XXL Nutrition

Hoe groot is de waardering voor jouw lichaam?

Bezoekers in dit topic

Anoukk

Novice
Lid geworden
21 jun 2013
Berichten
16
Waardering
2
Lengte
1m83
Bedankt voor het invullen. Ik ga met deze gegevens aan de slag en hopelijk kan ik mooie en voorzichtige conclusies uit deze gegevens trekken. Nogmaals bedankt voor de medewerking die ik van velen heb gekregen!!

Hee hallo! Zou je me willen helpen? Voor mijn opleiding doe ik een onderzoek naar het verband tussen social media en lichaamswaardering. Daarbij heb ik jou nodig! Zou je mijn enquête in willen vullen? Bedankt en lift ze!
https://docs.google.com/forms/d/1dZ...HFIrZqOiA/viewform?c=0&w=1&usp=mail_form_link
 
Laatst bewerkt:
Doet het niet op mobiel.

(Mijn mobiel dan)
 
Done, succes !
 
Zo topic bom los gelaten? Staan er wat dubbel.
 
Heeft waarschijnlijk scores nodig :p
 
Je antwoord is opgeslagen.
 
Done! (vanuit andere topic)
Mogen degene die hem hebben ingevuld wel een like van jou?:p
We zijn namelijk best like geil hier.
 
Ik combi tussen 1 en 6 lastig vergelijken voor mij. Done
 
Done! (vanuit andere topic)
Mogen degene die hem hebben ingevuld wel een like van jou?:p
We zijn namelijk best like geil hier.

Thanks!! Of course. Just liking the comment or?
 
ongeveer 19 cm met aders

en ingevuld alhoewel mijn ideale lichaam er niet echt bij stond :(
 
Wat voor opleiding hebben we het over, Anouk?
 
Ook al gedaan vanuit een ander topic!
 
Ingevuld.
 
Done
 
Wat voor opleiding hebben we het over, Anouk?

Advanced business creation. Nog redelijk onbekend. Het is een opleiding die gericht is op marketing, innovatie en ondernemerschap. Dit linkt natuurlijk niet meteen naar het onderwerp van mijn enquete zou je denken. Maar dit keer moet het onderzoek over iets gaan dat ik echt leuk vind. Nu ben ik veel bezig met sport en het lichaam en ben ik vooral heel benieuwd of social media invloed heeft op je lichaamswaardering. Dus zodoende :)
 
Advanced business creation. Nog redelijk onbekend. Het is een opleiding die gericht is op marketing, innovatie en ondernemerschap. Dit linkt natuurlijk niet meteen naar het onderwerp van mijn enquete zou je denken. Maar dit keer moet het onderzoek over iets gaan dat ik echt leuk vind. Nu ben ik veel bezig met sport en het lichaam en ben ik vooral heel benieuwd of social media invloed heeft op je lichaamswaardering. Dus zodoende :)

En wat is jouw ideale lichaam dan man/ vrouw?
Doe je zelf ook krachttraining of ben je op andere manieren bezig met uiterlijk.
Omdat het je eigen interesse is.
 
Back
Naar boven