XXL Nutrition

Hoe heb je dit board ontdekt? (1 bezoeker)

Hoe heb je dit board ontdekt?

  • Via een zoekmachine (Google, Alta Vista, ...)

    Stemmen: 229 51,0%
  • Via een link op een andere site

    Stemmen: 42 9,4%
  • Via een link op een ander board

    Stemmen: 72 16,0%
  • Van horen zeggen (IRL)

    Stemmen: 37 8,2%
  • Van horen zeggen (chat, messenger,...)

    Stemmen: 40 8,9%
  • Toevallig bij uitproberen URL

    Stemmen: 8 1,8%
  • Andere (verduidelijk in post welke)

    Stemmen: 21 4,7%

  • Totaal stemmers
    449

Bezoekers in dit topic

whaha grappenmaker
 
Via het GoT-forum waar een thread loopt over bodybuilding.
 
Ik heb het gevonden via google ( interesse in de sport :D )

Heb in het verleden ontzettend veel gelezen maar niets gepost.
Eerst even de kat uit de boom kijken he ;)
 
via iemand waar ik vroeger mee trainde. Bedankt Koen :D
 
Weet ik echt niet meer, zat geloof ik beetje te zoeken op internet ???
 
Volgens heb ik ook zitten zoeken op internet. Kwam bij dit forum en hier altijd blijven hangen. Eerst heel weinig posten en heb de laatste tijd mijn gemiddelde post behoorlijk omhoog gehaald :)
 
Via fitnessnet.nl, 3XL vroeg daar in een topic of er meer personen waren die hier niet in konden loggen meen ik. Dus ik ook hier maar eens gekeken. Sinds dien zit ik nooit meer op fitnessnet. Dit mede omdat ze zo fel tegen AAS zijn, natuurlijk is ieder board vrij hierin, maar ik vind dat er vrij over gesproken mag worden en dat dit juist tot verstandiger gebruik zal lijden, ik ben zelf net 17 en pas net aan 't trainen dus het vraagstuk AAS zelf is voor mij nog lang niet in zicht en weet ook nog echt niet of ik 't ooit ga gebruiken. Wel vind ik het leuk om er over te lezen.
Wat een lang verhaal over hoe ik hier terecht ben gekomen, en helemaal offtopic:spam: sorry :o
 
Ook via Google... was op zoek naar iets over bodybuilding en toen kwam ik hier terecht. Eerst een paar weken meegelezen en me daarna aangemeld :D en ik kan nu niet meer zonder.
 
zat ooit s op bodybuilding.com...toen kwam ik er achter dat er ook zoiets als een forum was....en uiteindelijk bij de nederlands variant beland:D
 
ik typte dutch bodybuilding in op google en voila!
 
via mijn vriend die hier al e tijd zat:)
 
Op longhorncocks.com
 
Back
Naar boven