AndroidHealthClinic

Hoe heb je dit forum gevonden?

Hoe heb je dit forum gevonden?


  • Totaal stemmers
    411

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Als je het vergeten bent, of twijfelt, kies dan voor die optie. Bedankt voor het stemmen.
 
nog aparter: via een ander bb-forum met slechte reclame erover hehe :o
 
Via google dacht ik, maar het kan ook via Corleoné geweest zijn.
 
Via google, is wel jaren terug maar was toen info over BB aant opzoeken.
 
Met een 2de plaats op Google voor de zoekterm 'bodybuilding' heb je niet te klagen en zal je ongetwijfeld heel wat leden rechtstreeks via google krijgen.

Heb je eigenlijk iets speciaals moeten doen qua search engine optimalizatie om die 2de plaats op Google te pakken te krijgen, of is dit gewoon het natuurlijk gevolg van de goede posts die wij hier allemaal op het forum doen. ;)
 
Ik twijfel of ben het vergeten

ben het vergeten, denk via google maar weet het niet zeker:D
 
Met een 2de plaats op Google voor de zoekterm 'bodybuilding' heb je niet te klagen en zal je ongetwijfeld heel wat leden rechtstreeks via google krijgen.

Heb je eigenlijk iets speciaals moeten doen qua search engine optimalizatie om die 2de plaats op Google te pakken te krijgen, of is dit gewoon het natuurlijk gevolg van de goede posts die wij hier allemaal op het forum doen. ;)

Krijg je dit hier als eerste afbeelding bij de zoekterm bodybuilding :roflol:
bodybuilding_gone_wrong_1.jpg
 
Dacht Goooooooooogle idd.
 
de 'via sniperx'optie.
 
uitproberen van de url :roflol:
hmm.. laat ik eens dutchbodybuilding.com proberen :roflol:
 
uitproberen van de url :roflol:
hmm.. laat ik eens dutchbodybuilding.com proberen :roflol:
Wat is daar zo vreemd aan? Je komt bijv. al op Bodybuilding.com, ff proberen wat er komt als je er dutch voor zet, en voila. In de vorige poll waren er 8 die gestemd hadden voor die optie, dus het gebeurd gewoon meer dan eens;)
 
daar zit idd een logische redenering achter
Ik vraag me dan wel af welke sites ze zo nog meer vinden :D
 
volgens mij heb ik reclame gezien op een supplementen site.
vervolgens later een keer naar gegoogled. bodybuilding. en voila
 
Volgens mij zocht ik naar een onderwerp voor mijn beschouwing en kwam via google hier terecht :o

Edit: jah klopt typ maar "Onderwerp beschouwing" in bij google en zie de 2e link :p
 
Ik zocht toen op eiwit inname denk ik, en kwam hier op terecht.
 
Via een ander forum een jaar of 5 a 6 geleden. Dat was toen het gangbare BB forum volgens mij, daarna is T aan DBB begonnen en ben ik ook overgevlogen.
 
Via een gesprek IRL
 
Back
Naar boven