MuscleMeat

Hoe hardcore ben jij?

Hoe hardcore ben jij?

  • 10: MAXIMAAL HARDCORE: mijn vocabulaire bestaat uit 'YEAH BUDDYYYY', 'AIN'T NOTINH BUT A PEANUT!!!',

    Stemmen: 23 4,8%
  • 9: Eten, trainen, slapen, eten, trainen, slapen en misschien even surfen op DBB. Werken is GAY, anab

    Stemmen: 32 6,6%
  • 8: Werk en sociaal leven bestaan nog, maar in de kroeg sta ik met een water en powerbar.

    Stemmen: 73 15,1%
  • 7: Probeer consequent te trainen, eet nagenoeg 7 keer per dag, junk niet tot nauwelijks en beperk mi

    Stemmen: 151 31,3%
  • 6: Probeer het skippen van trainingen minimaal te houden, let op mijn eten maar lust wel een biertje

    Stemmen: 143 29,6%
  • 5: Train als ik tijd heb maar toch zeker elke week aantal keer. Let wel wat op eten, zorg dat ik wel

    Stemmen: 27 5,6%
  • 4: Wekelijks beetje in de gym rond hangen, beetje lekker schaften en dan komkt het wel goed.

    Stemmen: 6 1,2%
  • 3: In de gym kom ik om te pimpen, maar borst en biceps wil ik wel eens trainen. Niet te veel eten da

    Stemmen: 4 0,8%
  • 2: Ik heb wel eens zo'n proefles genomen bij de sportschool, en kreeg daar ook zo'n shake. Maar liep

    Stemmen: 4 0,8%
  • 1: Gym? Eten? Slapen? Volgens mij zit op een verkeerde site.

    Stemmen: 7 1,4%
  • 0: Ik ben Benchmarc: BIER & FRIET FOR LIFEEEE!!!!

    Stemmen: 13 2,7%

  • Totaal stemmers
    483

Bezoekers in dit topic

ben een 7
heb nog wat sociaal leven ook
af en toe biertje
 
Jaj sinds 7 weken zit ik weer op een 7,5!
 
Ik zit op een 9 gemengt met het sociale van 8 en het klemzuipen van 6:D
 
Ik train consequent en lust bijna geen alcohol.
Ook probeer ik zo schoon mogelijk te eten, en ik zal nooit te weinig eiwitten nemen!!!
Wel moet ik af en toe het gebrek aan alcohol compenseren met chocolade:D
 
Ik neig helaas toch wel naar 9, behalve dan dat ik wel gewoon erbij werk.
 
Ik train 5 x in de week maar ik zuip me toch graag klem in het weekend dus ik had maar 6 ingevuld
 
#11.

3 keer per week trainen, hele dag lekker vreten, en natuurlijk op DBB rondhangen!

bier en anabolen zijn niks voor een hardcore-freak als ik!
:thumbs:
 
Ja dit is een topic waarvan ik het verloop over tijd ook interresant vind, dus een bump op zijn tijd ;)
 
dacht al dat dit een oud topic was.......

ik schommel ergens tussen de 5 en de 7
 
op het moment optie 9..ben wel wer van plan te werken..dus dan optie 8 denk ik? :D
 
Eigenlijk een 7,5
 
Denk dat hardcore inderdaad te maken heeft met de mate waarin je bepaalde zaken wilt laten, maar ook de inzet en mentaliteit binnen de eigen grenzen van kunnen.

Als ik mezelf vergelijk met anderen in de gym, wat bij voorbaat al grenst aan subjectiviteit, kom ik uit op een 8.
 
op dit moment staat werk op 1, maar train nog wel 4 keer per week, eet goed maar laat me teveel te vaak gaan in het weekend. Denk aan drank, drugs etc. :P dus een kleine 7
 
Back
Naar boven