MuscleMeat

Hoe heb je dit board ontdekt? (1 bezoeker)

Hoe heb je dit board ontdekt?

  • Via een zoekmachine (Google, Alta Vista, ...)

    Stemmen: 229 51,0%
  • Via een link op een andere site

    Stemmen: 42 9,4%
  • Via een link op een ander board

    Stemmen: 72 16,0%
  • Van horen zeggen (IRL)

    Stemmen: 37 8,2%
  • Van horen zeggen (chat, messenger,...)

    Stemmen: 40 8,9%
  • Toevallig bij uitproberen URL

    Stemmen: 8 1,8%
  • Andere (verduidelijk in post welke)

    Stemmen: 21 4,7%

  • Totaal stemmers
    449

Bezoekers in dit topic

misschien een gare kip dan?
 
om eerlijk te zijn: ik was op zoek naar een manier om aan (betrouwbare) anabolen te komen.. ik sport bij een nogal 'brave' club namelijk :-) echt supergaaf board, had ik dus veel eerder moeten ontdekken, echt ZO veel nuttige info hier!
 
Via een vriend in de sportschool, ik vroeg waar ik meer info over bepaalde zaken op internet kon vinden, hij verwees me door naar bodypage.nl, daar vond ik een link naar hier.. sindsdien zit ik nooit meer op bodypage en altijd nog hier :)

Syn
 
Via Maniac....
 
Ik heb geen flauw idee! :D
 
via een verslaafde A.S. gebruiker die hier ook rondhangt
 
louis zei:
via een verslaafde A.S. gebruiker die hier ook rondhangt

Lol, nu willen we een naam he :eyebrow: ;)
 
sorry, no can do.........If I Did I Would have To Kill You....
 
via mn moeder :)

neej, gewoon google of startpagina denk ik.
 
Via wouter de tuinkabouter.. K*t voor jullie dat ik hem heb gevonden, maar ik heb het hier reuze naar me zin!!
 
via search engine google er waren diverse fora's maar dit beviel me het meest omdat het no nonsense is
 
nilsjei1234 bleef deze url spammen via MSN.

Uiteindelijk heb ik me maar geregged om van 't gezeik af te zijn. :p
 
Ik was, as usual in die tijd, aan't UT'en en toen heette iemand tijdens een potje deathmatchen Jay Cutler. Ik veranderde mijn naam toen voor de gein in Ronnie Coleman. Toen begonnen we wat te lullen en gaf hij me een link voor het fitnessnet forum. Na daar ff rond gehangen te hebben ben ik ook op dit forum aangekomen. En uiteindelijk ben ik hier blijven hangen :)
 
via een startpagina enzo :)
 
Via de signature van Mr.J op fok :D
 
via bodybuilding.pagina.nl geloof ik.

Ik heb een hele tijd op www.bodybuilding.com gezeten maar ik ben blij dat ik dbb.cm gevonden heb. Had daarvoor nog nooit van dbb.com gehoord. Nu ben ik echt verslaafd aanhet board. Ikmoet elke dag op het board kijken en de pagina staat bij de hele tij dopen als mijn computer aanstaat.

Handig als e het druk hebt met school of tentamens moet leren ;)
 
Back
Naar boven