MuscleMeat

Hoe gay ben jij?

Bezoekers in dit topic

YuRi

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
7
Dit is wel een geinige test om te zien hoe gay je bent.
De gemiddelde 'gayness' is 39%, ik ben 34% gay :eek: en 28% van de mensen die de test hebben gedaan zijn gayer dan ik.
Nu jullie. Wie valt er door de mand :D

Gaytest

26% gay whahahaha, ik ben safe

36%

That's less gay than average for someone of your gender and supposed orientation. The typical straight guy is 39% gay!

Whoei .... gelukkig ben ook safe!

pfffff ik kwam bij de 59e vraag en ik ben dr mee gekapt what the fok is dat voor vragenlijst man jezus moet ik me hele leven een beetje uitleggen voor bs.

ff 1 vraag anders ingevult en ik sta op 11% ??? klopt niet veel van.

You are 24% GAY!

oo oo en nu? :D

You are 34% GAY!

That's gayer than average for someone of your gender and supposed orientation. The typical straight female is only 32% gay!

Wel typisch dat de meeste mannen meer homo-erotisch zijn dan vrouwen, terwijl het juist mannen zijn die de grootste homo-haters zijn! Zeker bang dat ze misschien wel homo zijn!

Espi

You are 29% GAY!

leuk leuk, wel beetje veel rare vragen ofzo

23 % gay..

lol; even if you consider yourself straight, have you ever had coïtus with another man ?

27% thank god :P

30%

Deze vakantie in Thailand liep ik in Phatpong (= uitgaansbuurt in Bangkok) en opeens voelde ik iets aan m'n linker hand. Ik dacht eerst dat er een hond aan m'n hand aan het likken was, maar toen ik keek, bleek het een ladyboy (/fagot) te zijn, die op zijn/haar knieën zat. In een spontane reactie heb ik uitgehaald (uiteraard met platte hand :D)... gadverdamme wat smerig :barf:

Laatst bewerkt:
You are 34% GAY!

That's less gay than average for someone of your gender and supposed orientation. The typical straight guy is 39% gay!

33%, onder het gemiddelde :)

27%, maar ben ook 100% hetero ;)

26% en ik ben 100% gay

@ Tong Po, daar ik Phatpong heb ik vorig jaar echt zieke dingen gezien in zo'n stripclub, kerel, vrouwen helemaal gek daar, smerig....gatver...vrouwen, nog erger dan honden.

:D

Back
Naar boven