Fitness Seller

Hoe hardcore ben jij? (1 bezoeker)

Hoe hardcore ben jij?

  • 10: MAXIMAAL HARDCORE: mijn vocabulaire bestaat uit 'YEAH BUDDYYYY', 'AIN'T NOTINH BUT A PEANUT!!!',

    Stemmen: 23 4,8%
  • 9: Eten, trainen, slapen, eten, trainen, slapen en misschien even surfen op DBB. Werken is GAY, anab

    Stemmen: 32 6,6%
  • 8: Werk en sociaal leven bestaan nog, maar in de kroeg sta ik met een water en powerbar.

    Stemmen: 73 15,1%
  • 7: Probeer consequent te trainen, eet nagenoeg 7 keer per dag, junk niet tot nauwelijks en beperk mi

    Stemmen: 151 31,3%
  • 6: Probeer het skippen van trainingen minimaal te houden, let op mijn eten maar lust wel een biertje

    Stemmen: 143 29,6%
  • 5: Train als ik tijd heb maar toch zeker elke week aantal keer. Let wel wat op eten, zorg dat ik wel

    Stemmen: 27 5,6%
  • 4: Wekelijks beetje in de gym rond hangen, beetje lekker schaften en dan komkt het wel goed.

    Stemmen: 6 1,2%
  • 3: In de gym kom ik om te pimpen, maar borst en biceps wil ik wel eens trainen. Niet te veel eten da

    Stemmen: 4 0,8%
  • 2: Ik heb wel eens zo'n proefles genomen bij de sportschool, en kreeg daar ook zo'n shake. Maar liep

    Stemmen: 4 0,8%
  • 1: Gym? Eten? Slapen? Volgens mij zit op een verkeerde site.

    Stemmen: 7 1,4%
  • 0: Ik ben Benchmarc: BIER & FRIET FOR LIFEEEE!!!!

    Stemmen: 13 2,7%

  • Totaal stemmers
    483

Bezoekers in dit topic

7 a 8 - train 5 x p week , eet 5 a 6 maal en drink af en toe een ketel
 
Een dikke 7.
 

Daarom moet je ook niet kuren. Betekend dat als je het goed wilt doen je veels te veels lekkers ter zijde moet schuiven. En dat zou zonde zijn, eerst een flinke toeter en daarna volop pizza is het startsein voor een bikkelharde trainings week. Of flink veel boter in de pan met ongelimiteerde hoeveelheden kipsnitsels. Of garnituur met mosterd. :lick:
 
Ik zie ook het nut niet in van dat ultra-clean eten... Tijdens je dieet oke, maar daarbuiten mag je best liters chocolademelk drinken.
 
2 keer per week in de cut junken is IMO juist goed voor je spijsvertering en je vooral je humeur en nachtrust.
 
Doordeweeks 7, na vrijdagmiddag 5 uur nummero 5
 
ik roep om de 5min yeah buddy en in school ain't nothing but a peanut!
 
Ik ben aan het afbouwen naar 7 :D
 
Sow, ik heb hem nu toch al weer aardig lang in de 7e versnelling staan. Eigenlijk zit ik wel op een 8, alleen af en toe dan kruipt er zo'n weekendje in dat ik ff op een 4 zit :D
 
9 vanaf morgen.

Eten, trainen, slapen.

Werk en school is voor mietjes, anabolen en andere drugs verkopen voor het geld.
 
Laatst bewerkt:
Een 5, meer dan voldoende.
 
Ik schommel tussen de 5 en de 8 in. Vaak kan ik 8 periodes lang volhouden, maar een weekje 5 zit er zeker wel eens tussen. Vooral in de zomer gaat het trainen een tandje terug.
 
Beetje brutale bump, maar wel grappige poll die ik nog niet had gezien :)
 
6 , ik train eigelijk wel hardcore en let ook op mijn eten , maar bier en drugs werken tegenstrijdig... :( , ik kan het niet laten..
 
Ik zit nu in de 9de versnelling. HARDCORE MF!!

---------- Toegevoegd om 05:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:20 ----------

Beetje brutale bump, maar wel grappige poll die ik nog niet had gezien :)

Deze poll was lang voor jouw tijd :o :P
 
Back
Naar boven