moeten trekken over onderwerpen waar ze geen verstand van hebben. Dat zou al een hoop ergenissen schelen. Ik ga bijvoorbeeld niet met twee dames over kantklossen discussiëren, simpelweg omdat ik daar geen verstand van heb. Helaas zijn andere mensen niet zo en zijn ze zelfs nog beledigd ook als ze verteld wordt dat ze ongelijk hebben (duh, wat verwacht je dan met je beperkte kennis). Geldt dus ook voor een hoop buitenstaanders wat sport (en in dit geval vooral BB) betreft.
 
Dat haat ik dus ook, laats iemand gehad waarvan de moeder sportarts is.Hij zij dat hij alleen protein shake van de apotheek haalde want de andere worden verwerkt in labben waar er ook anabolen verwerkt worden waardoor er ook in protein shakes anabolen zitten....

:roflol::roflol::roflol:
 
Laatst bewerkt:
Nooit problemen gehad eigenlijk, mijn moeder was wedstrijdatleet, me pa trainde ook, en nu mijn vriendin ook, alleen heb ik altijd zelf problemen gehad met trainen :(
 
Jij bent lui & daarom hebben je schouders het zozwaar tijdens douchen:D:D
 
Alleen op me werk.. daar komen in de pauzes de ei en tuna dampen vrij.
Mijn collega met een shaggie in ze bek en een witte boterham met hagelslag aan het eten.
Zegtie: Weet jij wel hoe slecht dat is al die eieren..
 
Mn ouders zeuren wel eens als ik weer eens ga eten of als ik heel laat nog een maaltijd pak voor de rest allemaal kneusjes die een keer mee willen trainen omdat ze zogenaamd 100 kilo banken.
 
Ik heb het er eigenlijk nooit over met de meeste vrienden, zeg gewoon dat ik ''fitness''.

Verder krijg ik thuis wel het verwijt dat ik "doorsla".. vooral met de voeding die bij mij nog niet eens zó extreem is.
 
Alleen op me werk.. daar komen in de pauzes de ei en tuna dampen vrij.
Mijn collega met een shaggie in ze bek en een witte boterham met hagelslag aan het eten.
Zegtie: Weet jij wel hoe slecht dat is al die eieren..
:roflol:
Zulke opmerkingen zijn echt goud waard.

OT:
Niet. Iedereen zit te zeiken of kijkt me raar aan. Als ik een keer multivit zou slikken zouden ze al denken dat ik aan een of andere drugs zit. Alles wat ik buiten de "normale" maaltijden om eet is te gek voor woorden. Gezeik dat ik wéér kip heb gehaald etc. Ik moet volgens iedereen gewoon lekker zoals 95% van de bevolking is namelijk om 8 uur een zak chips pakken en een fles cola en de hele gods ganse avond tv gaan zitten kijken. Soms wordt je echt aangekeken of je niet spoort en ontsnapt bent. Ach whatever, houd je toch. :)
 
'Dat is toch niet gezond zoveel eten...'
'Meer dan 150gram vlees per dag is echt niet nodig...'
'maximaal 2 eieren per week...'
'weer een blik tonijn? gisteren heb je er ook al een gegeten....)
...

Uitspraken van mijn ma, terwijl ik gezond eet, amper junk naar binnen gooi, drinkt zij amper een halve liter per dag (WEL slecht voor de nieren), eet alleen maar hagelslag op haar boterhammen en eet meer snoep/chocolat dan mij. Dan nog durft ze mijn 'levensstijl' ongezond te noemen...:rolleyes:

Ik eet redelijk veel vlees en groenten, toch val ik af, en nog blijft ze klagen dat ik teveel eet.
Zelf doet ze niks en zit toch te klagen dat ze niet afvalt???

Soms kan zo ZOT worden van het onbegrip van andere mensen... :mad:
 
daarom zeg ik maar niet hoeveel eiren ik er per week doorheen draai :roflol: of uberhaupt iets van mn eetgewoonten. Heb gelukkig het geluk dat ik maar heel even op kantoor zit.
 
Valt wel mee eigenlijk, enkel tijdens de cut doen ze lastig als ik minder drink tijdens het uitgaan.

"komaan pussy" etc :p
 
Back
Naar boven