MuscleMeat

Hoe hard wordt jij genaaid door je telefoon provider? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mijn abbo was orgineel 25 eu maar elke maand krijg ik een rekening van 40 euro minimaal bij hi, ookal zit ik niet ver buiten mijn bundel :thumb:
 
tmobile prepaid is echt de grootste ramp ooit, nergens bereik. nou vodafone en wordt vol gespamd met reclame en berichten dat mijn btg bijna op is terwijl ik nog 8 euro heb, en dan veranderd vorige week mijn sms tarief ineens zonder dit te laten weten. ik word vrij hard genaaid dus
 
Vandaag belde de KPN met de melding dat ik veel buiten mijn bundel belde en kosten kon besparen als ik mijn abonnement zou opwaarderen.

Volgens de man van KPN had ik een HI 25, terwijl ik bij de HI winkel een HI 40 afgesloten zou hebben? Met €10 euro voor eindeloos online.

Ik snapte er niks van en heb maar toegezegd, hoop nu in ieder geval kosten te besparen, zat iedere maand rond de €80 euro.

Toch bizar heb hier nog een afschrift van HI 40 liggen ?!!

---------- Post toegevoegd Wed 16 Nov 2011 om 21:47 ----------

mijn abbo was orgineel 25 eu maar elke maand krijg ik een rekening van 40 euro minimaal bij hi, ookal zit ik niet ver buiten mijn bundel :thumb:

Kan je net zo goed meteen een HI 40 nemen, kan je nog meer bellen ook.
 
Ja die kosten slaan sowieso nergens op. 33ct per minuut. Ook als je iemand belt en na 3 keer krijg je voicemail. Bam. Minuut weg. 33ct. Is er nou geen manier hoe je die gasten op kosten kan jagen? Ik zou er nog bijna een sport van willen maken.

Naja, zo snel mogelijk weg bij kpn. En ja, dan blijven er niet meer veel providers meer over haha. Bij T-Mobile ging het altijd wel goed, maar bij het aflopen van mijn abbo ging het ook weer erg moeizaam en hebben ze me ook net weer paar maandjes extra door weten te naaien. Bovendien hadden ze toen enkele maanden zo'n ontzettend slecht bereik dat ik halve tijd niet kon bellen. Tijdens afspraken voor sollicitatie gesprekken viel de hele tijd de lijn weg. Erg naar. Zelfs toen ik T-Mobile ging bellen om te klagen over het bereik viel het gesprek 3 keer weg. Het was gewoon lachwekkend zo slecht. Je hoeft dan ook echt niet te verwachten dat je korting op je rekening krijgt ofzo.

Ik vraag me af welk aandeel van de omzet van een provider komt uit eerlijke kosten, en uit ****-your-ass kosten. Denk dat het niet ver uit elkaar ligt.


http://www.ben.nl/
 
Nooit last gehad! Hoor er wel veel gezeik over..

Zit al 4 jaar bij vodafone, steeds mijn abbo verlenen. Elke keer als ze bellen met een aanbiedingen of wat dan ook hang ik op
 
Ik heb het grote nadeel dat ik in een gat woon. Enigste wat hier ontvangen is KPN.

Heb altijd KPN gehad, tiefus duur natuurlijk. Na 2 jaar mocht ik ook een andere telefoon kiezen natuurlijk met een aanbieding.
Bleek met de aanbieding was ik duurder uit dan als nieuwe klanten.

Nu overgestapt op Telfort. Telfort maakt ook gebruik van KPN net werk.
Heb al 4 vage factures. Wacht de volgende nog even af, want er klopt geen **** van.

Maarja het is gewoon zo. De medewerkers achter de telefoon hebben het IQ van een zeester.
 
Ik zit bij telfort, die naaien klanten met minuten afronden, maar hey! ik bel toch noooit meer

WHATSAPP FTW :D
 
Whahahha jah, whatsapp, ik betaal 24 Euro per maand 300 belminuten + onbeperkt internet (al 1,5 jaar dit abbo) en geen SMS bundels. Ik heb ooit eens een 0900 nummer gebeld dat ik nooit reclame via de Telefoon wil, en als ik iets ga kopen informeer ik mezelf van te voren heel goed, en neem ook alleen dat wat IK wil.

over 5 maanden weer eens een nieuwe telefoon met een nieuw abbo nemen (heb nu galaxy i9000).

Ik heb Telfort!
 
Ik zit bij telfort, die naaien klanten met minuten afronden, maar hey! ik bel toch noooit meer

WHATSAPP FTW :D
zou ook veel whatsappen ALS blackberry (2e hands gekregen kzou m nooit zelf kopen) die berichten niet eerst langs hun server laat gaan. waar je weer 5 euro per maand voor moet betalen terwijl er 0 voordelen aan zijn verbonden.... echt naaiers.
 
Geluk dat ik nog met opwaardeer codes bel/sms. :fa:
Heb het nooit zo op abbo's gehad i.v.m. dit soort gezeik.

Mijn moeder hebben ze wel beet genomen bij T-mobile. Toen der tijd had mijn vader een abbo'tje afgesloten dat als je in het buitenland bent alles vanuit de bundel zou gaan. Ene 'flex' heette dat toen. Handig dus mijn moeder wou een zelfde abbo en die bordkartonnen luchtverkoper achter de balie zei: dan moet u deze hebben. En jawel hoor.. eerste rekening komt binnen, duurder uit, alles bovenop de bundel. Wij verhaal halen, kwam ze met smoes aan: Ja.. de flex abbo die liep te goed, dus zijn we ermee gestop.

Waarom zou je, iets wat TE goed verkoopt, uit de handel halen? Zeg dan gewoon dat ze er geen winst opmaken en ermee gestopt zijn.
 
hahaha wat een baas ben je ook, maar snap wel wat je bedoelt.

Ik bel en sms toch bijna nooit en internetten doe ik wel op mijn werk of thuis. Heb dus al een poosje sim only en nergens last van en bevalt me prima.
 
mijn abbo was orgineel 25 eu maar elke maand krijg ik een rekening van 40 euro minimaal bij hi, ookal zit ik niet ver buiten mijn bundel :thumb:

moet je ff online je factuur bekijken en bellen als iets niet klopt (1200 is het nummer als je met je mobiel belt) bij mij stond er ineens 2 keer eindeloos online op de factuur, had ff gebeld en wat ik teveel had betaald werd met eerst volgende afschrift verekend.

---------- Post toegevoegd Wed 16 Nov 2011 om 22:24 ----------

Ik heb het grote nadeel dat ik in een gat woon. Enigste wat hier ontvangen is KPN.

Heb altijd KPN gehad, tiefus duur natuurlijk. Na 2 jaar mocht ik ook een andere telefoon kiezen natuurlijk met een aanbieding.
Bleek met de aanbieding was ik duurder uit dan als nieuwe klanten.

haha ja had ik ook met hi. op hun website als ik inlogde kon ik via internet verlengen maar zag dat als nieuwe klant het gewoon goedkoper was. toen zag ik dat t-mobile iets goedkoper was dan hi. dus belde hi om abonnement op te zeggen. toen ik zei dat zelfde telefoon bij t-mobile goedkoper was kreeg ik bij hi gedurende de hele periode €5 korting op het abonnement en de 1ste 9maanden 50% (actie voor alle nieuwe klanten). En ik hoefde geen €199 bij te betalen voor de telefoon maar €89 (bij t-mobile was dit 130)

Moraal van het verhaal:
Als je contract erop zit, ff zoeken welke mobiel je wilt. En vervolgens opbellen om je contract op te zeggen omdat het ergens anders goedkoper is, kunnen ze altijd nog redelijk wat eraf halen.
 
Gelukkig heb ik gewoon prepaid bij T-Mobile en waarder ik op als het nodig is.
Gemiddeld verbruik ik tussen de 6 a 9 euro de maand (over 2011 gezien)

Belt T-Mobile op 2 maanden terug dat ik best veel opwaardeerde ( E20 euro per keer)

Ja u bent best een hoop kosten kwijt bla bla bla

Nee t-mobile medewerker ik heb nog X aantal euros op mijn mobiel staan plus dat ik maar gemiddeld tussen de 6 a 9 euro de maand verbel/sms dus nee ik verbruik niet steeds die 20 euro die ik er op zet.

O o o ja nu je het zegt ja goh ik zie het hier staan....

Ze naaien je waar je bijstaat ik snap nog steeds niet dat sommige een abonnement hebben voor 30 tot 50 euro de maand voor de nieuwste telefoon terwijl er geen k*t verder mee gedaan word gezien de Wazzap dingens en pingen. Wat een doelloos iets.

Garanties m.b.t. kapotte telefoons bij een abonnement van goud geld daar word ook vaak niks mee gedaan, omdat ze altijd wel weer een smoes hebben dat dat weer niet onder de garantie valt of dat het jullie schuld was.

Uitzuigers zijn het

:)
 
Nooit last van gehad. Voor 10 euro/maand kan ik een uur bellen en onbeperkt (of nouja, 10000 smsjes, maar dat is eigenlijk onbeperkt...) smsen.

hey critmonster, waar zit je bij en via herlaadkaart? Ik zit bij mobistar tempo music en herlaad elke maand voor 10 euro (of 20 als ik belwaarde nodig heb) en krijg dan 300 gratis smsjes. Moet je bij jou dan een keuze maken tussen ofwel bellen ofwel smsen of kan je het gecombineerd gebruiken?

edit: ik zie net op de site dat Tempo music niet meer bestaat lol
 
Laatst bewerkt:
Niet, ik heb een sim only abbo van 7 euro voor 300 minuten. En heb zelf een gare smasung van 20 euro gehaald, ding is onverwoestbaar.
 
Ik heb nooit echt problemen gehad, maar ik laat me wat betreft dit soort dingen ook nooit adviseren door telefonische verkopers. Die zeggen alles wat ze moeten zeggen om hun bonusje binnen te halen. Alles wat je moet weten is op internet te vinden.
Een maat van me werkt bij T-Mobile, die heeft ook wel is mooie verhalen over hoe het er aan toe gaat :)
 
Ben altijd genaait door tele 2 de 2 staat dan ook voor 2 jaar lang genaait worden..

Heb nu Vodafone duur maar wel waar voor je geld altijd bereik en geen gezijk met ineens veel te hoge kosten, Alleen als je buiten de bundel belt ben je wel handen vol geld kwijt.
 
Lolz. Dat van die 1000 smsjes had ik bij 1 maand gratis inet. Wantrouwend als ik ben informeerde ik na het opzeggen ivm met automatisch verlengen. Met als antwoord: "ja, u moet het voor de laatste dag vd maand opzeggen anders....." Net als OP meteen een smsje gestuurd op het te beëindigen. Lekker de hele maand op inet met de telefoon. Kreeg ik aan het einde vd maand een rekening van 85 euro aan inet kosten. Gelukkig werd het meteen vergoed na wat druk te zetten.
 
tmobile prepaid is echt de grootste ramp ooit, nergens bereik. nou vodafone en wordt vol gespamd met reclame en berichten dat mijn btg bijna op is terwijl ik nog 8 euro heb, en dan veranderd vorige week mijn sms tarief ineens zonder dit te laten weten. ik word vrij hard genaaid dus

Heb ik ook met vodafone, en ik zou zogenaamd elke opwaardeerbeurt van 20 euro 25 belminuten gratis krijgen of 50 smsjes.
Nu is er niet eens een optie om daaruit te kiezen en krijg ik na een maand altijd een sms dat de tijd verstreken is. :@
 
Ja niet slim. Maarja, misschien naief van me, blijkbaar, maar als iemand tot 3 keer toe toezegt dat dit de afspraken zijn, dan ga je er toch vanuit dat ze de waarheid spreken.

Ik ben ook al naar de KPN winkel geweest. "Ja meneer, u heeft dat telefonisch geregeld, en wij staan daar als winkel los van, dus u zult toch moeten bellen."

Die providers huren meestal andere bedrijven in om hun telemarketing te laten uitvoeren, die bende telemarketeers blinkt niet uit in eerlijkheid. Er moet verkocht worden, als er een probleem is lost de provider het daarna maar op. De targets zijn dan allang gehaald. De provider zal er overigens ook niet mee zitten dat sommige klanten klagen, de hoofdmoot zal de hun aangesmeerde producten klakkeloos blijven overnemen.

Alles wat ze je telefonisch proberen aan te smeren moet je afslaan, nooit op ingaan. Net zo goed als een mooie aanbieding op straat in werkelijkheid nooit een mooie aanbieding blijkt te zijn.
 
Back
Naar boven