Fitness Seller

Hoe groot is jou ROM bij chins?

Bezoekers in dit topic

black rush

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
13 dec 2005
Berichten
3.360
Waardering
0
Ik vroeg me af hoe jullie chinnen. Kin boven de bar? Bar touchen met borst?

Ik doe zelf altijd deadhang en kin boven de bar.
 
Idd onder gewoon hangen en boven met de kin boven de stang. Hoger zullen mijn schouders niet apprecieren.
 
Vanuit hangen met gestrekte armen, naar stang aanraken met m'n borst bij supinated grip, en kin boven de bar bij pronated grip.
 
Vanuit hangen met gestrekte armen, naar stang aanraken met m'n borst bij supinated grip, en kin boven de bar bij pronated grip.

same here
 
wij hebben niet eens een chinbar in de gym klote zooi, al herhaaldelijk gevraagd maar nee tkomt niet bij ze op om eens zo'n ding op te hangen. :mad:
dan maar latpulldowne
 
deadhang en tot op de borst
 
Ik hang met mijn armen net niet helemaal gestrekt en trek me op tot mijn kin de stang raakt, zo kan ik chinnen zonder dat m’n schouders zeer doen.
 
wij hebben niet eens een chinbar in de gym klote zooi, al herhaaldelijk gevraagd maar nee tkomt niet bij ze op om eens zo'n ding op te hangen. :mad:
dan maar latpulldowne

ook geen smith rek ?... wordt dat ding ook eindelijk eens nuttig gebruikt.

Oh, kin tot aan bar (er tegen, er boven, zo iets, ik betwijfel of die laatste paar centimeters echt veel doen voor je lats)
 
Ok.. de meeste dus kin boven de bar dus.
Ik kan me nog herinneren dat RubenSossa een keer 2 chins deed met 50kg en met ROM ook de kin. Erna kwam Adema vertellen dat het een patrial rep was :D.
 
Armen volledig laten strekken, borst tege de bar
 
Deadhang & Kin boven de bar.
 
Ok.. de meeste dus kin boven de bar dus.
Ik kan me nog herinneren dat RubenSossa een keer 2 chins deed met 50kg en met ROM ook de kin. Erna kwam Adema vertellen dat het een patrial rep was :D.

Omdat Ruben toen niet volledig uithing als ik het me goed kan herinneren...
 
Omdat Ruben toen niet volledig uithing als ik het me goed kan herinneren...

dan herinner je het niet goed. Rom was van deadhang tot kin.

Tegenwoordig doe ik alles full ROM, dus van deadhang tot bovenkant borst.
 
Range Of Motion
 
dan herinner je het niet goed. Rom was van deadhang tot kin.

Tegenwoordig doe ik alles full ROM, dus van deadhang tot bovenkant borst.

Dan omdat je, zoals ik net even teruglas, niet tot bovenkant borst ging, verder ook niet echt belangrijk... je chins blijven :eek:
 
Back
Naar boven