Fitness Seller

Hoe groot is de waarddering voor jouw lichaam? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anoukk

Novice
Lid geworden
21 jun 2013
Berichten
16
Waardering
2
Lengte
1m83
Bedankt voor het invullen. Ik ga met deze gegevens aan de slag en hopelijk kan ik mooie en voorzichtige conclusies uit deze gegevens trekken. Nogmaals bedankt voor de medewerking die ik van velen heb gekregen!!

Hee hallo! Zou je me willen helpen? Voor mijn opleiding doe ik een onderzoek naar het verband tussen social media en lichaamswaardering. Daarbij heb ik jou nodig! Zou je mijn enquête in willen vullen? Bedankt en lift ze!
https://docs.google.com/forms/d/1dZ...HFIrZqOiA/viewform?c=0&w=1&usp=mail_form_link
 
Laatst bewerkt:
Ingevuld.
Maar bij de vraag welk type lichaam vind je voor een vrouw perfect stond de mijne er niet tussen :(
Type 1,2 en 3 lagen ook dicht bij elkaar.
En bij de vraag ben je tevreden over je huidige lichaam is bulk/ cut niet meegenomen.
Nu ben ik tevreden, met het vooruitzicht dat ik mijn vetpercentage nog ga droppen.
Maar succes met je onderzoek!
 
Ingevuld.
Maar bij de vraag welk type lichaam vind je voor een vrouw perfect stond de mijne er niet tussen :(
Type 1,2 en 3 lagen ook dicht bij elkaar.
En bij de vraag ben je tevreden over je huidige lichaam is bulk/ cut niet meegenomen.
Nu ben ik tevreden, met het vooruitzicht dat ik mijn vetpercentage nog ga droppen.
Maar succes met je onderzoek!

Ik heb idd niet gespecificeerd op bulk of cut omdat dit ook voor niet sporters toegankelijk is. Deze lichamen leken me het meest toegankelijk dus vandaar. In ieder geval bedankt voor het invullen!!
 
Niet ingevuld omdat echt een slechte enquête is. Vooral qua keuzemogelijkheden.
 
Vond het inderdaad ook geen super enquete maarja kostte me maar een 1 min
 
Waarom hebben alle fitte vrouwen geen tieten in jouw enquete?
 
Back
Naar boven