AndroidHealthClinic

hoe gyno herkennen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

@ Zelda
Volgens de chirurg waar ik mee gesproken had moest het geen probleem zijn dat de verzekering het dekt.
Tenminste zij zei, ik zou niet weten waarom de verzekering het niet zou dekken.

@ Anak
Dat is geen gyno man, gewoon een beetje vet op de borst.
Doorbulken jij!!
 
Justifire zei:
@ Anak
Dat is geen gyno man, gewoon een beetje vet op de borst.
Doorbulken jij!!

Wil ik graag als het maar goed komt met mijn tieten. Gisteren zat ik in mijn bloot bovenlichaam op ons terrasje en toevallig kwam er een vriend zijn neef langs. Die had wel wat maten in BB sport en beweerde zwart op wit dat mijn borst niet naturel kon zijn na 5 maanden. Had ik breder geweest had ik hem zijn tanden door zijn strot geslagen! De etter! Toen ik hem vertelde dat ik 6 tot 8 keer eet op een dag wist hij het beter natuurlijk. "Met een paar goede supplementen en 3 keer eten per dag is het voldoende" volgens zijn BB'er maten die ex-kampioenen waren. Ken je die verhalen? Ik heb er de pest aan. Ga ik maar gelijk weer doorbulken he. Staat net 500g kip en 125g rijst te koken. Straks nog wat een portie kwark en we kunnen weer gaan rusten.
 
anak zei:
Wil ik graag als het maar goed komt met mijn tieten. Gisteren zat ik in mijn bloot bovenlichaam op ons terrasje en toevallig kwam er een vriend zijn neef langs. Die had wel wat maten in BB sport en beweerde zwart op wit dat mijn borst niet naturel kon zijn na 5 maanden. Had ik breder geweest had ik hem zijn tanden door zijn strot geslagen! De etter! Toen ik hem vertelde dat ik 6 tot 8 keer eet op een dag wist hij het beter natuurlijk. "Met een paar goede supplementen en 3 keer eten per dag is het voldoende" volgens zijn BB'er maten die ex-kampioenen waren. Ken je die verhalen? Ik heb er de pest aan. Ga ik maar gelijk weer doorbulken he. Staat net 500g kip en 125g rijst te koken. Straks nog wat een portie kwark en we kunnen weer gaan rusten.
Bedank de beste jongen voor het compliment en ga verder op een ander onderwerp.
 
Ik heb ook zo`n Gyno , meerdere zelfs
Ik heb het een keer in de pubertijd gehad ( en na het gebruik van AS )
Maar ik stoor me er niet meer zo aan
Alleen als ze echt keihard zijn dan stoor ik me dr wel aan, maar na een bepaalde tijd worden ze zachter,
En dan valt het ook niet meer op, AS heeft zo zn voor en nadelen,
 
gewoon bulken niks aan de hand.
 
Weet je Gyno`s en Striemen ( dat zijn de mindere dingen )

alles heeft zn nadelen.. toch??
 
Bij is het serieus felle gyno. Zo ziet de tepel er echt "waterachtig uit", opgeblazen zo. Echt niet op aan te zien. Eenmaal als ik begin te voelen dan word het pas erg:p

Zo voel ik ja, bobbels, leiders en dat begint zich meer en meer uit te spreiden zo te zien... Misschien als ik meer spaar op mijn sperm, dat mijn mannelijke hormonen gaan focussen om die tetten eens mannelijk te maken? of is dat verkeerd gedacht :D

Iig, ik leid er psychisch onder...jah geen t-shirts zo
 
Gyno gaat niet altijd gepaard met de vorming van borstweefsel. Ook als het alleen om vet gaat kan je wel degelijk last van gynecomastia hebben.
 
Dan heet dat pseudogyno, en die kan je wegtrainen.
 
Hoi Anak ! Dit is idd geen gyno ! heb zelf ook een tijd gedacht dat ik het had, ben nu aan t cutten en t is een stuk minder. Dus gewoon doorbulken en in de cut trekt t vanzelf weg
 
Oke. Bedankt voor de reacties.
 
Back
Naar boven