AndroidHealthClinic

Hoe gezond eten implementeren in mijn schema?

Bezoekers in dit topic

Ik denk dat het karma is voor je betweterig geneuzel
Welk betweterig geneuzel?

Beetje nederigheid mist dit forum wel. Veel arrogantie hier. Waarom allemaal zo superieur voelen?
Ik stel toch gewoon een vraag? Kom deze trend hier vaker tegen op dit forum. Waarom zo'n egocentrische houding aannemen? Kijk eens gewoon naar wat er gezegd wordt. Dikke spiertjes hier op het forum. Laag bewustzijnsniveau.
 
Beetje respect van een 18jarige die net komt kijken mag ook wel tegen gerespecteerde leden die al jaren deze vorm van sport beoefenen en je voorzien van informatie ..

Actie - reactie ..
 
Welk betweterig geneuzel?

Beetje nederigheid mist dit forum wel. Veel arrogantie hier. Waarom allemaal zo superieur voelen?
Ik stel toch gewoon een vraag? Kom deze trend hier vaker tegen op dit forum. Waarom zo'n egocentrische houding aannemen? Kijk eens gewoon naar wat er gezegd wordt. Dikke spiertjes hier op het forum. Laag bewustzijnsniveau.
Ik denk dat je cognitieve functies nog niet goed zijn, het ligt aan je micros
 
Beetje respect van een 18jarige die net komt kijken mag ook wel tegen gerespecteerde leden die al jaren deze vorm van sport beoefenen en je voorzien van informatie ..

Actie - reactie ..
weer een egocentrische houding. heeft geen bal met respect te maken.
 
Ik denk dat je cognitieve functies nog niet goed zijn, het ligt aan je micros
Ik zie maar weinig inhoud in je berichtje. Blokkeren je spieren de bloedtoevoer naar je hersens? Ik zou het eens laten nakijken
 
Ik zie maar weinig inhoud in je berichtje. Blokkeren je spieren de bloedtoevoer naar je hersens? Ik zou het eens laten nakijken
Nope, een tekort aan micro’s vrees ik :)
 
Ik zie maar weinig inhoud in je berichtje. Blokkeren je spieren de bloedtoevoer naar je hersens? Ik zou het eens laten nakijken

laat gelijk je micro’s checken ..
je blaat veel maar geeft weinig wol
 
Om je even srs op weg te helpen: bereken je micro’s (te vinden in voedings-tabellen ) dan kan je zelf vinden of er eventueel tekorten zijn. Indien er deze zijn kun je een gerichte vraag stellen waar een gericht antwoord op gegeven wordt (met een beetje geluk)
Als je dat werk zelf niet wilt doen, moet je maar een diëtist inhuren ofzo.
 
Welk betweterig geneuzel?

Beetje nederigheid mist dit forum wel. Veel arrogantie hier. Waarom allemaal zo superieur voelen?
Ik stel toch gewoon een vraag? Kom deze trend hier vaker tegen op dit forum. Waarom zo'n egocentrische houding aannemen? Kijk eens gewoon naar wat er gezegd wordt. Dikke spiertjes hier op het forum. Laag bewustzijnsniveau.
Maar reageren op de wel serieuze antwoorden doe je ook niet.....
 
-
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven