- Waardering
- 64
Ik reed vanochtend naar huis toe en had mijn muziek hard staan. Een tegenover liggende motoragent rijd me tegemoet. Het is een vierbaansweg met tussenen wat groen. Draait ie ineens om en achtervolgt me een heel stuk. Hij reed zelfs door rood (ok eigenlijk niet door rood omdat ie met de motor over het fietspad ging om zo voor de auto's te kunnen schieten waarbij het stoplicht op groen stond) en heeft me dus een heel eind achtervolgt. Ik had mijn muziek zacht gezet op het moment dat ie omdraaide om te voorkomen dat ik aangehouden werd.
Nu is dus mijn vraag hoe hard mag je installatie gaan?
Ik had nooit verwacht dat ze het konden horen het tegenoverliggende verkeerd terwijl wij beiden voor ons aan de rechterkant reden en met 70 reden. Ik heb 2x kicker 12 inch op een caliber ca470 versterker (gebrugd voor 2x 630 watt) dus he valt nog mee als je het vergelijkt met echte wedstrijd wagens.
Nu is dus mijn vraag hoe hard mag je installatie gaan?
Ik had nooit verwacht dat ze het konden horen het tegenoverliggende verkeerd terwijl wij beiden voor ons aan de rechterkant reden en met 70 reden. Ik heb 2x kicker 12 inch op een caliber ca470 versterker (gebrugd voor 2x 630 watt) dus he valt nog mee als je het vergelijkt met echte wedstrijd wagens.