Fitness Seller

Hoe heb jij dit forum gevonden?

Hoe heb jij dit forum gevonden?


  • Totaal stemmers
    167
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Graag een keuze maken :)

Dit is gericht naar alle leden, ook wie al op DBB geregistreerd was.
 
Zat er laatst nog over na te denken, maar no clue
 
Volgens mij destijds via het krachttraining topic op een scooterforum.
 
Via een ecto uit mijn klas lol.
4 jaar later nog steeds hetzelfde bw aylmao
 
Google
Zocht wat informatie, kwam uit op bodynet en DBB.
Na een tijdje op Dbb geregistreerd
 
Is het niet eens leuk om wat te verloten hier onder de members.
Evt bij een poll bv.

De boardsponsors zullen daar heus wel aan meedoen lijkt mij.

Of een Elitemembership bv. :)
 
Via vua een link naar het techno/terror/schranz/hardcore topic op dit forum, hoop links naar heerlijke livesets werden er gepost:heart:

Gebleven voor de logs en info
 
Google, was op zoek naar informatie voor een goed voedingsschema. Veel informatie gevonden dus schema links en rechts wat aangepast. Verder rustig de hele site aan het door aan het nemen en dingen opsteken waar mogelijk. Vanochtend lid geworden en wat geld overgemaakt om het forum nog beter te kunnen laten worden.
 
Is het niet eens leuk om wat te verloten hier onder de members.
Evt bij een poll bv.

De boardsponsors zullen daar heus wel aan meedoen lijkt mij.

Of een Elitemembership bv. :)
Of iets verloten voor de elites:D
 
Lelelelel @ geld zat:o:o:o
 
Ik zocht volgens mij op hoe groot worden of bodybuilding oefeningen oid 12 jaar geleden, via google. Lol. Toen er nog een 'geile hanenhok' was fantastische tijden :D
 
Via het forum van bodynet. Dbb beviel me beter.
 
Via mijn vriend Google. Wou in decathlon een bankje en dumbells kopen en zocht wat info... Ondertussen al ander materiaal, wat bijgekomen en hier lid :-)
 
Misschien eerst via fitness-forum en toen overgestapt naar DBB. Zou ook gewoon via Google kunnen zijn.
 
Ik zat wel eens via google te zoeken naar informatie en toen kwam toen wel eens op deze site uit. Het viel me op hoe onbeschoft men elkaar behandelden. Ik dacht ja, daar moet ik toch lid van worden.
 
ging bij een garage achtige gym trainen en grote 200 kiklo bankbonker met baard noemde dbb en ik wou ook graag bankbonker worden. is helaas niet gelukt maar ik heb nu wel meer dan 13k posts

Wie was deze titaan
 
Back
Naar boven