- Lid geworden
- 16 okt 2002
- Berichten
- 28.248
- Waardering
- 5.505
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik vraag me af hoeveel mensen er hier problemen hebben met hun telefoon/telecom, of hoe je dat zooitje maffia ook mag noemen, providers?
Echt waar... Ik ben in staat om 1 dezer dagen een totale genocide te plegen en in 1 klap al het callcentrepersoneel van alle grote providers tegen de muur te zetten. Iedere zendmast in de hens te zetten en ieder hoofdkantoor met de grond gelijk te maken.
Nadat ik enkele jaren geleden bijna knokkend ben weggegaan bij Telfort, nadat ze mij een half jaar lang bestookt hebben met valse facturen, incasso brieven en deurwaarders ben ik nu bij de vrienden van KPN. Trouwens, dat Telfort was achteraf allemaal een foutje van hun. Foutje wat me heel wat bezoeken aan de telfort winkel, heel wat uren aan de lijn en heel wat aangetekende brieven heeft gekost.
Tja. KPN. Dit jaar sluit ik een sim only abo af. Ik had nog een telefoon en wilde wachten op de nieuwe iPhone. Geen probleem meneer. U kunt nu beginnen aan sim only, en zodra u wilt kunt u overstappen op een nieuw abo met een nieuwe telefoon. "Weet u dat zeker meneer van KPN, zit ik dan niet vast aan een jaarcontract wat ik af moet maken?". Nee meneer. We sluiten een nieuw contract af en dan bent u weer twee jaar klant bij ons, is voor ons toch ook voordelig. Weet u dat zeker meneer van KPN. Na 4 maal bevestigen ga ik over tot aanschaf.
300 minuten leek me wel schappelijk, met internet er bij voor 20 euro per maand.
De site van KPN werkt niet, dus ik kan geen facturen kijken.
Rekeningafschrift: 2 rekeningen (105 euro en 125 euro).
- Ja meneer: u belt wat buiten de bundel en dan kost iedere minuut of sms 33 cent, en als u 1 seconde belt dan telt dat voor 1 minuut.
Oh, dan doe maar een duurder abo.
Nieuwe iPhone komt uit.
"Nee meneer, u kunt niet overstappen, u moet eerst uw jaarcontract afmaken".
Ik kijk er niet eens meer van op. Ik denk alleen: hoe kan ik zo dom zijn telefonisch afspraken te maken.
Vorige maand krijg ik een belletje. "Meneer, u krijgt gratis 1000 sms van ons".
-Dat wil ik niet want ik wordt genaaid.
"U kunt direct een sms sturen met deze code om te zorgen dat het sms aabod niet langer uit loopt dan een maand. U krijgt dan gewoon 1000 sms van ons zonder voorwaarden."
Hoe dom kon ik zijn. Ik accepteer. Stuur direct een sms en krijg een bevestiging. 1000 gratis sms.
Ik krijg vandaag een factuur. 85 euro.
- Ja meneer u sms't nogal veel (230 sms ofzo).
"Ja heel gek ik had 1000 gratis sms".
- Ja maar die heeft u geblokkeerd door direct die opzeg sms te sturen.
PppppfffffffffUuuuuuuUUUUUU!!!!!!!!
Die, uhmz, niet zo leuke mensen, ze liegen gewoon glashard. Ze liegen gewoon en ze weten het. De gesprekken worden opgenomen. Ik zou ze graag terug horen. - Nee meneer dat kunnen wij niet doen.
Nee dat snap ik.
Ik heb het idee dat als ik mijn rekeningen niet nauwlettend in de gaten hou ze systematisch 500 euro per maand van mijn rekening boeken.
Ben ik nou de enige die zo'n gezeik heeft de hele tijd met die modderfokkers?
Pfffff..... Misschien toch maar eens tijd om weer over te stappen op de ouderwetse brief en het persoonlijk bezoekje.
Echt waar... Ik ben in staat om 1 dezer dagen een totale genocide te plegen en in 1 klap al het callcentrepersoneel van alle grote providers tegen de muur te zetten. Iedere zendmast in de hens te zetten en ieder hoofdkantoor met de grond gelijk te maken.
Nadat ik enkele jaren geleden bijna knokkend ben weggegaan bij Telfort, nadat ze mij een half jaar lang bestookt hebben met valse facturen, incasso brieven en deurwaarders ben ik nu bij de vrienden van KPN. Trouwens, dat Telfort was achteraf allemaal een foutje van hun. Foutje wat me heel wat bezoeken aan de telfort winkel, heel wat uren aan de lijn en heel wat aangetekende brieven heeft gekost.
Tja. KPN. Dit jaar sluit ik een sim only abo af. Ik had nog een telefoon en wilde wachten op de nieuwe iPhone. Geen probleem meneer. U kunt nu beginnen aan sim only, en zodra u wilt kunt u overstappen op een nieuw abo met een nieuwe telefoon. "Weet u dat zeker meneer van KPN, zit ik dan niet vast aan een jaarcontract wat ik af moet maken?". Nee meneer. We sluiten een nieuw contract af en dan bent u weer twee jaar klant bij ons, is voor ons toch ook voordelig. Weet u dat zeker meneer van KPN. Na 4 maal bevestigen ga ik over tot aanschaf.
300 minuten leek me wel schappelijk, met internet er bij voor 20 euro per maand.
De site van KPN werkt niet, dus ik kan geen facturen kijken.
Rekeningafschrift: 2 rekeningen (105 euro en 125 euro).
- Ja meneer: u belt wat buiten de bundel en dan kost iedere minuut of sms 33 cent, en als u 1 seconde belt dan telt dat voor 1 minuut.
Oh, dan doe maar een duurder abo.
Nieuwe iPhone komt uit.
"Nee meneer, u kunt niet overstappen, u moet eerst uw jaarcontract afmaken".
Ik kijk er niet eens meer van op. Ik denk alleen: hoe kan ik zo dom zijn telefonisch afspraken te maken.
Vorige maand krijg ik een belletje. "Meneer, u krijgt gratis 1000 sms van ons".
-Dat wil ik niet want ik wordt genaaid.
"U kunt direct een sms sturen met deze code om te zorgen dat het sms aabod niet langer uit loopt dan een maand. U krijgt dan gewoon 1000 sms van ons zonder voorwaarden."
Hoe dom kon ik zijn. Ik accepteer. Stuur direct een sms en krijg een bevestiging. 1000 gratis sms.
Ik krijg vandaag een factuur. 85 euro.
- Ja meneer u sms't nogal veel (230 sms ofzo).
"Ja heel gek ik had 1000 gratis sms".
- Ja maar die heeft u geblokkeerd door direct die opzeg sms te sturen.
PppppfffffffffUuuuuuuUUUUUU!!!!!!!!
Die, uhmz, niet zo leuke mensen, ze liegen gewoon glashard. Ze liegen gewoon en ze weten het. De gesprekken worden opgenomen. Ik zou ze graag terug horen. - Nee meneer dat kunnen wij niet doen.
Nee dat snap ik.
Ik heb het idee dat als ik mijn rekeningen niet nauwlettend in de gaten hou ze systematisch 500 euro per maand van mijn rekening boeken.
Ben ik nou de enige die zo'n gezeik heeft de hele tijd met die modderfokkers?
Pfffff..... Misschien toch maar eens tijd om weer over te stappen op de ouderwetse brief en het persoonlijk bezoekje.