AndroidHealthClinic

Hoe groot vallen powerhouse tanktops en waar bestellen?

Bezoekers in dit topic

ik kan powerhouse niet vinden op de website van muscletotaal... of kijk ik nu zo scheel?
 
ik ben niet scheel! :D

Uitleg problemen met Powerhouse Collectie 2008!
Helaas blijken de problemen met de nieuwe Powerhouse Collectie nog niet opgelost te zijn. In de haven van Antwerpen liggen alle artikelen klaar, maar door administratieve problemen komt er maar druppelgewijs wat vrij. Hierdoor kunnen wij nog steeds maar mondsjesmaat leveren en zitten veel mensen al erg lang op hun kleding te wachten.

We hebben het merk nu (dinsdag 27 mei) tijdelijk van de site gehaald. Mensen die hebben besteld krijgen nu de keuze: nog wat langer wachten of geld terug. We gaan iedereen die wacht wat extra's geven en kunnen verder alleen maar excuses aanbieden! U wordt gemaild, gebeld of aangeschreven als u besteld heeft, u kunt ons ook zelf contacteren.
 
weet iemand trouwens waar powerhouse petjes te bestellen..? Kan ze nergens vinden :(
 
powerhouse atlijd 2 maten kleiner kopen dan normaal
 
Haha wij hadden een fat guy in mn oude gym die altijd zo'n shirt droeg... Enige wat hij deed was curls, machine shoulder presses en chest presses.
 
Haha wij hadden een fat guy in mn oude gym die altijd zo'n shirt droeg... Enige wat hij deed was curls, machine shoulder presses en chest presses.

:roflol:
 
bott,

ik kan je geen pm sturen,

Maat L,
van boven (dus vanaf shouder) naar beneden is het ongeveer 72cm. In de breedte is het ongeveer 51cm
 
Back
Naar boven