Fitness Seller

hoe gyno herkennen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

anak

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2005
Berichten
276
Waardering
0
Ik lees hier veel over gyno maar hoe kan je nu eigenlijk zien of je echt wel gyno hebt. Ik stel deze vraag omdat ik soms denk dat ik het heb of is het gewoon wat vet?? Is het enkel rond de tepel te zien? Ik heb al wel wat foto's gevonden op internet maar dat zijn dan meestal wel extreme gevallen. Hoe kan je weten of je er aanleg voor hebt? Stel dat je gyno hebt (zonder kuren) kan je dit dan ook verhelpen met Nolva?
 
gyno kun je voelen...als je een harde schijfvormige plek rond tepels hebt..dan kan dit duiden op gyno. laat voor de zekerheid ff checken bij de doc als je het niet vertrouwt...t kan operatief verwijderd worden. maar misschien is het gwoon vet...vet voelt klonterig aan. succ6 bro
 
:coolnana: Dan heb ik geen gyno.

Toch als ik mijn borst van boven aan bekijk staan de tepels wat puntig naar voren (schuin). Het zal dan maar wat vet wezen hoop ik.
 
ja is geloof ik vet, nasty shit he? breekt in op je ego... tenminste bij mij! K*t tepels, who invented them anyway! ik heb een vetlaagje, binnenkort er maar eens afwerken
 
Ja, ik word ook gek van mijn tieten. Ik bank al een halfjaar niet meer. (alleen schuin). Ik ben zelfs zo gek geworden dat ik naar de dokter ben gegaan om te vragen of ik gyno had. Deze zei: "Je hebt wat bodybuilders ook hebben; borsten van spier. Daar overheen ligt nog wat vet."

"Verder bestaan spieren uit vezels en het kan dus zijn dat je een stukje spiervezel of een "spierknoop" net onder je tepel voelt". :o

Probeer er maar niet op te letten. I'm in the same shyt ;)
 
Laatst bewerkt:
ik heb gyno aan de linkerkant, voel gewoon een hard knobbeltje. Hoe vetter je bent hoe minder kans dat je hebt om het klierweefsel te voelen en eventuele gyno te ontdekken. Gyno doet overigens in het beginstadium pijn en voordat gyno begint jeuken je tepels, dus zolang je nooit pijn hebt gevoeld aan je tepels zul je hoogstwaarschijnlijk geen gyno hebben.
 
Dan ben ik echt wel overtuigd dat ik het niet heb maar ik 'probeer' te bulken en dan denk ik "zou ik niet beter gewoon cutten ofwat want anders kan ik straks nog een BH van mijn vriendin uit de kast halen en mijn buikje is me ook een storende factor hoor :( Ik ga toch eens een foto posten en dan geven jullie maar je mening of ik moet cutten of bulke want ik geraak er zelf niet uit.
 
anak zei:
:coolnana: Dan heb ik geen gyno.

Toch als ik mijn borst van boven aan bekijk staan de tepels wat puntig naar voren (schuin). Het zal dan maar wat vet wezen hoop ik.

Ik heb dat ook idd, zeker als het warm is. Als het koud is trekt het mooi strak, maar ja, op het strand ofzo is dat dus niet het geval. :(

Ik hoop dat door gewoon meer massa te winnen de huid daar wat strakker trekt.
 
Ik heb ook van die rare tetten. Tepels steken tegenwoordig ook een beetje uit. Maar echt hard voelt het niet dus ik denk dat het vet is. Maar goed, ik laat er op de bbq wel even naar kijken door de experts.. :D
 
Zelda zei:
Ik heb dat ook idd, zeker als het warm is. Als het koud is trekt het mooi strak, maar ja, op het strand ofzo is dat dus niet het geval. :(

Ik hoop dat door gewoon meer massa te winnen de huid daar wat strakker trekt.
Shake it bro :(
Hoe meer massa je krijgt, hoe meer de tepels naar voren komen.
Huid rekt gewoon mee met de groei en trekken je tepels helaas echt niet strakker.
Afgelopen weekeind ook naar het strand geweest, zo jammer, alles ziet er goed uit en dan hangen er 2 van die tuutjes aan je borst :mad:
Nou ja, volgende week naar de verzekering en als dat doorgaat dan ben ik er volgende zomer in ieder geval vanaf :)
 
Brutez zei:
Ik heb ook van die rare tetten. Tepels steken tegenwoordig ook een beetje uit. Maar echt hard voelt het niet dus ik denk dat het vet is. Maar goed, ik laat er op de bbq wel even naar kijken door de experts.. :D
OOh Yeah :rocker: Wedstrijdje wie de meeste gyno heeft :)
 
Wat is gyno nou precies ik heb het wel behoorlijk strak dacht ik zelf... maar voel wel een beetje verdikking achter de linker tepel... rechtertepel ook wel maar minder... gyno is echt punttietjes toch?
 
Hier zijn de foto's. Eigenlijk zou ik ze van bovenaf moeten trekken maar dat gaat niet alleen.

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Wat denken jullie... opletten met bulken of gewoon doorgaan.
 
Die foto's zeggen niets. Als je een harde knobbel voelt dan heb je gyno. En waarschijnlijk heeft 99% van de mannen wel een marginaal klein hard knobbeltje onder de tepel aangezien wij ook borstklierweefsel hebben. De vraag is heeft dit knobbeltje zich buiten proporties ontwikkeld tijdens de puberteit (of er iets voor, of er iets na)? Als dit knobbeltje zich tijdens een bepaalde periode heeft ontwikkeld gaat dit gepaard met pijnlijke gevoelige tepels, net de zelfde pijn die puberende meisjes ervaren wanneer ze borsten ontwikkelen. Heb je dit ooit gehad dan heb je gyno. Maar dan is mijn persoonlijke mening dat jij (anak) er niets aan moet laten doen, want het is niet zichtbaar. Gyno die de moeite waard is om te verwijderen is zeker zichtbaar vanuit profiel en kenmerk zich, vanuit vooraanzicht, door een onregelmatigheid in contouren van de borstspier.
 
Laatst bewerkt:
Oeffff :bow:

Zou ik nu nog verder gaan bulken want als ik mijn huid rond de tepel dicht knijp dan meet ik een dikte van 2 cm. Ik heb helemaal geen idee of dit veel is. Aan mijn buik meet ik bijna 2,5 cm.

Mijn stats:

1,74m
8,6% (niet zeker want dat is met een elektronische weegschaal die het vet en water kan meten)
71 Kg
 
Als je in de huid rond je tepel knijpt is het hard of zacht?
zacht = niets aan de hand
 
Justifire zei:
Shake it bro :(
Hoe meer massa je krijgt, hoe meer de tepels naar voren komen.
Huid rekt gewoon mee met de groei en trekken je tepels helaas echt niet strakker.
Afgelopen weekeind ook naar het strand geweest, zo jammer, alles ziet er goed uit en dan hangen er 2 van die tuutjes aan je borst :mad:
Nou ja, volgende week naar de verzekering en als dat doorgaat dan ben ik er volgende zomer in ieder geval vanaf :)

Zou de verzekering het dekken dan? Ik heb het niet echt erg, dus ik ben bang dat ze dat geen reden tot operatie vinden.
 
hmm dan geen gyno hier denk ik ..
 
Ik denk als je de verzekering duidelijk maakt dat je psychisch onder lijdt dat het gedekt wordt. Ben onlangs naar de dokter geweest en die zei me dat als de gyno aan mijn linkerkant opgehouden is met groeien, en het uiteindelijk van een grootte is waar ik psychisch last van heb, dat hij een operatie aanbeveelt.

Gelukkig heb ik sinds een weekje de indruk dat het opgehouden is met groeien, en nu weet ik dat het zeker geen proporties zal aannemen waar ik hinder van zal ondervinden eens ik het vet heb weggetraind.
 
Van bovenaf bekeken hangt de tepel een klein beetje schuin naar voren met de huid ongeveer 1cm rond de tepel. Links is het iets meer als rechts. Nu denk ik wel dat het gewoon vetophoping is want het voelt allemaal gewoon zacht aan. Toch ben ik er niet gerust in als ik verder ga bulken. Aan de steroiden zal ik nooit moeten denken want dan kan ik alvast een BH gaan bestellen. Ik heb hier eens ergens gelezen dat er zalfjes voor bestaan maar of dat helpt?
 
Back
Naar boven