MuscleMeat

Hoe groot is jullie PC-scherm? (1 bezoeker)

Hoeveel inch is jullie computer scherm?

  • 14 inch en kleiner

    Stemmen: 5 4,6%
  • 15 inch

    Stemmen: 9 8,3%
  • 16 inch

    Stemmen: 1 0,9%
  • 17 inch

    Stemmen: 6 5,5%
  • 18 inch

    Stemmen: 1 0,9%
  • 19 inch

    Stemmen: 8 7,3%
  • 20 inch

    Stemmen: 4 3,7%
  • 21 inch

    Stemmen: 4 3,7%
  • 22 inch

    Stemmen: 12 11,0%
  • 23 inch

    Stemmen: 9 8,3%
  • 24 inch

    Stemmen: 25 22,9%
  • 25 inch en groter

    Stemmen: 25 22,9%

  • Totaal stemmers
    109

Bezoekers in dit topic

37"

srs, ik computer op me tv :o
 
zo groot als men BWC !
50+ inch dus.
 
is full hd niet lelijk op zo'n groot scherm?

OT 24" nog prima voor mij ik heb natuurlijk liever groter maar ik vindt de meerprijs die ik daarvoor moet betalen het niet waard + hij moet wel een hoge resolutie hebben dan en ik weet niet of mijn gpu dat aankan qua games. ik koop er liever een scherm bij dan.

Games is wel goed te doen, voor films moet ik zo'n 2 meter er vanaf zitten voor mooi beeld
 
XD alienware zuigt man. 3kwart betaal je voor de behuizing en het merk. en flight sim X is echt niet zo zwaar

No offence, maar hoeveel verstand van hard en software kun je hebben op je 15e? Alienware is inderdaad niet goedkoop, maar als je zelf customized kun je gewoon een cheap ass behuizing nemen wat je gewoon veel geld scheelt.

Ennuh, Flight Simulator X (incl. diverse addons) grafisch maxed draaien is zwaarder dan Crysis 2, Far Cry 2, en de hele battlefield serie bij elkaar. ;) Niet omdat het speciaal een zwaar spel is, maar het is gewoon gigantisch groot, en zeker als je veel uitbreiding (luchthavens, vliegtuigen en addons) hebt.
 
Laatst bewerkt:
No offence, maar hoeveel verstand van hard en software kun je hebben op je 15e? Alienware is inderdaad niet goedkoop, maar als je zelf customized kun je gewoon een cheap ass behuizing nemen wat je gewoon veel geld scheelt.

Ennuh, Flight Simulator X (incl. diverse addons) grafisch maxed draaien is zwaarder dan Crysis 2, Far Cry 2, en de hele battlefield serie bij elkaar. ;) Niet omdat het speciaal een zwaar spel is, maar het is gewoon gigantisch groot, en zeker als je veel uitbreiding (luchthavens, vliegtuigen en addons) hebt.
hoeveel verstand van soft en hardware je kan hebben op je 15e ? heel veel, licht eraan hoeveel tijd je eraan spendeert.

crysis 2 en far cry 2 en battlefield is dan ook niet echt grafisch zwaar. en bij flight simulator x wordt echt niet de hele wereld de hele tijd gerenderd hoor. gwn alles wat binnen je fov is. grootte zegt totaal niks de 3 grootste factoren zijn de textures resolutie en AA.
 
15'4... Laptop.
 
hoeveel verstand van soft en hardware je kan hebben op je 15e ? heel veel, licht eraan hoeveel tijd je eraan spendeert.

crysis 2 en far cry 2 en battlefield is dan ook niet echt grafisch zwaar. en bij flight simulator x wordt echt niet de hele wereld de hele tijd gerenderd hoor. gwn alles wat binnen je fov is. grootte zegt totaal niks de 3 grootste factoren zijn de textures resolutie en AA.

Je begrijpt me verkeerd. Heb je zelf flight simulator X? Nee dus.
 
JoranR is echt het grootste rotjong dat ik ken
 
Die 24 fps is wel een k*treso op 1 scherm, en ook nog is zonder AA.
 
en waarom is ruud oppeens boos?

Waarom krijgt hij aandacht en ik niet ? :mad:

On-topic : 15,6 inch veeeeel te klein dus :(

Ik vraag me af hoe al mijn vriendinnetjes dat kunnen uithouden met hun mini-laptops ...
 
Laatst bewerkt:
lol http://www.tomshardware.com/reviews/graphics-cards-luxury-trimmings,1722-13.html als een 8800 gts al zulke framerates levert dan weet ik al genoeg :roflol:
wat zijn momenteel je specs?

Lol heb een 8800 gts gehad en die kon het niet maximaal aan. Wel veel, maar niet alle opties. (lag puur aan videokaart). Nu GTX570 1,2 GB met een i7. Loopt als een trein, maar om er 3 - 3d / led schermen van 25" en de hele flight simulator hardcore rommel aan te sluiten is een Area-51 ALX Desktop toch wel nice. :D

Maar nee, zoveel geld geef ik er niet aan uit. Misschien werd het niet duidelijk in mijn post, maar het is ook maar een wilde fantasie.
 
ja maar de 8800 gts is dan ook een zeer oude kaart met langzame clock speeds en langzamere memory.
Oh mja ik ziet het. Volg de ontwikkelingen al een paar jaar niet meer zo. :o
 
Lol heb een 8800 gts gehad en die kon het niet maximaal aan. Wel veel, maar niet alle opties. (lag puur aan videokaart). Nu GTX570 1,2 GB met een i7. Loopt als een trein, maar om er 3 - 3d / led schermen van 25" en de hele flight simulator hardcore rommel aan te sluiten is een Area-51 ALX Desktop toch wel nice. :D

Maar nee, zoveel geld geef ik er niet aan uit. Misschien werd het niet duidelijk in mijn post, maar het is ook maar een wilde fantasie.
tja als je het op 3d en 3 schermen gaat spelen is het een heel ander verhaal hé. en doe mij maar een mooie casemod voor die prijs
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
casemod1.jpg
 
Back
Naar boven