AndroidHealthClinic

Hoe goed zijn eieren nou echt? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Eh, je kan je eieren er gewoon al in t koude water indoen hoor. Sla dr maar s een kookboek op open.

En dan als t kookt ff timen. 3-4 minuten zacht, en 6hard.

Als ik ze 15minuten laat koken zijn ze aan alle kanten gebarsten.....En is ook zon beetje al t water weg.
 
Voorheen ongeveer 7 eieren,maar omdat ik last van mij maag kreeg helemaal niets meer.Probeer het nu vooral uit kwark te halen
 
Ikzelf eet geen eitjes meer, ik heb altijd zo het gevoel of ik mijn eigen kinderen aan het opeten ben, en ik had iets van: nou ja, als het tegen je zin is kan je er maar beter mee kappen...


Een Griekse God uit de mythologie (Kronos) vrat wel zijn eigen kinderen op omdat een orakel voorspeld had dat ze zijn troon zouden afpakken, maar ik had zoiets van: nou nee, ik ben Kronos toch niet....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
MIJN GOD!!! Ik vond het al een beetje de verkeerde kant opgaan toen iedereen ff uitlegde hoe lang ie zijn eitjes kookt....maar dit.........SLAAT ALLES!!

Je doet me ehct denken aan iemand die hier vroeger was. :D Mr.X:D :D
 
Originally posted by -PEOPLES-
MIJN GOD!!! Ik vond het al een beetje de verkeerde kant opgaan toen iedereen ff uitlegde hoe lang ie zijn eitjes kookt....maar dit.........SLAAT ALLES!!

Je doet me ehct denken aan iemand die hier vroeger was. :D Mr.X:D :D

waarom? is gewoon als een serieuze vraag bedoeld. ik bedoel wat is beter, hardgekookt of zachtgekookt. gewoon nieuwsgierigheid. is toch niets mis mee..t antwoord van Oli buiten beschouwing gelaten dan
 
PEOPLES zal wel doelen op het antwoord van Oli, waarmee hij zichzelf bijna heeft overtroffen :D
 
vind t ook iig ee gewedlig antwoord
 
Originally posted by Oom Oli
Ikzelf eet geen eitjes meer, ik heb altijd zo het gevoel of ik mijn eigen kinderen aan het opeten ben, en ik had iets van: nou ja, als het tegen je zin is kan je er maar beter mee kappen...


Een Griekse God uit de mythologie (Kronos) vrat wel zijn eigen kinderen op omdat een orakel voorspeld had dat ze zijn troon zouden afpakken, maar ik had zoiets van: nou nee, ik ben Kronos toch niet....

hehe, lol
 
idd dat bedoelde ik dus...en voor de mensen die MR.X meegemaakt hebben, weten wel wat ik bedoel! :p
 
Hoe krijgen jullie het weg, ik heb een tijdje 6 eieren per dag gegeten, ik kan er helaas niet meer tegen.

Die dingen komen mijn strot uit, geef mij maar kwark en tonijn.

Ps: Hoe eten jullie die eieren? wat eet je erbij
 
gewoon naturel, pellen, eigeel al dan niet eruit en hoppa..weg. geen enkel probleem
 
meestal een beetje zout en peper bij het ei.

ik zet pan op met warm kraanwater en dan 8 minuten later zijn ze net aan hard. zo vind ik ze lekker
 
Nee , ik krijg het niet elke dag door mijn strot, met gebakken eieren heb ik geen moeite, alleen zijn te vet
 
Back
Naar boven